Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Η Γερμανική ένωση μηχανοδηγών θα απεργήσει ξανά από την Τετάρτη.

Στο DB Cargo στη Γερμανία, οι μηχανοδηγοί που είναι μέλη του συνδικάτου GDL θα απεργήσουν ξανά από τις 5 το απόγευμα της Τετάρτης 1 Σεπτεμβρίου. Οι οδηγοί των επιβατικών αμαξοστοιχιών της Deutsche Bahn ακολουθούν μια μέρα αργότερα από τις 2 το πρωί Η εργασιακή διαμάχη θα διαρκέσει έως τις 7 Σεπτεμβρίου στις 2 το πρωί Είναι η τρίτη απεργία σε ένα μήνα.

Σύμφωνα με το GDL, η Deutsche Bahn εξακολουθεί να μην κινείται ούτε ένα χιλιοστό στην συλλογική σύμβαση εργασίας. «Με αυτόν τον τρόπο, αποδέχεται συνειδητά οικονομικά μειονεκτήματα και βάρη για τους ταξιδιώτες. Όλα αυτά γίνονται για να εξαλειφθεί η GDL ως η μόνη κρίσιμη ένωση στον σιδηροδρομικό τομέα ».

Σύμφωνα με την Deutsche Bahn, η GDL κάνει τόσο τους πελάτες όσο και τους εργαζόμενους θύματα της εξουσίας τους για λόγους οργανωτικής πολιτικής. Η εταιρεία καλεί και πάλι την GDL να ξεκινήσει αμέσως σοβαρές διαπραγματεύσεις. Η DB ισχυρίζεται ότι έθεσε μια διαπραγματεύσιμη προσφορά στο τραπέζι, ενώ σύμφωνα με την GDL, αυτό δεν ισχύει.

Ανταγωνισμός

«Ανταγωνιστικές εταιρείες όπως η Transdev, η Netinera και η Go-Ahead έχουν συνάψει πρόσφατα συλλογικές συμβάσεις με τη GDL. Παρόλο που επηρεάστηκαν επίσης από την πανδημία του κορωνοϊού, προχώρησαν σε αύξηση μισθών 1,4 % το 2021 και επίδομα κορώνας 600 ευρώ, καθώς και αύξηση μισθών 1,8 % το 2022 με διάρκεια 28 μηνών για όλα τα επαγγέλματα στο σιδηροδρομικό σύστημα. Η DB θα πρέπει να ακολουθήσει αυτό το παράδειγμα », δήλωσε ο πρόεδρος της GDL, Claus Weselsky.

Ο διευθυντής προσωπικού της DB Martin Seiler απαντά σε απάντηση ότι επιτυγχάνεται συλλογική συμφωνία στις διαπραγματεύσεις και δεν μπορεί να υπαγορευτεί. «Αυτή η ανανεωμένη απεργία δεν μας φέρνει πιο κοντά σε μια συλλογική σύμβαση».

Η προσφορά της Deutsche Bahn

Η τρέχουσα προσφορά της DB περιλαμβάνει αύξηση μισθού 3,2 % σε δύο βήματα, όπως απαιτείται από το GDL. Οι μισθοί αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,5 τοις εκατό την 1η Ιανουαρίου 2022 και κατά 1,7 τοις εκατό την 1η Μαρτίου 2023. Με βάση τη συλλογική σύμβαση εργασίας για τον τομέα των αεροδρομίων, η DB έχει προτείνει διάρκεια έως τις 30 Ιουνίου, 2024. Επιπλέον, πρόσθετη προστασία έναντι απολύσεων, χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και παροχή γήρατος υψηλής ποιότητας αποτελούν μέρος της προσφοράς.

https://www.railfreight.com/policy/2021/08/31/german-train-drivers-union-to-strike-again-from-wednesday/

sidirodromikanea