Την πρόθεση του ΟΣΕ να επαναφέρει τις επιβατικές αμαξοστοιχίες στη Δράμα και σε όλη την Ελλάδα, το συντομότερο δυνατό, εξέφρασε μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας ο προϊστάμενος πολιτικής προστασίας και ασφάλειας των εγκαταστάσεων τού ΟΣΕ κ. Γιάννης Φεστερίδης, κατά την επίσκεψή του στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Δράμας την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
xronikadramas.gr
Ο ίδιος απαντώντας σε ερώτηση των «Χ» για την προοπτική επαναφοράς των επιβατικών δρομολογίων στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Δράμας και το γεγονός ότι στη Δράμα δεν επανήλθαν τα επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια, παρότι αυτό έχει αρχίσει να γίνεται στην υπόλοιπη Βόρεια Ελλάδα, εξήγησε: «Υπάρχουν θέματα γραμμής αλλά και το μεγάλο πρόβλημα του τεχνικού προσωπικού που χρειάζεται. Υπάρχουν προτεραιότητες. Δεν μπορώ να μιλήσω για ημερομηνίες αλλά είναι προτεραιότητα του ΟΣΕ να τρέξει ο σιδηρόδρομος στη Δράμα και πανελλαδικά. Αυτή είναι η πρόθεση της διοίκησης του ΟΣΕ αλλά και η θέληση όλων των σιδηροδρομικών. Το 2023 έφυγε με πολύ δύσκολο τρόπο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Είχαμε το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη αλλά και η κακοκαιρία Ντάνιελ, έκοψε τη ραχοκοκαλιά του σιδηροδρόμου. Όμως από τις προηγούμενες ημέρες, τόσο τα εμπορικά όσο και τα επιβατικά τρένα, καλύπτουν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αυτό βέβαια δεν με ικανοποιεί απόλυτα προσωπικά σαν Δραμινό.
Θέλω το τρένο να φθάσει μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Ωστόσο έγινε ήδη ένα μεγάλο βήμα. Στη διοίκηση του ΟΣΕ βρίσκεται αυτή τη στιγμή ένας άνθρωπος, ο κ. Παναγιώτης Τερζάκης, ο οποίος έχει περάσει όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο με τα πόδια και αγαπάει το τρένο»
Ο κ. Φεστερίδης, ξεκαθάρισε ότι στο εξής η «ασφάλεια» θα είναι προτεραιότητα για τον σιδηρόδρομο και προσέθεσε ότι στις σήραγγες (Στο Καλλίδρομο, τα Τέμπη, την Όθρυ) τοποθετήθηκαν κάμερες, που παρατηρούν τι μπορεί να συμβεί ανά 50 μέτρα με σκοπό να ειδοποιούν όσο πιο σύντομα γίνεται. Όπως ανέφερε επίσης, ξεκινά μια προσπάθεια και στη Δράμα, που αναλαμβάνει σημαντικό πόστο στον τομέα της Ασφάλειας.
Νωρίτερα ο προϊστάμενος πολιτικής προστασίας και ασφάλειας των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ, επεσήμανε ότι: «Στόχος είναι, το τρένο να ξανασφυρίξει στη Δράμα. Ήδη η μια μάχη μετά την άλλη κερδίζεται και άρχισε να κυκλοφορεί ξανά το τρένο. Δίνω μια υπόσχεση, σαν προϊστάμενος, το τρένο θα ξανασφυρίξει στη Δράμα».
Αξίζει πάντως να υπενθυμιστεί ότι η Hellenic Train ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες την επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, που είχε τα γνωστά προβλήματα μετά τις πλημμύρες στον θεσσαλικό κάμπο. Η επανεκκίνηση των δρομολογίων αφορά στη γραμμή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης αλλά και στο υπόλοιπο τμήμα της μέχρι τον Έβρο, με εξαίρεση τη Δράμα. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, από το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023, επανακυκλοφόρησαν επιπλέον σιδηροδρομικά επιβατικά δρομολόγια στις γραμμές αλλά επήλθαν και τροποποιήσεις σε δρομολόγια ορισμένων γραμμών. Στο πλαίσιο της ίδιας απόφασης καταργούνται τα δρομολόγια 882/887 Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Δράμα και ισχύουν νέα δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Σέρρες και τοπική εξυπηρέτηση με λεωφορείο στο τμήμα Σέρρες – Δράμα και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.
sidirodromikanea.blogspot.com