Ο νυν περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας χρειάστηκε να σπαταλήσει δύο αυτοδιοικητικές θητείες στο Δήμο Καλαμάτας, για να συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχει οικονομική ανάπτυξη χωρίς σύγχρονο δίκτυο μεταφορών και ότι για την αναβάθμιση των υποδομών είναι αναγκαία η σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα.
Θανάσης Λαγός
Υπενθυμίζουμε ότι τα πρώτα χρόνια της δημαρχοντίας του ο κ. Νίκας μιλούσε για κατάργηση του σιδηροδρομικού σταθμού της Καλαμάτας, με στόχο να γίνει τερματικός σταθμός το Ασπρόχωμα, διεκδίκησε το λιμάνι, με συνέπεια να δημιουργηθεί το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας, που είναι εξίσου αδρανές με το κρατικό Λιμενικό Ταμείο, πίστευε ότι το Αεροδρόμιο θα αναβαθμιστεί με δημόσιες δαπάνες, ενώ είχε αντιρρήσεις ακόμα και για την παραχώρηση της γραμμής Καλαμάτα - Μικρή Μαντίνεια στο Αστικό ΚΤΕΛ.
Σε αντίθεση όμως με τους περισσότερους Ελληνες πολιτικούς που εμμένουν στις απόψεις τους μέχρι κατάρρευσης, ο κ. Νίκας τα τελευταία χρόνια έχει αναθεωρήσει τις θέσεις του και διεκδικεί δυναμικά την παραχώρηση του Αεροδρομίου και του λιμανιού της Καλαμάτας σε ιδιώτες, ενώ παλεύει απελπιστικά μόνος του να αναστήσει τον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο. Ελπίζοντας ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του Αερολιμένα "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" να αποδώσει σύντομα καρπούς, αξίζει να επισημάνουμε την προκλητική αδιαφορία, με την οποία αντιμετωπίζουν τον σιδηρόδρομο τόσο οι δήμαρχοι όσο και οι βουλευτές της Πελοποννήσου.
Ειλικρινά δεν ξέρω αν οι αιρετοί αδιαφορούν για το τρένο επειδή δεν μπορούν να αντιληφθούν την αναγκαιότητα του σιδηροδρομικού δικτύου σε ένα σύγχρονο δίκτυο μετακινήσεων και μεταφορών, ή αν πραγματικά ενδιαφέρονται μόνο για την επανεκλογή τους και για τίποτε άλλο. Σε κάθε περίπτωση, η Μεσσηνία και η Πελοπόννησος κινδυνεύουν να χάσουν και το τρένο της ανάπτυξης, όπως έχασαν πριν από 10 χρόνια το... αεροπλάνο, επειδή σχεδόν κανένας πολιτικός δεν πίστευε ότι ο Αερολιμένας "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" μπορεί να γίνει πύλη εισόδου στον Μοριά.
eleftheriaonline.gr
sidirodromikanea.blogspot.com