Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021

Εάν η Λευκορωσία γίνει ζήτημα, ακολουθεί μια άλλη εναλλακτική λύση μέσω της Ουκρανίας.

Ο τερματικός σταθμός Zamość κοντά στα σύνορα Πολωνίας-Ουκρανίας πρόκειται να επεκταθεί για να ανταποκριθεί στον αυξανόμενο αριθμό τρένων Ευρώπης-Κίνας που διέρχονται από αυτά τα σύνορα. Η επέκταση θα πραγματοποιηθεί το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Ο τερματικός σταθμός θεωρείται μια υψηλής ποιότητας εγκατάσταση που μπορεί να προσφέρει μια αποτελεσματική εναλλακτική λύση για το κορεσμένο συνοριακό σημείο Malaszewicze-Brest στη διαδρομή Πολωνία-Λευκορωσία.

Της Huilin Shi


Το έργο επέκτασης περιλαμβάνει την κατασκευή έκτασης 3,5 εκταρίων αφιερωμένη στη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 150.000 TEUs. Η πολωνική εταιρεία logistics Laude Smart Intermodal SA είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία του τερματικού σταθμού.

Πού είναι το Zamosc;

Το Zamosc βρίσκεται 60 χιλιόμετρα μακριά από το συνοριακό σημείο Hrubieszow-Izov. Αυτή τη στιγμή έχει χωρητικότητα επεξεργασίας 2.000 TEUs και έχει δύο μήκους 700 μέτρων πλάτους και τυπικού εύρους. Μετά την ολοκλήρωση του έργου επέκτασης, η χωρητικότητα του σταθμού θα αυξηθεί σε 150.000 TEUs. Επιπλέον, δύο νέες τυποποιημένες τροχιές μήκους 900 μέτρων και τροχιές μεγάλου εύρους θα είναι διαθέσιμες για τη διαχείριση μεγάλων αμαξοστοιχιών.

"Αυτός ο σταθμός είναι πολύτιμος για τα τρένα στο New Silk Road και για τις σιδηροδρομικές μεταφορές εντός της Ευρώπης", δήλωσε ο Maciej Cetnerowski, διευθυντής ανάπτυξης πολυτροπικών μεταφορών της Laude Smart Intermodal στο Railfreight.cn , την κινεζική αδελφή έκδοση.
Zamość στον χάρτη

Εκτεταμένες συνδέσεις

Το Zamoshic μπορεί να είναι ένας σχετικά άγνωστος τερματικός σταθμός, αλλά έχει πλούσια εμπειρία ως σταθμός μεταφοράς φορτίου εμπορευματοκιβωτίων. «Τα κινεζικά εμπορεύματα μεταφέρονται μέσω του Καζακστάν και της Ουκρανίας στον τερματικό σταθμό του Ζάμο, και στη συνέχεια διανέμονται σε μεγάλους ευρωπαϊκούς προορισμούς μέσω του δικτύου μας», δήλωσε ο Cetnerowski. «Επιπλέον, τα εμπορεύματα από το λιμάνι του Γκντανσκ της Πολωνίας μεταφορτώνονται επίσης εδώ, για να ακολουθήσουν το ταξίδι τους μέσω της Ουκρανίας. Έτσι, ο ρόλος ενός σταθμού μεταφόρτωσης δεν είναι κάτι νέο για τον Zamosc. "

Ο απώτερος στόχος της αύξησης της χωρητικότητας των σταθμών είναι η επίτευξη ενός ευρύτερου φάσματος συνδέσεων. «Όταν ολοκληρωθεί το έργο επέκτασης και τα τρένα αρχίσουν να λειτουργούν κανονικά, θα ενισχύσουμε επίσης τη σύνδεση με το λιμάνι του Γκντανσκ και θα ενισχύσουμε τους δεσμούς με την Ανατολική και Δυτική Ευρώπη», συνέχισε ο Cetnarowski.

Διαμετακόμιση Ουκρανία

Ο Cetnerowski είναι πολύ αισιόδοξος για το αναπτυξιακό δυναμικό αυτού του σταθμού Πολωνίας-Ουκρανίας. «Πιστεύουμε ότι το Zamość θα γίνει ένα σημαντικό κέντρο logistics για τις σιδηροδρομικές μεταφορές Κίνας-Ευρώπης. Η διαμετακόμιση μέσω Ουκρανίας ενδέχεται να επηρεαστεί από την τοπική αστάθεια, αλλά επί του παρόντος, η κύρια διαδρομή του τρένου Κίνας-Ευρώπης αντιμετωπίζει επίσης σημεία συμφόρησης λόγω της συμφόρησης στο Malaszewicze και της κατάστασης στη Λευκορωσία. "

Η διαδρομή μέσω της Ουκρανίας έχει γίνει μια δημοφιλής εναλλακτική λύση τα τελευταία χρόνια και όλες οι μεγάλες εταιρείες logistics ελπίζουν να επωφεληθούν από τις τεράστιες δυνατότητές της. Προφανώς, ο τερματικός σταθμός Zamość δεν είναι αυτόνομο έργο στα σύνορα Πολωνίας-Ουκρανίας. Το PKP Cargo προσπαθεί επίσης το καλύτερό του για να μετατρέψει μια άλλη μεθοριακή πόλη, τη Medyka (Πολωνία) σε ένα « νέο Malaszewice ». Αυτό το φιλόδοξο σχέδιο θα ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι. Επιπλέον, η Global Ocean Link (GOL) έχει χρησιμοποιήσει έναν νέο τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Mostyska, μια ουκρανική συνοριακή πόλη κοντά στη Medika και τα τρένα λειτουργούν τώρα ομαλά.

railfreight.com/beltandroad/2021/07/12/if-belarus-becomes-an-issue-here-is-another-alternative/

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea