Πανοραμική άποψη των κεντρικών γραφείων της National Railroad Corporation.
Η Αρχή Σιδηροδρόμων της Κορέας ανακοίνωσε ότι το Κορεατικό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (KTCS-2), που αναπτύχθηκε με εγχώρια τεχνολογία, είναι έτοιμο να εισαχθεί στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας.
news1.kr
Το KTCS-2 (Korea Train Control System-2) είναι το πρώτο στον κόσμο σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχίας που βασίζεται σε ασύρματη επικοινωνία LTE-R που αναπτύχθηκε ως εθνικό έργο έρευνας και ανάπτυξης (R&D) το 2018 και πέτυχε την εμπορική λειτουργία στη γραμμή Jeolla το 2022 . Επί του παρόντος, βρίσκεται σε εξέλιξη ο σχεδιασμός για την εισαγωγή του στη γραμμή υψηλής ταχύτητας Gyeongbu ως το πρώτο βήμα για την κατασκευή ενός εθνικού σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας και η κατασκευή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2025. Επιπλέον, σχεδιάζουμε να ολοκληρώσουμε διαδοχικά την κατασκευή των γραμμών υψηλής ταχύτητας Honam και Suseo έως το 2028.
Η εμπορευματοποίηση του KTCS-2, η οποία θα επεκταθεί στο μέλλον, είναι σημαντική καθώς πρόκειται για μια πλήρη τεχνολογική ανεξαρτησία που επιτυγχάνεται μέσω καθαρά εγχώριας τεχνολογίας χωρίς εξάρτηση από ξένη τεχνολογία.
Αυτό αναμένεται να βελτιώσει την οικονομική σκοπιμότητα της κατασκευής σιδηροδρόμων και τελικά να συμβάλει σημαντικά στην εθνική ανταγωνιστικότητα και τη δημόσια ευκολία.
Επιπλέον, το KTCS-2 πληροί τα πρότυπα του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ελέγχου Τρένων (ETCS) και είναι συμβατό με συστήματα σηματοδότησης του εξωτερικού, καθιστώντας ευνοϊκές συνθήκες για εξαγωγές σε αγορές του εξωτερικού.
Καθώς η ζήτηση για σιδηροδρομικές υποδομές, συμπεριλαμβανομένων των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας, αυξάνεται γρήγορα σε όλο τον κόσμο, η τεχνολογία K-rail αναμένεται να διαδραματίσει ρόλο ως «αλλαγή παιχνιδιών» στην είσοδο σε παγκόσμιες αγορές όπως η Ευρώπη.
Ο Lee Seong-hae, Πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Σιδηροδρόμων, δήλωσε: «Το KTCS-2 είναι μια μοναδική σιδηροδρομική τεχνολογία που αναπτύχθηκε μέσω εθνικής έρευνας και ανάπτυξης (R&D) και είναι μια βασική τεχνολογία που διασφαλίζει ταυτόχρονα την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την οικονομική σκοπιμότητα των σιδηροδρόμων», προσθέτοντας, «Ενισχύει την ανεξαρτησία της Κορέας στη σιδηροδρομική τεχνολογία.
sidirodromikanea.blogspot.com