Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Τετ α τετ η συνάντηση Καραμανλή - Πελετίδη για το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα.

Χωρίς κατοίκους την Τετάρτη, στα γραφεία του υπουργείου Υποδομών 

Συνάντηση με τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη είχε το πρωί του Σαββάτου η επιτροπή των κατοίκων της βόρειας Πάτρας που ζητούν την υπογειοποίηση της γραμμής του σύγχρονου τρένου με τη μορφή cut and cover.

H συνάντηση αυτή έγινε παρουσία των μελών της επιτροπής που εκπροσωπούν τους συλλόγους που προέρχονται από 11 τουλάχιστον περιοχές της Πάτρας και είχε επίκεντρο την αναμενόμενη επίσκεψη του δημάρχου Κώστα Πελετίδη στα γραφεία του υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή, την ερχόμενη Τετάρτη, στην Αθήνα.

Η επίσκεψη θα γίνει ύστερα από την επιστολή που απέστειλε ο δήμαρχος στον υπουργό, ζητώντας του διευκρινίσεις και λεπτομέρειες για το σχέδιο που ο ίδιος είχε εξαγγείλει κατά τη διάρκεια του αναπτυξιακού συνεδρίου στην Πάτρα.

Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στη συνάντηση του δημάρχου με τα μέλη της επιτροπής, ο κ. Πελετίδης θα πάει στα γραφεία του υπουργείου, χωρίς να συνοδεύεται αυτή τη φορά από εκπροσώπους των κατοίκων της βόρειας Πάτρας.

Άλλωστε, ο κ. Καραμανλής φέρεται να ζήτησε να γίνει η συνάντηση αυτή κατ’ ιδίαν, με τον κ. Πελετίδη. Πάντως, η στάση της δημοτικής αρχής για το ζήτημα, αλλά των κατοίκων της Πάτρας, δεν πρόκειται να αλλάξει και παραμένει ίδια, ανεξάρτητα από το σχέδιο του υπουργείου.

Η Πάτρα ζητάει την πλήρη υπογειοποίηση (πάντα με την μορφή cut and cover) της γραμμής της έλευσης του σύγχρονου τρένου από το Ρίο μέχρι και τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, κοντά στο νέο λιμάνι.

Ο υπουργός θυμίζουμε ότι το σχέδιο που είχε εξαγγείλει (απουσία της δημοτικής αρχής) μιλούσε για πλήρη υπογειοποίηση της γραμμής από το ύψος της Κανελλοπούλου μέχρι και το νέο λιμάνι.

Μένει να δούμε αν θα βρεθεί η «χρυσή» τομή μεταξύ των δύο πλευρών που για την Πάτρα – σύμφωνα με τους κατοίκους και της δημοτικής αρχής – θα είναι η συμφωνία του υπουργείου στο σχέδιο της πόλης, το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει και ένα γραμμικό πάρκο.

Θυμίζουμε ότι το σχέδιό της που μιλάει για υπογειοποίηση της γραμμής από το Ρίο έχει ψηφιστεί και από το δημοτικό συμβούλιο τον περασμένο χειμώνα.

patrasevents.gr

"Σ.Ν." Μια φορά και ένα καιρό, άνθρωποι ζητούσαν να πάει το τρενάκι κάτω από την γη όμως το έργο δεν ξεκίνησε ποτέ και το παραμύθι συνεχίζεται…