Τα δοκιμαστικά τρένα TGV M θα διανύσουν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα στη Γαλλία πριν τεθούν σε λειτουργία στις αρχές του 2025
Η γαλλική εταιρεία τρένων SNCF παρουσίασε την πιο φιλική προς το περιβάλλον επόμενης γενιάς τρένων TGV.
Το πέμπτης γενιάς "TGV M" μπορεί να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες, θα έχει λιγότερη ενέργεια από τα σημερινά TGV και είναι 97 τοις εκατό ανακυκλώσιμο, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SNCF Jean-Pierre Farandou στους δημοσιογράφους κατά την επίσημη έναρξη του τρένου στο τεχνικό κέντρο της SNCF στη Νοτιοανατολική Ευρώπη στο Παρίσι.Κάθε τρένο θα μπορεί να φιλοξενήσει 740 επιβάτες, σε σύγκριση με 630 στα TGV που λειτουργούν σήμερα
Το τυπικό τρένο θα έχει 9 βαγόνια αντί για 8 (αν και τα TGV μπορούν επίσης να συνδυαστούν για να σχηματίσουν ένα «διπλό τρένο» που στη συνέχεια χωρίζει στη μέση της γραμμής για να πάει σε διαφορετικούς προορισμούς)
Τα νέα τρένα θα χρησιμοποιούν 20 τοις εκατό λιγότερη ενέργεια από τα σημερινά μοντέλα
«Στη μεγάλη μάχη για τους σιδηροδρόμους, αυτό το νέο τρένο είναι μια ουσιαστική νίκη», δήλωσε ο Clément Beaune, υπουργός Μεταφορών.
«Θα πρέπει να μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε τις δύο προκλήσεις μας: την αύξηση του αριθμού των επιβατών και την άφιξη του ανταγωνισμού», πρόσθεσε ο Christophe Fanichet, Διευθύνων Σύμβουλος της SNCF Voyageurs.
Το τρένο συνεχίζει τις δοκιμές στο εθνικό δίκτυο, αφού ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρώτο στάδιο στην Τσεχία.
«Βρισκόμαστε στη φάση προεπικύρωσης, κατά την οποία δοκιμάζουμε κυρίως την ταχύτητα και το φρενάρισμα. Υπάρχουν ακόμη δύο φάσεις», δήλωσε ο Alain Krakovitch, Διευθυντής της TGV-Intercités.
Συνολικά, τα δοκιμαστικά τρένα θα διανύσουν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα σε γαλλικές γραμμές πριν τεθούν σε λειτουργία. «Είμαστε στις 50.000 αυτή τη στιγμή», είπε ο Krakovitch. «Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα».
thelocal.fr