Την άνοιξη του 2021 θα αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια των driverless τραίνων στο τμήμα Αμαξοστάσιο – Συντριβάνι, της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σιδηροδρομική επιδομή στο παραπάνω τμήμα έχει τοποθετηθεί και στην παρούσα φάση προχωρούν τα έργα ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης, με την κατασκευή και υποσταθμών ρεύματος (Συντριβάνι, Ευκλείδη, Ανάληψη, Βούλγαρη).
Σημειώνεται ότι στο Αμαξοστάσιο έχουν εκτελεστεί τα έργα που αφορούν στην κυκλοφορία των συρμών στη βασική γραμμή και ήδη ο κάθε συρμός που έχει παραληφθεί από την Αττικό Μετρό Α.Ε., κάνει δοκιμαστικά δρομολόγια στο test track, στη γραμμή που είναι για αυτό το σκοπό. Ήδη έχουν γίνει οι μετρήσεις σε πέντε συρμούς, στο test track.
Oι ελεγμένοι συρμοί, την άνοιξη θα αρχίσουν τα δοκιμαστικά στο τμήμα Αμαξοστάσιο – Συντριβάνι. Για τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα απαιτηθούν τουλάχιστον 12 μήνες ενώ επιπλέον χρόνος θα απαιτηθεί για τις δοκιμές στο υπόλοιπο τμήμα της βασικής γραμμής, ως το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Σημειώνεται ότι ως σήμερα και ειδικότερα όσο αφορά τη σιδηροδρομική επιδομή, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της από Αμαξοστάσιο μέχρι σταθμό «Αγία Σοφία», ενώ έχει εγκατασταθεί και περίπου το 70% της γραμμής ρευματοδότησης, της λεγόμενης τρίτης γραμμής.
Άννη Καρολίδου
grtimes.gr