Ασάφεια επικρατεί στο θέμα της επαναλειτουργίας του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Πάτρα- Κάτω Αχαΐας, αφού επιβεβειώνεται από ανώτερα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι ο χρόνος της διαδρομής πάνω από 27 λεπτά κάνει το τρένο μη ανταγωνιστικό σε σχέση με τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας.
Τα προβλήματα στη γραμμή είναι συσσωρευμένα και αποδίδονται στην παλαιότητά της, αλλά και στον Σταθμό του ΟΣΕ Κάτω Αχαΐας, αφού είναι εκτός οικιστικού ιστού, ο δρόμος πρόσβασης επιβατών ανισόπεδος και χωρίς πεζοδρόμια, με πιθανούς κινδύνους.
Η προοπτική το τρένο να φτάσει μέχρι και το Αεροδρόμιο Αράξου γίνεται πιο μακρινό, αφού προτεραιότητα έχει η επέκταση από Πάτρα και ειδικότερα από Καμίνια, ώστε και η ανταπόκριση του κοινού στα τοπικά να μην είναι μικρή όπως σήμερα.
Στον Κρατικό Αερολιμένα Αράξου πάντως, πάνω από 7.000 επισκέπτες έχουν έρθει από τότε που άνοιξε (αρχές Ιουλίου), αριθμός αρκετά μικρός σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές, όπως λένε οι επαγγελματίες του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου.
Ο αριθμός αντικατοπτρίζει την πτώση της κίνησης, εξαιτίας του κορονοϊού, αφού και αυτά τα αεροπλάνα που προσγειώνονται είναι μισοάδεια ή γεμίζουν από ενδιάμεσους σταθμούς.
Οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία της Δυτικής Αχαΐας έχουν πληρότητα κοντά στο 35%, με τις προβλέψεις για τελική πτώση της σεζόν κοντά στο 70% σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019.
pelop.gr