Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Η Αυστρία ανακοίνωσε έκπτωση στα τέλη πρόσβασης στις σιδηροδρομικές υποδομές.

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Γαλλίας, η αυστριακή κυβέρνηση θέλει να στηρίξει τους σιδηροδρομικούς μεταφορείς εμπορευμάτων με έκπτωση στις χρεώσεις χρήσης στη σιδηροδρομική υποδομή. Αυτό ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο.
Τα μέτρα αναμένεται να εφαρμοστούν αυτό το φθινόπωρο. Μέχρι τότε, ο ευρωπαϊκός κανονισμός επιτρέπει αυτήν τη μορφή κρατικής ενίσχυσης.


Εκτός από την έκπτωση στο τέλος χρήσης, το υποκατάστημα εμπορευματικών μεταφορών της κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας ÖBB, ÖBB Rail Cargo Group, θα λάβει εισφορά κεφαλαίου 61 εκατομμυρίων ευρώ. «Κατά τη διάρκεια της κρίσης της κορώνας, είδαμε πόσο σημαντική είναι μια καλά λειτουργούσα αλυσίδα μεταφορών. Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές έχουν αποδειχθεί αξιόπιστες ακόμη και σε περιόδους κρίσης », δήλωσε ο υπουργός Προστασίας του Κλίματος Leonore Gewessler στα αυστριακά μέσα ενημέρωσης. «Τώρα που βγαίνουμε από αυτήν την κρίση, θέλουμε να υποστηρίξουμε αυτήν την αξιοπιστία. Γι 'αυτό μειώνουμε τα διόδια για τους σιδηροδρόμους. "

Ανταγωνιστική θέση

Προτού γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να δημιουργηθεί μια νομική βάση με τη μορφή ενός ευρωπαϊκού κανονισμού. Η επόμενη συνάντηση που μπορεί να το κάνει αυτό δυνατό θα πραγματοποιηθεί στις 28 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τον Gewessler, η αναγγελθείσα μείωση των διοδίων θα βελτιώσει την ανταγωνιστική θέση των σιδηροδρόμων σε σύγκριση με τις μεταφορές με φορτηγά και συνεπώς θα συμβάλει σε ένα καλύτερο κλίμα.

Σύμφωνα με την αυστριακή εμπορική ένωση σιδηροδρομικών εταιρειών, οι συνέπειες της κρίσης COVID για τις σιδηροδρομικές εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών είναι τεράστιες. «Ο όγκος των μεταφορών μειώθηκε κατά περισσότερο από 25 τοις εκατό στην Αυστρία και την Ευρώπη από το ξέσπασμα της κορώνας. Αυτό δεν αναμένεται να επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την κρίση έως το 2024. Πολλές από τις συνδεδεμένες εταιρείες μας υποφέρουν πολύ από τη μείωση του όγκου και το υψηλό κόστος. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιβίωση δεν είναι σίγουρη », λέει ο πρόεδρος της εμπορικής ένωσης Thomas Scheiber.

Λίστα επιθυμιών

Σύμφωνα με την επαγγελματική ένωση, το έργο είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς την αντιμετώπιση κρίσεων. Ο Scheiber καλεί την κυβέρνηση της χώρας του να κάνει βέλτιστη χρήση του πλαισίου του ευρωπαϊκού κανονισμού. Προτείνει έκπτωση τουλάχιστον 50 τοις εκατό και για αόριστο χρονικό διάστημα.

Η λίστα επιθυμιών του οργανισμού αναφέρει επίσης: την εγγύηση επιδότησης για την αντιστάθμιση των σταθερών δαπανών, όπως η ενοικίαση τροχαίου υλικού και τα ασφάλιστρα από τη μείωση του κύκλου εργασιών κατά 25%. Επιπλέον, μια φορολογική απαλλαγή για έλξη ρεύματος όταν οι φορείς εκμετάλλευσης χρησιμοποιούν πράσινο ηλεκτρικό ρεύμα. Σύμφωνα με τον Scheiber, η Αυστρία έχει τον υψηλότερο φορολογικό συντελεστή στην ηλεκτρική ενέργεια διαδρόμου στην Ευρώπη στα 15 ευρώ ανά MWh. "Αυτό καθιστά δύσκολο τον ανταγωνισμό με τις οδικές μεταφορές, ειδικά τώρα που η τιμή του ντίζελ είναι χαμηλή."

railfreight.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης