(CNN)-Μια νέα γέφυρα που θα συνδέει τα σιδηροδρομικά συστήματα της Ρωσίας και της Κίνας ολοκληρώθηκε στις 17 Αυγούστου 2021, επτά χρόνια μετά την πολυαναγγελθείσα κατασκευής της.
Το πλήρες όνομα της δομής είναι η Γέφυρα Tongjiang-Nizhneleninskoye Κίνας-Ρωσίας. Συνδέει την Tongjiang, μια πόλη στην βορειοανατολική επαρχία Heilongjiang της Κίνας, με την Nizhneleninskoye, μια πόλη στα σύνορα με τη Ρωσία κατά μήκος των όχθων του ποταμού Αμούρ.
Πρωτεύουσα της επαρχίας Heilongjiang είναι το Harbin , γνωστό για το ετήσιο φεστιβάλ χιονιού και πάγου.
Αυτό σημαίνει ότι το βορειοανατολικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Κίνας μπορεί πλέον να συνδεθεί με τον ρωσικό σιδηρόδρομο της Σιβηρίας.
Οι εργαζόμενοι γιορτάζουν την τοποθέτηση των τελευταίων κομματιών της γραμμής στη γέφυρα.
Η γέφυρα έχει μήκος 2.215 μέτρα (7.300 πόδια) και έχει ξεκινήσει επτά χρόνια. Και οι δύο χώρες πραγματοποίησαν θεμελιώδεις τελετές τον Φεβρουάριο του 2014. Η κατασκευή της γέφυρας ολοκληρώθηκε το 2019 και το τελευταίο κομμάτι της γραμμής τοποθετήθηκε στις 17 Αυγούστου.
Το μεγαλύτερο μέρος της γέφυρας - 1.886 μέτρα (6.200 πόδια) - βρίσκεται στην κινεζική πλευρά.
Η γέφυρα Tongjiang-Nizhneleninskoye δεν είναι η μόνη γέφυρα που συνδέει δύο από τις μεγαλύτερες χώρες του κόσμου. Μια οδική γέφυρα - η οποία μπορεί να χειριστεί τακτικά εμπορευματικά φορτηγά αλλά όχι σιδηροδρομικά τρένα - αποκαλύφθηκε το 2019 , συνδέοντας το Heihe στην Κίνα και το Blagoveshchensk στη Ρωσία.
Αυτές οι δύο πόλεις εργάζονται επίσης για το ποιο θα είναι το πρώτο διασυνοριακό τελεφερίκ στον κόσμο , σχεδιασμένο από τους Ολλανδούς αρχιτέκτονες UNStudio. Όταν ολοκληρωθεί, θα μπορεί να μεταφέρει τουρίστες από τη μία πλευρά στην άλλη σε λιγότερο από οκτώ λεπτά.
Η νέα σιδηροδρομική γέφυρα συνδέει το Nizhneleninskoye στη Ρωσία με την παραμεθόρια πόλη Tongjiang στο Heilongjiang.
Επιπλέον, η Mohe, η βορειότερη πόλη της Κίνας που καλύπτεται από πάγο, συνδέθηκε τελικά μέσω αυτοκινητόδρομου με το Πεκίνο το 2019.
Η γέφυρα Tongjiang-Nizhneleninskoye είναι το πιο πρόσφατο έργο που ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο της φιλόδοξης πρωτοβουλίας της Κίνας Belt and Road, το οποίο στοχεύει, μεταξύ άλλων, στη σύνδεση της Ευρασίας μέσω υποδομών.
Το κυβερνών Κινέζικο Κομμουνιστικό Κόμμα (ΚΚΚ) έχει θέσει ως στόχο να καταστεί δυνατή η μετάβαση από την Κίνα μέχρι το Λονδίνο μέσω σιδηροδρόμου, γεγονός που καθιστά αυτή τη γέφυρα ένα κρίσιμο επόμενο βήμα σε ένα μεγαλύτερο ταξίδι σε όλη την ήπειρο.
Σύμφωνα με το China National Radio, με την ολοκλήρωση της γέφυρας, η απόσταση των σιδηροδρομικών μεταφορών από την επαρχία Heilongjiang της Κίνας στη Μόσχα μέσω Tongjiang θα μειωθεί κατά 809 χιλιόμετρα (500 μίλια), μειώνοντας 10 ώρες χρόνο μεταφοράς. Η γέφυρα φέρεται να μπορεί να χειριστεί 21 εκατομμύρια μετρικούς τόνους φορτίου ετησίως.
edition.cnn.com/travel/article/tongjiang-china-russia-bridge-complete-intl-hnk/index.html
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea