Συνεδρίασε το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, όπου εξετάστηκαν και εγκρίθηκαν όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης. Στο επίκεντρο βρέθηκε η περιβαλλοντική μελέτη για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Λάρισας-Βόλου, μια παρέμβαση κρίσιμη για την οικονομική και περιβαλλοντική ανάπτυξη της περιοχής.
thenewspaper.gr
Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
για τη σύνδεση με το εργοστάσιο της SOVEL στον Αλμυρό
Κατά τη συνεδρίαση, συζητήθηκε και εγκρίθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) που αφορά την τροποποίηση της απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για το έργο σύνδεσης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου με το εργοστάσιο της SOVEL στον Αλμυρό Μαγνησίας. Η τροποποίηση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της βιομηχανικής και εμπορευματικής δραστηριότητας στην περιοχή, επιτρέποντας τη βελτιωμένη μεταφορά πρώτων υλών και προϊόντων.
Οικονομική προοπτική μέσω της σύνδεσης με το αεροδρόμιο
Στη συζήτηση, έγινε επίσης αναφορά στη δυνατότητα μελλοντικής σύνδεσης της σιδηροδρομικής γραμμής με το αεροδρόμιο της περιοχής. Το έργο αυτό, όπως τονίστηκε, θα μπορούσε να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης και να ενισχύσει την τουριστική κίνηση.
Αποκατάσταση της γραμμής Λάρισας-Βόλου
Πριν από λίγες εβδομάδες, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε τη διάθεση χρηματοδότησης για τις απαραίτητες αποκαταστάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου. Οι εργασίες αυτές κρίνονται ζωτικής σημασίας, αλλά, όπως σημειώθηκε, θα απαιτήσουν αρκετό χρόνο λόγω της πολυπλοκότητας και της δυσκολίας του έργου.Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 181.660.000 ευρώ
Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Λάρισας-Βόλου αποτελεί ένα έργο στρατηγικής σημασίας για τη Θεσσαλία, το οποίο υπόσχεται να αναβαθμίσει τις υποδομές, να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της περιοχής και να συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξή της.
Θυμίζουμε ότι στις αρχές Νοεμβρίου από το τεχνικό συμβούλιο εγκρίθηκε το αντικείμενο πέντε έργων:Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού ως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα, προϋπολογισμού 173.600.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, προϋπολογισμού 57.660.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, προϋπολογισμού 181.660.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
Εργασίες αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Μηλεών -το γνωστό τρενάκι του Πηλίου- από τον Σ.Σ. Άνω Λεχωνίων ως τον Σ.Σ. Μηλεών, προϋπολογισμού 1.860.000 ευρώ (με ΦΠΑ). Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο ως Σ.Σ. Κράννων, προϋπολογισμού 37.200.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
sidirodromikanea.blogspot.com