Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2020

Υπογειοποίηση γραμμών στα Σεπόλια - Δυό χρόνια «εργασιών» για να έχει καλυφθεί μόλις το 0,9% του έργου.

Απογοητευτική είναι η κατάσταση με το έργο της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών στα Σεπόλια. Ποιος έχει την ευθύνη για το ότι δύο χρόνια μετά την υποτιθέμενη έναρξη των υποτιθέμενων εργασιών έχει καλυφθεί μόλις το 0,9% του έργου;

Με την «απλή μέθοδο των τριών», θα λέγαμε ότι το έργο, με αυτούς τους ρυθμούς, θα ολοκληρωθεί σε 200 χρόνια περίπου!

Να θυμίσουμε ότι η σύμβαση υπεγράφη στις 18 Νοεμβρίου του 2018 και ενώ για το τρέχον αντικείμενο της σύμβασης έχουν εγκριθεί 66 εκατομμύρια ευρώ περίπου, μέχρι σήμερα έχουν εκταμιευθεί μόλις 570.000!

Στις 12 Φεβρουαρίου του 2019 είχαμε γράψει στο sepolia.net το εξής σχόλιο «Μας ανησυχεί το γεγονός ότι μετά την υπογραφή της σύμβασης για την υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών στα Σεπόλια, μετά τις μακέτες και τους πανηγυρισμούς, δεν έχουμε δει κανένα συνεργείο να εγκαθίσταται στις γραμμές και κανένα γενικά νέο από την ΕΡΓΟΣΕ για την πορεία του έργου. Άδικα ανησυχούμε;»

Από ότι φαίνεται σήμερα, όχι, δεν ανησυχούσαμε άδικα...

Αναρωτιόμαστε και ρωτάμε τους αρμόδιους. Που ακριβώς είναι το πρόβλημα; Φταίει η κατασκευαστική εταιρία (ΙΝΤΡΑΚΑΤ) που έχει αναλάβει το έργο; Φταίει η ΕΡΓΟΣΕ που δεν καλύπτει τις απαιτήσεις της κατασκευαστικής; Τι παιχνίδια παίζονται στις πλάτες τις δικές μας, των Σεπολιωτών δηλαδή και όλου του λαού βέβαια, γιατί την καθυστέρηση του έργου είναι σίγουρο ότι θα την βιώσουν αρνητικά πρώτα - πρώτα οι κάτοικοι των Σεπολίων, αλλά μάλλον τα εχτραδάκια θα τα «πληρώσουν» όλοι.

Να σημειώσουμε ότι όσο το έργο καθυστερεί, υπάρχει μία μόνο γραμμή κίνησης των τρένων στην περιοχή, γεγονός που επιβαρύνει κατά πολύ τον προγραμματισμό δρομολογίων του ΟΣΕ. Και ας σκεφτούμε ότι το βασικό έργο που εκτελείται στα Σεπόλια δεν είναι η υπογειοποίηση αλλά η κατασκευή τετραπλού διαδρόμου (!). Για πόσα χρόνια θα παραμείνει ο ΟΣΕ με μόνο μία αντί για δύο γραμμές που είχε πριν αρχίσει το έργο;

sepolia.net