Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Η Hitachi και η Bombardier θα προμηθεύσουν 23 τρένα Frecciarossa στην Trenitalia.

Η Hitachi και η Bombardier Transportation υπέγραψαν συμβόλαιο με την Trenitalia για την προμήθεια 23 τρένων πολύ υψηλής ταχύτητας Frecciarossa 1000 για λειτουργία στην Ισπανία.

Αυτά τα τρένα προορίζονται για τη νέα επιχείρηση Intermodalidad de Levante (ILSA), μια κοινοπραξία μεταξύ Trenitalia και Operador Ferroviario de Levante SL. 

Το συμβόλαιο αξίζει περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ (943 εκατομμύρια USD). Η Hitachi έχει μερίδιο 60 τοις εκατό σε αυτήν τη σύμβαση, η Bombardier το υπόλοιπο 40%.

Ο Andrew Barr, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Hitachi Rail, δήλωσε:

«Το τρένο ETR1000, ευρέως γνωστό στο εμπόριο ως το Frecciarossa 1000, έχει μεταμορφώσει τις μεταφορές επιβατών σε γραμμές υψηλής ταχύτητας στην Ιταλία, θέτοντας το πρότυπο και γίνεται το ταχύτερο και πιο θαυμάσιο τρένο στην Ευρώπη. Είναι μια πλατφόρμα για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι και αποτελεί απόδειξη της συνεχούς και θετικής συνεργασίας μας με την Trenitalia προς όφελος των επιβατών και της κοινωνίας όσον αφορά την άνεση, τη βιωσιμότητα, το στυλ, την απόδοση και τον χαμηλό θόρυβο. Ανυπομονούμε να φέρουμε τα ίδια πλεονεκτήματα στην Ισπανία και να συμβάλουμε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα σιδηροδρομικών υπηρεσιών υψηλής ταχύτητας σε αυτήν τη χώρα με αυτές τις νέες υπηρεσίες. "

Τα 23 τρένα Frecciarossa 1000 θα σχεδιαστούν και θα κατασκευαστούν από τους Hitachi και Bombardier στην Ιταλία (Pistoia και Vado Ligure). Κάθε τρένο θα έχει μήκος περίπου 200m, χωρητικότητα περίπου 460 και ταχύτητες λειτουργίας έως και 360km / h. Ο σχεδιασμός θα μεγιστοποιήσει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και θα ενσωματώσει τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας.

Ο Φράνκο Μπερέτα, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Bombardier Transportation Italy, δήλωσε:

«Το τρένο Frecciarossa 1000 πολύ υψηλής ταχύτητας έχει επιλεγεί για το νέο franchise ILSA στην Ισπανία για να εμπλουτίσει την ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες, χάρη στα υψηλά επίπεδα άνεσης και αξιοπιστίας. Με προηγμένες τεχνολογίες ελέγχου τρένων και πρόωσης που προέρχονται από την πλατφόρμα V300ZEFIRO, αυτά τα γρήγορα και ήσυχα τρένα είναι ήδη πολύ δημοφιλή στους ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων στην Ιταλία. Η ελευθέρωση των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων επιτρέπει στην ILSA να προσφέρει νέες σιδηροδρομικές υπηρεσίες στην Ισπανία για να ενθαρρύνει ακόμη περισσότερους επιβάτες να μετατοπίσουν τα ταξίδια τους από αυτοκίνητα και αεροπλάνα σε τρένα, συμβάλλοντας στην επίτευξη παγκόσμιων στόχων βιωσιμότητας. "

Το Frecciarossa 1000 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ιταλία το 2015. Είναι το ταχύτερο και πιο αθόρυβο τρένο πολύ υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη. Τα τρένα βασίζονται στην πλατφόρμα V300 ZEFIRO της Bombardier.

Η ILSA είναι ο πρώτος ιδιωτικός φορέας που έχει πρόσβαση στην ισπανική σιδηροδρομική αγορά από τον εθνικό διαχειριστή υποδομής ADIF. Οι υπηρεσίες θα ξεκινήσουν το 2022 και θα εξυπηρετήσουν τις γραμμές Μαδρίτης-Βαρκελώνης, Μαδρίτης-Βαλένθια / Αλικάντε και Μαδρίτης-Σεβίλλης / Μάλαγα.

railway-news.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης