
Συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια της φωτιάς, που ξέσπασε μετά τη σύγκρουση της εμπορικής αμαξοστοιχίας με την επιβάτική στα Τέμπη και είχε ως συνέπεια να πεθάνουν αρκετοί από τους επιβάτες.
ethnos.gr
Οι σταθμάρχες και ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 56 κατέθεσαν ότι δεν παρατήρησαν κάτι περίεργο στην εμπορική αμαξοστοιχία, για την οποία υπάρχουν οι υποψίες ότι μπορεί να μετέφερε κάποιο παράνομο φορτίο. Παράλληλα, δεν προκύπτει ότι σταμάτησε σε κάποιο άλλο σημείο πριν τη σύγκρουση.
Τα αποσπάσματα από τις καταθέσεις Σταθμάρχης τοπικών χειρισμών 1: «Δεν παρατηρώ κάτι εκτός από λαμαρίνες. Η αμαξοστοιχία πέρασε και δεν σταμάτησε».
Σταθμάρχης Πλατέως Ημαθίας: «Δεν αντιλήφθηκα να υπάρχει κάτι άλλο πέραν φορτίου λαμαρινών. Η αμαξοστοιχία δεν σταμάτησε. Μείωσε ταχύτητα»
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: «Δυόμιση χρόνια που είμαι στον ΟΣΕ δεν έχω δει διπλοφόρτωση σε εμπορική αμαξοστοιχία».
Μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 56: «Παρατήρησα φύλλα λαμαρινών πάνω σε φορτάμαξες, δεν είδα τίποτα πάνω στις λαμαρίνες»
Δείγματα από τα συντρίμμια στη Χημική Υπηρεσία Αθηνών
Από την αυτοψία που έγινε την Παρασκευή (7/3) παρουσία του εφέτη ανακριτή στο Κουλούρι, μέλη του μικτού κλιμακίου της Χημικής Υπηρεσίας Λάρισας και Θεσσαλονίκης συγκέντρωσαν δείγματα από τα συντρίμμια της εμπορικής αμαξοστοιχίας, τα οποία θα αποσταλούν για εργαστηριακό έλεγχο στη Χημική Υπηρεσία Αθηνών.
Όταν ο χημικός έλεγχος ολοκληρωθεί, τότε το κλιμάκιο της ΔΑΕΕ θα παραδώσει την έκθεσή του στον εφέτη ανακριτή, για να απαντηθεί έτσι το κρίσιμο, για την πορεία της ανάκρισης, ερώτημα αν η πίσω καμπίνα της δεύτερης μηχανής διαλύθηκε λόγω της σύγκρουσης με τη φορτάμαξα που μετέφερε λαμαρίνες ή λόγω της φωτιάς που εκδηλώθηκε (σ.σ. από το «άγνωστο καύσιμο») μετά τη μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.