Η LE TRAIN, ο κορυφαίος ιδιωτικός φορέας εκμετάλλευσης τρένων υψηλής ταχύτητας της Γαλλίας, και η Talgo, Ευρωπαίος σχεδιαστής και κατασκευαστής σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, υπέγραψαν συμφωνία στο Μπορντό για τη μελλοντική ανάπτυξη ενός στόλου τρένων υψηλής ταχύτητας προσαρμοσμένου στη γαλλική αγορά και στην κορυφαία πλατφόρμα υψηλής ταχύτητας Avril.
Η LE TRAIN απέκτησε την άδεια της σιδηροδρομικής εταιρείας στις 24 Δεκεμβρίου 2022 και προχωρά με επιτυχία με όλες τις απαιτήσεις για την έναρξη εμπορικών δραστηριοτήτων. Μετά την πρόσκληση υποβολής προσφορών που εκδόθηκε στις αρχές του 2022 σε μεγάλους Γάλλους και Ευρωπαίους κατασκευαστές και μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων, η LE TRAIN και η Talgo ευθυγραμμίστηκαν για την ανάπτυξη ενός νέου στόλου τρένων πολύ υψηλής ταχύτητας με βάση τη σιδηροδρομική πλατφόρμα Talgo Avril.
Η νέα συμφωνία
Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία που καλύπτει την πιθανή μελλοντική απόκτηση στόλου έως και δέκα τρένων πολύ υψηλής ταχύτητας, συμπεριλαμβανομένων πιθανών επεκτάσεων και της δυνατότητας διατήρησης του εξοπλισμού στη Γαλλία, καθώς και τη δημιουργία μιας κοινής μονάδας έρευνας και ανάπτυξης στη Γαλλία. Η Νέα Aquitaine θα εργαστεί προς τον πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο μεταφοράς κινητικότητας του μέλλοντος τρένου.
Οι επιβάτες της LE TRAIN θα επιβιβαστούν στο μοντέλο AVRIL, ένα συμπύκνωμα τεχνολογίας και καινοτομίας, γνωστό για την υψηλή αξιοπιστία του, την ποιότητα του εξοπλισμού του, την ενεργειακή του απόδοση και τον μοντέρνο και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό του. Μόλις υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις, η κατασκευή των δέκα πρώτων τρένων θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2023 στο εργοστάσιο της Talgo στη Rivabellosa (Álava). Τα πρώτα τρένα θα έφευγαν από τα εργαστήριά της στις αρχές του 2025.
«Με αυτή τη σημαντική συμφωνία, επιβεβαιώνουμε τη φιλοδοξία μας να προσφέρουμε καθημερινά ταξίδια υψηλής ταχύτητας σε εκατομμύρια κατοίκους των περιοχών της Νέας Ακουιτανίας, της Βρετάνης, του Pays de la Loire και του Centre-Val-de-Loire», δήλωσε ο Alain Getraud, Διευθύνων Σύμβουλος της LE TRAIN, είπε. «Επιλέξαμε την Talgo, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές της Ευρώπης, με βιομηχανική τεχνολογία αιχμής και βιομηχανική ισχύ που εγγυάται την αριστεία του παραγόμενου εξοπλισμού. Ο προσαρμοσμένος σχεδιασμός που προτείνει η Talgo θα μας επιτρέψει να αναπτύξουμε μια μοναδική εμπειρία επιβατών, ιδιαίτερα για τη μεταφορά επί του σκάφους εξοπλισμού αναψυχής και αθλητικού εξοπλισμού, όπως ποδήλατα και σανίδες του σερφ. Τέλος, οι δύο εταιρείες μας μοιράζονται μια κοινή φιλοδοξία: να εργαστούν με βιώσιμο τρόπο για κινητικότητα με χαμηλές εκπομπές άνθρακα».
«Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την εταιρεία μας να αναπτύξει την τεχνογνωσία και τις καινοτομίες της βόρεια των Πυρηναίων», δήλωσε ο Carlos Palacio Oriol, Πρόεδρος της Patentes Talgo. «Μας τιμά που η LE TRAIN εμπιστεύτηκε στην Talgo την ανάπτυξη του πρώτου της στόλου νέων τρένων υψηλής ταχύτητας. Είμαστε πεπεισμένοι για τη συνάφεια του μοντέλου LE TRAIN για να καταστήσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές πραγματικό μοχλό οικολογικής μετάβασης».
globalrailwayreview.com
sidirodromikanea.blogspot.com