Ότι το Δημόσιο δεν γνωρίζει εν έτει 2024 ποια είναι η ακίνητη περιουσία του είναι από μόνο του ένα παράδοξο. Ανάγκα και θεοί πείθονται όμως, αφού η αξιοποίηση των ακινήτων αναμένεται να φέρει σημαντικά έσοδα στα ταμεία.
businessdaily.gr
Έτσι, τα ακίνητα μπαίνουν στην πρώτη γραμμή και της σιδηροδρομικής μεταρρύθμισης, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Για όποιον δεν το γνωρίζει, ο ελληνικός σιδηρόδρομος είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες εκτάσεων και ακινήτων. Για αυτό και η ΓΑΙΑΟΣΕ, που τυγχάνει να είναι και θυγατρική του Υπερταμείου, προσλαμβάνει τη Deloitte για να φτιάξει τον οδικό χάρτη της βέλτιστης αξιοποίησης σημαντικών ακινήτων που έχει στο διόλου αμελητέο χαρτοφυλάκιό της, αφού περιλαμβάνει πάνω από 4.500 ακίνητα και γεωτεμάχια έκτασης 100.000 στρεμμάτων.
Η ίδια εταιρεία θα είναι και ο χρηματοοικονομικός της σύμβουλος ενόψει της δημιουργίας του «Νέου ΟΣΕ», στον οποίο θα περάσει το τροχαίο υλικό που σήμερα διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ. Αθροιστικά οι δύο συμβάσεις ανέρχονται σε 45 χιλιάδες ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) κι έχουν τετράμηνη διάρκεια.
sidirodromikanea.blogspot.com