Το κλείσιμο της γραμμής TGV Παρίσι-Λυών, της πιο πολυσύχναστης σιδηροδρομικής διαδρομής στην Ευρώπη, θα προκαλέσει σοβαρή αναστάτωση στους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια εργασιων αναβάθμιση της γραμμής
economiematin.fr
Από τις 8 έως τις 13 Νοεμβρίου, κανένα τρένο δεν θα κυκλοφορεί μεταξύ των δύο πόλεων για να επιτραπούν σημαντικές εργασίες εκσυγχρονισμού, με στόχο τη βελτίωση της ακρίβειας και της χωρητικότητας του δικτύου. Αυτή η εξαιρετική κατάσταση θα επιμηκύνει τους χρόνους ταξιδιού και θα περιορίσει την πρόσβαση σε ορισμένους προορισμούς. Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να προβλέψετε τα ταξίδια σας και να εξερευνήσετε πιθανές εναλλακτικές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Η γραμμή TGV Παρίσι-Λυών θα είναι κλειστή για κρίσιμες εργασίες
Από το Σάββατο 9 Νοεμβρίου και έως την Τρίτη 12 Νοεμβρίου, η γραμμή TGV Παρίσι-Λυών, ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός άξονας στην Ευρώπη, θα είναι κλειστή λόγω εργασιών εκσυγχρονισμού. Αυτό το έκτακτο κλείσιμο θα επηρεάσει ιδιαίτερα τις αναχωρήσεις κατά τη διάρκεια της γέφυρας της 11ης Νοεμβρίου. Από την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου στις 23:00 έως την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στις 4 π.μ., τα τρένα θα σταματήσουν για να επιτραπεί η ανάπτυξη νέας τεχνολογίας σηματοδότησης.
Αυτή η εργασία, που περιγράφεται ως «στρατηγική» από το SNCF, στοχεύει στη βελτίωση της ακρίβειας και της χωρητικότητας της γραμμής. Με το ERTMS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας), τα τρένα θα παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας την απόσταση μεταξύ τους. Ο στόχος; Φιλοξενήστε 25% περισσότερα τρένα σε αυτή τη βασική γραμμή.
Μακρινά ταξίδια και μη εξυπηρετούμενοι προορισμοί
Για όσους ταξιδεύουν στα νοτιοανατολικά, οι διακοπές θα είναι σημαντικές. Παρίσι-Λυών, συνήθως μια διαδρομή 2 ωρών, θα διαρκέσει πλέον 4,5 ώρες. Το Παρίσι-Μασσαλία θα επεκταθεί από 3 ώρες σε περισσότερες από 7 ώρες 20 λεπτά και το Παρίσι-Γκρενόμπλ θα απαιτήσει 6 ώρες αντί για 3 ώρες . Αυτά τα εκτεταμένα ταξίδια οφείλονται στην εκτροπή των TGV σε παραδοσιακές γραμμές, οι οποίες είναι πολύ πιο αργές. Ωστόσο, τα τρένα θα κάνουν στάση στη Μασσαλία ή στο Μονπελιέ. Κατά συνέπεια, ορισμένοι προορισμοί, όπως η Νίκαια, η Τουλούζη ή το Περπινιάν, δεν θα εξυπηρετούνται από την TGV κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Έντεκα σταθμοί στη γραμμή δεν θα εξυπηρετούνται κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των Lille Europe, TGV Haute-Picardie και Valence TGV. Οι συνδέσεις μεταξύ των νοτιοανατολικών και άλλων περιοχών, όπως το Pays-de-la-Loire, η Βρετάνη και το Centre Val-de-Loire, θα διακοπούν επίσης. Με μια προσφορά TGV μειωμένη μόνο στο 30% του συνηθισμένου επιπέδου της, τα διαθέσιμα τρένα γεμίζουν γρήγορα, μπορούμε να διαβάσουμε στην τηλεόραση BFM . Για ταξίδια όπως η Μασσαλία-Παρίσι στις 11 Νοεμβρίου, δεν υπάρχουν ήδη άλλα μέρη, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Χρηστών Μεταφορών (Fnaut).
Ποιες εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς;
Το αεροπλάνο: γρήγορο αλλά ακριβό
Για τους ταξιδιώτες μεταξύ Παρισιού και Μασσαλίας, η Air France αύξησε τον αριθμό των πτήσεων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, προσθέτοντας μια καθημερινή πτήση στις 9, 10 και 12 Νοεμβρίου . Ωστόσο, αυτή η επιλογή έχει υψηλό κόστος: περίπου 500 ευρώ για ένα ταξίδι μετ' επιστροφής. Μια γρήγορη, αλλά ακριβή, λύση που μπορεί να μην ταιριάζει σε όλους τους προϋπολογισμούς.
Αυτοκίνητο και carpooling: πιο προσιτές επιλογές
Οι συνδέσεις με πούλμαν, αν και οικονομικές, είναι χρονοβόρες. Ένα ταξίδι με λεωφορείο Παρίσι-Μασσαλία θα διαρκέσει μεταξύ 10:30 και 11:30, με κόστος που κυμαίνεται από 39 έως 129 ευρώ . Η FlixBus έχει ήδη σημειώσει αύξηση της ζήτησης κατά 15%. Το Carpooling, με το Blablacar, αντιπροσωπεύει μια άλλη ενδιαφέρουσα εναλλακτική. Επιτρέψτε περίπου 8 ώρες ταξιδιού και τιμή που κυμαίνεται μεταξύ 49 και 99 ευρώ. Ωστόσο, η διαθεσιμότητα σε αυτές τις γραμμές αρχίζει να σπανίζει. Για το Παρίσι-Λυών η κατάσταση είναι παρόμοια. Ελλείψει πτήσεων μεταξύ αυτών των δύο πόλεων, τα λεωφορεία είναι οι μόνες εναλλακτικές λύσεις. Οι τιμές κυμαίνονται από 24,99 ευρώ έως 110,99 ευρώ ανάλογα με τη ζήτηση.
Οι συνεχιζόμενες εργασίες στη γραμμή Παρίσι-Λυών είναι ουσιαστικές για το μέλλον των σιδηροδρομικών μεταφορών στη Γαλλία. Εκτός από τη βελτίωση της ακρίβειας, αυτός ο εκσυγχρονισμός στοχεύει στη διευκόλυνση της εισόδου νέων παικτών, ιδίως της Renfe, η οποία σχεδιάζει να εγκατασταθεί σε αυτόν τον διάδρομο που έχει ήδη καταληφθεί από την SNCF και την Trenitalia.
sidirodromikanea.blogspot.com