
Η Πολωνική Υπηρεσία Βιομηχανικής Ανάπτυξης ( ARP ) σχεδιάζει να δημιουργήσει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Πολωνίας και Ουκρανίας, δήλωσε ο νέος πρόεδρος της ARP, Bartłomiej Babushka . Αυτό το επενδυτικό έργο θα ανοίξει την πρόσβαση της Πολωνίας στις αγορές της Μέσης Ανατολής, διασχίζοντας τη Μαύρη Θάλασσα από τα ουκρανικά λιμάνια στην περιοχή της Οδησσού.
odessa-journal.com
Σύμφωνα με την Babushka, ο Οργανισμός συνεργάζεται με την Ομάδα Πολωνίας για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας. Αρκετά επενδυτικά έργα αναπτύσσονται επί του παρόντος σε ομάδες εργασίας.
Ο πρόεδρος του ARP εξήγησε ότι εάν η Ουκρανία εξετάζει το ενδεχόμενο ένταξης στην ΕΕ, αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με ένα σιδηροδρομικό δίκτυο «ευρέος εύρους» της σοβιετικής εποχής. Για παράδειγμα, στο Αζερμπαϊτζάν, κατασκευάζονται δύο γραμμές η μία δίπλα στην άλλη: μία ευρέος εύρους και μία στενού εύρους.
Μία από τις πιο επείγουσες προτεραιότητες είναι η δημιουργία μιας υλικοτεχνικής σύνδεσης μεταξύ της Σιλεσίας, μέσω της Μικράς Πολωνίας, και της Ουκρανίας, συγκεκριμένα προς την Οδησσό.
Ο Μπάμπουσκα σημείωσε ότι το έργο αποτελεί μια αρκετά κερδοφόρα επένδυση, καθώς η κατασκευή της γραμμής θα απαιτήσει την αγορά γης κατά μήκος των γραμμών, οι οποίες εκτείνονται σε μήκος 800 χιλιομέτρων από το Λβιβ έως την Οδησσό.
Πρόσθεσε ότι βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με την ουκρανική πλευρά για μια σιδηροδρομική γραμμή στενού εύρους προς την Οδησσό. Ένα βασικό στοιχείο των σχεδίων της ARP σε αυτό το θέμα είναι η επέκταση του σιδηροδρομικού τερματικού σταθμού Slavkov, η οποία θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός δύο ετών.
Βοηθήσαμε πολύ την Ουκρανία μετά την βάναυση επίθεση του Πούτιν και έχουμε κάθε δικαίωμα να διαπραγματευτούμε τη συμμετοχή της Πολωνίας στην ανοικοδόμηση της Ουκρανίας σε εταιρική βάση.
Η Πολωνία θα πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη να ξεκινήσει τέτοια έργα μετά το τέλος του πολέμου για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας.