Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

Ένα νέο τρένο τραμ ξεκινάει τα δρομολόγια του στη Γαλλία



Η Alstom έχει κατασκευάσει 25 από τα τραμ τελευταίας γενιάς, διαθέτουν τόσο την ταχύτητα γραμμής ενός τρένου όσο και την απόδοση ενός τραμ και μπορεί να μεταβεί απρόσκοπτα μεταξύ του Εθνικού Σιδηροδρομικού Δικτύου (μεταξύ Massy και Épinay-sur-Orge) και των αστικών γραμμών (μεταξύ Épinay-sur-Orge και Évry-Courcouronnes).

Τα νέα τραμ θα κινούνται στη νότια περιοχή του Παρισιού και θα συνδέονται με το δίκτυο RER της πόλης στις γραμμές B, C και D μόλις πλησιάσουν την πρωτεύουσα. Το έργο κόστισε 295 εκατομμύρια ευρώ και αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος για τη βελτίωση των συγκοινωνιακών συνδέσεων στην περιοχή του Μεγάλου Παρισιού, το οποίο περιλαμβάνει τη νέα σιδηροδρομική υπηρεσία μεταφοράς της γραμμής V μεταξύ Massy-Palaiseau και Versailles Chantiers, η οποία αντικαθιστά τον τρέχοντα μεγάλο βρόχο RER C.

Θα συνδεθεί επίσης τελικά με τη νέα γραμμή 18 του Greater Paris Express, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως έως το 2030, με το πρώτο τμήμα να έχει ολοκληρωθεί νωρίτερα φέτος.

Η γραμμή T12 είναι μία από τις πολλές γραμμές που χρησιμοποιούν τα τρένα του τραμ Citadis Dualis. Τα τραμ Dualis αποτελούν μέρος της ευρύτερης οικογένειας τραμ Citadis που έχει πωλήσεις πάνω από 3.000 παγκοσμίως και χρησιμοποιούνται επίσης στο Λίγηρα-Ατλαντίκ στη δυτική ακτή της Γαλλίας καθώς και στη Λυών.

Η παραγωγή των τρένων-τραμ είναι σταθερά ριζωμένη στη Γαλλία, με τις 16 εγκαταστάσεις της Alstom σε όλη τη χώρα να συμβάλλουν στο έργο. Αυτές περιλαμβάνουν την τοποθεσία της στη Valencienne, η οποία ήταν υπεύθυνη για το σχεδιασμό, την παραγωγή, τη συναρμολόγηση, την επικύρωση και τη δοκιμή, καθώς και περαιτέρω εξαρτήματα που αναπτύσσονταν και κατασκευάζονταν στα Le Creusot, Ornans, Petit-Quevilly, Villeurbanne, Tarbes και Saint Oeun.

Στην περιοχή Île-de-France, ένας στόλος 77 τρένων Alstom Citadis Dualis, που χρηματοδοτούνται εξ ολοκλήρου από την Ile-de-France Mobilités, κυκλοφορεί σε όλο το δίκτυο της περιοχής και από το 2017, 15 τρένα έχουν χρησιμοποιηθεί στη γραμμή T11.

Φωτογραφία: Alstom

.railtechnologymagazine.com
sidirodromikanea.blogspot.com