Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

Ξεκίνησε η νέα υπηρεσία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών Κίνα - Κασπία Θάλασσα - Ευρώπη

Η νέα υπηρεσία αποφεύγει τη διέλευση από τη Ρωσία και την Ουκρανία ή τη Λευκορωσία.
Το πρώτο τρένο με εμπορευματοκιβώτια που οργανώθηκε από την Nurminen Logistics αναχώρησε από το Chongqing στις 10 Μαΐου.

ΤΟ πρώτο τρένο με εμπορευματοκιβώτια πλήρους μήκους που οργανώθηκε από την Nurminen Logistics, Φινλανδία, αναχώρησε στις 10 Μαΐου από το Chongqing της Κίνας προς την Κεντρική Ευρώπη. Το τρένο εκτελείται από την Κίνα μέσω του Καζακστάν, της Κασπίας Θάλασσας, του Αζερμπαϊτζάν, της Γεωργίας και μέσω της Μαύρης Θάλασσας προς τη Ρουμανία.

Η Nurminen Logistics λέει ότι σχεδίασε τη νέα διαδρομή από την αρχή σε δύο μήνες μαζί με τους Σιδηροδρόμους του Καζακστάν (KTZ). Η διακασπική διαδρομή, η οποία συνδυάζει σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές, είναι περίπου τρεις φορές ταχύτερη από τη θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων.

«Το άνοιγμα της διαδρομής απαιτούσε ισχυρή εμπιστοσύνη από τους China Railways στις δραστηριότητές μας και, κυρίως, την εμπιστοσύνη των πελατών μας σε εμάς», λέει ο κ. Olli Pohjanvirta, Διευθύνων Σύμβουλος της Nurminen Logistics. «Επιπλέον, η διεθνής ομάδα σιδηροδρόμων της Nurminen έδειξε επίσης εξαιρετική τεχνογνωσία και εφαρμογή σε μια δύσκολη και γρήγορη κατάσταση».

Η Nurminen Logistics λέει ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τη νέα διαδρομή. Το πρώτο τρένο είναι γεμάτο και το επόμενο τρένο, που αναχωρεί στις 25 Μαΐου, έχει σχεδόν εξαντληθεί. Οι εβδομαδιαίες αναχωρήσεις έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον Ιούνιο.

Η Nurminen παρέχει επί του παρόντος σιδηροδρομική υπηρεσία από πόρτα σε πόρτα μεταξύ της Ασίας και των σκανδιναβικών χωρών και υπηρεσίες τρένων εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Νορβηγίας, Σουηδίας και Φινλανδίας. Η νέα διαδρομή θα επεκτείνει την πελατειακή βάση της εταιρείας στην Κεντρική Ευρώπη και θα επιτρέψει την περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών πολυτροπικών μεταφορών της εταιρείας.

railjournal.com
sidirodromikanea.blogspot.com