Αν και πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που σταμάτησε να μεταφέρει εμπορεύματα με την φορτάμαξά του, εν τούτοις καθημερινά βρίσκεται στο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης απολαμβάνοντας το πρωινό καφεδάκι του.
Αναφερόμαστε στον κ. Κώστα Μάλλιο ο οποίος από το 1972, αρχικά με το τρίκυκλο μηχανάκι του και αργότερα με την φορτάμαξά του πραγματοποίησε εκατοντάδες δρομολόγια εξυπηρετώντας τους επιβάτες των τρένων.
Γράφαμε στο περιοδικό «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» το 2006 με τίτλο «Το τελευταίο φορτοταξί του επιβατικού»
Ένα από τα παλιά επαγγέλματα που χάνονται είναι και αυτό των μεταφορέων των γνωστών τρικυκλάδων. Παλαιότερα στην πόλη της Θεσσαλονίκης υπήρχαν τα στέκια των τρικυκλάδων όπου οι πολίτες για τις μεταφορικές τους ανάγκες τους επισκέπτονταν για να διεκπεραιώσουν τις κάθε είδους μεταφορές τους. Ένα από τα στέκια ήταν και αυτό του Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης, με τους μεταφορείς να παρατάσσονται μπροστά από τον σταθμό περιμένοντας τους επιβάτες για την μεταφορά των αποσκευών τους και να τις μεταφέρουν όπου τους ζητηθεί. Σήμερα στο στέκι του επιβατικού σταθμού υπάρχει το τελευταίο φορτοταξί, με ιδιοκτήτη τον κ. Κώστα Μάλλιο. «Από το 1972 είμαι σε αυτό το επάγγελμα» μας είπε ο κ. Μάλλιος και συνέχισε «Ήμασταν 10 με 12 τρικυκλάδες, οι περισσότεροι ήταν μεταφορείς που είχαν κάρα και μετά με την εξέλιξη τα αντικατέστησαν με τρίκυκλα μηχανάκια. Παίρναμε τους επιβάτες με τις αποσκευές τους και τους πηγαίναμε στα διάφορα πρακτορεία η και κατευθείαν στα σπίτια τους. Μεταφέραμε ακόμα διάφορα εμπορεύματα από και προς στον Σταθμό από λουλούδια μέχρι ψάρια. Όλοι οι τρικυκλάδες είχαμε καλή συνεργασία μεταξύ μας. Οι πελάτες διάλεγαν ποιος θα τους μεταφέρει φυσικά με τα γνωστά παζάρια, αλλά αυτό δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα στις σχέσεις μας», κατέληξε ο κ. Μάλλιος.
Χρήστος Γιαννακίδης