Συνεχής είναι η πρόοδος των εργασιών για το Μετρό Θεσσαλονίκης, με την ολοκλήρωση του έργου να πλησιάζει, αλλάζοντας άρδην τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης.
metrosport.gr
Σύμφωνα με το carandmotor.gr, οι εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου βρίσκονται στην τελική ευθεία, καθώς η πλειονότητα των σταθμών είναι έτοιμοι, έχοντας πάρει ουσιαστικά την τελική τους μορφή.
Ένας από τους πρώτους σταθμούς που ολοκληρώθηκαν είναι ο «Ευκλείδης» (Ασκληπιού/Πλ. Μιλήτου, Κωνσταντινουπόλεως & Κατσιμήδου, Αγία Τριάδα Φαλήρου) που βρίσκεται ανάμεσα στους σταθμούς «Παπάφη» και «Φλέμινγκ».
Μάλιστα, το κανάλι «Perigon-Perspective» στο Youtube έδωσε την ανάγλυφη εικόνα της κατάστασης που επικρατεί στον σταθμό «Ευκλείδης», που όπως διαπιστώνει κανείς απομένουν οι τελευταίες «πινελιές».
Όπως έχει ανακοινωθεί, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχει μήκος γραμμής 9 χλμ. και 13 σταθμούς οι οποίοι θα είναι οι εξής: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.
Το αμαξοστάσιο θα βρίσκεται στην Πυλαία, έχοντας έκταση 50.000 τ.μ. και εκεί θα μπορούν να σταθμεύουν σε στεγασμένο χώρο μέχρι και 35 συρμοί.
Κατά πληροφορίες του carandmotor.gr, η βασική γραμμή του Μετρό θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση περίπου 250.000 επιβάτες, αλλάζοντας πλήρως τον συγκοινωνιακό χάρτη της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας.
Υπενθυμίζεται ότι έξι μήνες μετά τη λειτουργία της βασικής γραμμής, θα είναι έτοιμη και η επέκταση προς Καλαμαριά που θα περιλαμβάνει 5 νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) με μήκος υπόγειας γραμμής 4,78 χλμ.
sidirodromikanea.blogspot.com