Αεροφωτογραφία που τραβήχτηκε στις 9 Μαΐου 2022 δείχνει ένα τρένο να τρέχει στον σιδηρόδρομο Datong-Qinhuangdao μετά την επισκευή του σιδηροδρόμου στην επαρχία Shanxi της βόρειας Κίνας.(Xinhua/Cao Yang)
Πηγή: Xinhua
Το πρώτο τρένο του σιδηροδρομικού εξπρές Κίνας-Ευρώπης από τη Σανξί στη Βαρκελώνη αναχώρησε από την Ταϊγιουάν της Σανξί στις 22 Μαρτίου και ταξίδεψε για 35 ημέρες, διανύοντας πάνω από 12.000 χλμ.
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, Ισπανία -- Μια νέα σιδηροδρομική διαδρομή μεταξύ της Κίνας και του λιμένα της Βαρκελώνης πρόκειται να ενισχύσει τις εμπορικές συνδέσεις με την ασιατική χώρα, δήλωσε στέλεχος της λιμενικής αρχής στο Xinhua σε συνέντευξή της τη Δευτέρα.
Το πρώτο τρένο εμπορευμάτων μιας νέας σιδηροδρομικής διαδρομής μεταξύ της επαρχίας Shanxi της Κίνας και της βορειοανατολικής ισπανικής πόλης έφτασε με ασφάλεια στις εγκαταστάσεις του λιμανιού στα τέλη Απριλίου.
Το πρώτο τρένο του σιδηροδρομικού εξπρές Κίνας-Ευρώπης από τη Σανξί στη Βαρκελώνη αναχώρησε από την Ταϊγιουάν της Σανξί στις 22 Μαρτίου και ταξίδεψε για 35 ημέρες, διανύοντας πάνω από 12.000 χλμ.
Το μεταφερόμενο φορτίο περιλαμβάνει χύτευση, έπιπλα, κονσερβοποιημένα προϊόντα, ανταλλακτικά αυτοκινήτων, καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης και άλλα. Από την πρώτη αναχώρηση το 2017, το China-Europe Railway Express από το Shanxi εκτελεί τακτικά 16 δρομολόγια, φτάνοντας σε περισσότερες από 40 πόλεις σε 15 χώρες, με συνολικά 782 τρένα.
Αεροφωτογραφία που τραβήχτηκε στις 12 Μαΐου 2022 δείχνει εμπορευματικά τρένα σε βάση συντήρησης στην επαρχία Σανσί της βόρειας Κίνας. (Xinhua/Cao Yang)
«Αυτό το τρένο ενισχύει τις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει οι Κινέζοι για την επιλογή της Βαρκελώνης, όχι μόνο ως πύλη προς την Ευρώπη αλλά και ως μεσογειακό κέντρο διανομής», δήλωσε στο Xinhua η Carla Salvado, αναπληρώτρια γενική διευθύντρια Εμπορίου και Μάρκετινγκ στο λιμάνι της Βαρκελώνης.
«Γεωγραφικά, το λιμάνι της Βαρκελώνης βρίσκεται σε μια πολύ καλή στρατηγική θέση γιατί εκτός από την Ευρώπη βρισκόμαστε και στη Μεσόγειο Θάλασσα», πρόσθεσε.
Ο σιδηροδρομικός φορέας TPNova, μια από τις κορυφαίες εταιρείες μεταφορών της Ισπανίας, θα διαχειρίζεται τη νέα υπηρεσία αγαθών για λογαριασμό του κινεζικού επιχειρηματικού ομίλου Huayuan, ο οποίος παρέχει υπηρεσίες logistics από τη βάση του στο Shanxi.
Η επιτυχής άφιξη του τρένου από το Shanxi τον Απρίλιο είναι ο πρώτος καρπός της συμφωνίας μεταξύ των ισπανικών και κινεζικών εταιρειών, που υπεγράφη στη Βαρκελώνη τον Νοέμβριο.
Αεροφωτογραφία που τραβήχτηκε στις 23 Ιουνίου 2022 δείχνει ένα φορτηγό τρένο, το οποίο σηματοδοτεί το 10.000 ταξίδι εμπορευματικών τρένων Κίνας-Ευρώπης που εκτελούνται από το China-Europe Railway Express (Chongqing), που περιμένουν την αναχώρηση στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Tuanjie Village στο Chongqing. νοτιοδυτική Κίνα. (Xinhua/Huang Wei)
Το China-Europe Railway Express έχει συνδέσει 112 πόλεις εντός της Κίνας, περνώντας από περισσότερες από 100 πόλεις σε 11 ασιατικές χώρες και περιοχές και φτάνοντας σε περισσότερες από 200 πόλεις σε 25 χώρες και περιοχές της Ευρώπης. Έχει γίνει ένα εμβληματικό έργο της πρωτοβουλίας Belt and Road, που στοχεύει στη διευκόλυνση της διεθνούς ροής αγαθών.
«Η Κίνα είναι ο ισχυρότερος εμπορικός μας εταίρος και επομένως κάθε σύνδεση με την Κίνα είναι πολύ ευπρόσδεκτη και είμαστε πολύ χαρούμενοι που εμφανιζόμαστε στον χάρτη του Νέου Δρόμου του Μεταξιού που προωθείται από τις κινεζικές αρχές», δήλωσε ο Σαλβάδο.
Σύμφωνα με το στέλεχος, η νέα σιδηροδρομική υπηρεσία αποτελεί «καλό συμπλήρωμα» των υλικοτεχνικών αεροπορικών και θαλάσσιων υπηρεσιών που ήδη προσφέρει το λιμάνι.
Το τρένο έφυγε από τη Σανξί με 50 εμπορευματοκιβώτια, από τα οποία περίπου τα μισά ξεφορτώθηκαν στη Γερμανία, με τα υπόλοιπα να φτάνουν στο λιμάνι της Βαρκελώνης για διανομή σε άλλα μέρη της Ισπανίας.
sidirodromikanea.blogspot.com