Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Κίνα: Ολοκληρώθηκε το πρώτο τρένο GoA 4 για το μετρό Shenzhen.


Το πρώτο τρένο GoA 4 για τη γραμμή 20 του μετρό Shenzhen.

Η CRRC Changchun ολοκλήρωσε το πρώτο τρένο για το Shenzhen Metro που σχεδιάστηκε να λειτουργεί σε βαθμό αυτοματισμού επιπέδου 4 (GoA 4). Το τρένο έχει επίσης πολλές καινοτομίες σε σύγκριση με προηγούμενα σχέδια.

Του Ντέιβιντ Μπρινγκσάου

Το τρένο θα λειτουργεί στη νέα γραμμή 20 του μετρό Shenzhen, η οποία πρόκειται να ανοίξει τον Δεκέμβριο. Το πλήρως αυτόματο σύστημα οδήγησης επιτρέπει στα τρένα να εκτελούν αυτόματα μια σειρά λειτουργιών όπως αφύπνιση, αναχώρηση, ακριβής στάθμευση και ανίχνευση εμποδίων.
Η CRRC Changchun λέει ότι το νέο τρένο έχει την πρώτη σειρά παραγωγής στον κόσμο της τεχνολογίας επικοινωνίας οχημάτων-οχημάτων, η οποία μπορεί να επικοινωνεί με παραδοσιακά συστήματα οχήματος-εδάφους-οχημάτων. Η εταιρεία αναφέρει ότι η τεχνολογία βελτιστοποιεί τη διαδικασία ελέγχου του οχήματος και βελτιώνει την αποδοτικότητα, την ασφάλεια και την αξιοπιστία λειτουργίας.

Έλεγχος Ethernet

Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια του πλήρους ATO, η αμαξοστοιχία διαθέτει σύστημα ελέγχου Ethernet και για πρώτη φορά στην Κίνα, πέντε τύποι συστημάτων ανίχνευσης, συμπεριλαμβανομένων σηράγγων, ορίων, τροχιάς και λειτουργίας, ενσωματώνονται για την παρακολούθηση της κατάστασης του οχήματος. Η CRRC Changchun λέει ότι η παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και η παροχή μιας μεγάλης βάσης δεδομένων για την έξυπνη συντήρηση των οχημάτων μπορεί να περιγραφεί ως «γιατρός με τα πόδια του μετρό».
Η αμαξοστοιχία συμμορφώνεται με το SIL4 για εξαρτήματα ελέγχου πυρήνα, καθώς και ανίχνευση εμποδίων, αποφυγή σύγκρουσης βοηθητικών οχημάτων, αποφυγή σύγκρουσης ακραίων τοιχωμάτων, ανίχνευση εκτροχιασμού και άλλες τεχνολογίες διασφάλισης ασφάλειας. Το επίπεδο ασφάλειας ολόκληρου του δικτύου οχημάτων έχει αναβαθμιστεί σε 2.0, παρέχοντας στα τρένα μια ολοκληρωμένη προστασία ασφάλειας.
Εσωτερικό του νέου τρένου Shenzhen Line 20.

Η άνεση των αμαξοστοιχιών έχει επίσης βελτιωθεί. Προκειμένου να μετριαστεί η διακύμανση της πίεσης και ο θόρυβος που προκαλείται από τη λειτουργία 120km / h, η αμαξοστοιχία έχει υιοθετήσει μια σειρά μέτρων για τη βελτίωση της αεροστεγανότητας και τη διασφάλιση της άνεσης των επιβατών όταν εισέρχεται και εξέρχεται από σήραγγες. Ταυτόχρονα, η αμαξοστοιχία είναι εξοπλισμένη με υλικά που απορροφούν τον ήχο και μειώνουν τον θόρυβο στο πάτωμα και στα πλευρικά τοιχώματα, ενώ το σύστημα κυκλοφορίας του αέρα στην αμαξοστοιχία έχει σχεδιαστεί για τη μείωση του θορύβου.
Η CRRC Changchun αναφέρει ότι η κατασκευή του πρώτου τρένου χρειάστηκε μόνο εννέα μήνες από την υπογραφή της σύμβασης στο πρώτο όχημα που ξεκίνησε από τη γραμμή παραγωγής.
Η αμαξοστοιχία τύπου Α διαθέτει αμάξωμα από κράμα αλουμινίου. Κάθε τρένο έχει οκτώ αυτοκίνητα, δύο από τα οποία είναι μηχανοκίνητα.
Η γραμμή 20 θα συνδέσει το αεροδρόμιο North με το Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο. Η γραμμή των 8,4 χιλιομέτρων θα έχει πέντε σταθμούς, τρεις εκ των οποίων θα εξυπηρετούν το συνεδριακό κέντρο.

railjournal.com/fleet/first-goa-4-train-for-shenzhen-metro-completed/

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea