Το ρητό «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», προσιδιάζει απόλυτα στην περίπτωση της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., καθότι τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν δημοσιεύματα προς την κατεύθυνση της σκόπιμης έκθεσής της, χωρίς ουδόλως να νοιάζεται η πολιτική ηγεσία και τα παπαγαλάκια αυτής για το αθέμιτο τόσο των μέσων, όσο και των σκοπών τους. Συγκεκριμένα:
Στην Πανελλαδική Απεργία της 18ηζ Φεβρουάριου 2020, στην οποία συμμετείχε και η ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. μεταξύ και άλλων πολλών Συνδικάτων. Κύκλοι της Κυβέρνησης, του Υπουργείου Μεταφορών και όχι μόνο, προέβησαν σε δηλώσεις ότι εργατοπατέρες που ανήκουν σε συγκεκριμένα πολιτικά σχήματα - τα οποία αντιπολιτεύονται την Κυβέρνηση - ταλαιπωρούν τον κόσμο κλείνοντας το μέσο. Είναι αυταπόδεικτο ότι πρόκειται για ψευδείς δηλώσεις, διότι στην πανελλαδική Απεργία συμμετείχαν ΟΛΑ τα Σωματεία της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., ανεξάρτητα της ιδεολογικής κατεύθυνσης του καθ' ενός από αυτά. Συνεπώς, συμμετείχαν και Σωματεία με ιδεολογική κατεύθυνση φίλα προσκείμενη σε αυτήν την Κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση, σας καθιστούμε σαφές, ότι κύριο μέλημα των συνδικαλιστικών οργάνων στην επιχείρηση, είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων και η βελτίωση των συνθηκών εργασίας αυτών που εκπροσωπούν.
Προφανώς, τα προλεχθέντα είναι «ψιλά γράμματα» για αυτούς, διότι με τέτοιου είδους δημοσιεύματα, επιχείρησαν τόσο να υποβαθμίσουν μια πανελλαδική Απεργία, όσο και να φέρουν την κοινή γνώμη απέναντι στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., πετυχαίνοντας κοινωνικό αυτοματισμό. Και δεν σταματούν εκεί, αφού δεν τους αρκεί το «με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια». Συνεχίζουν με δημοσιεύματα - το κατ' ελάχιστον κακόβουλα - για τις παροχές που απολαμβάνουν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., λησμονώντας τεχνηέντως, ότι πρόκειται για τους ίδιους εργαζόμενους οι οποίοι έχουν δεχθεί αλλεπάλληλες περικοπές που ξεπερνούν το 60% του εισοδήματος τους, έχουν απολέσει τα Δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα, Αδειας, καθώς και Ασφαλιστικές καλύψεις. Θυμούνται τα «παχυλά επιδόματα», όμως τεχνηέντως πάλι ξεχνούν πως η βάση αυτών στηρίζεται σε μια Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, την οποία η ίδια η Κυβέρνηση ενέκρινε και προσφάτως αλλά και το 2014, ήτοι σε μνημονιακους καιρούς...
Νομίζουν ότι, με όλα αυτά θα φαντάζει πιο ομαλή και συμφέρουσα η λύση της ιδιωτικοποίησης των Σταθερών Συγκοινωνιών, αρχής γενομένης από το Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Δέον είναι να γνωρίζουν, ότι οι εργαζόμενοι στις Μεταφορές, δε θα επιτρέψουμε - και σ' αυτό θα έχουμε την κοινή γνώμη μαζί μας - την υλοποίηση των σχεδίων παραχώρησης των Δημόσιων Μέσων σε κρατικοδίαιτους συνεργάτες ' από όποια Κυβέρνηση και αν αυτά προέρχονται. Διότι ακόμα και αν φαίνεται ότι περιστασιακά έχουν την κοινή γνώμη με το μέρος τους, θα μάθουν ότι είναι ανέφικτο να κοροϊδεύεις πολλούς για πολύ καιρό.
Οι Διοικήσεις