Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Περισσότερα από 3 εκατομμύρια ευρώ θα χρειαστούν για την πλήρη ανακαίνιση του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης.

Η πολύχρονη απουσία έργων συντήρησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης, είχε ως αποτέλεσμα την συσσώρευση μεγάλου αριθμού προβλημάτων, ανεβάζοντας το οικονομικό κόστος σήμερα, για την ανακαίνιση του,  σε υψηλή επίπεδα.

Σύμφωνα με στελέχη του ΟΣΕ, σήμερα με ένα πρόχειρο υπολογισμό τα έργα ανακαίνισης μπορεί να φτάσουν και να ξεπεράσουν τα τρία εκατομμύρια ευρώ. Το πραγματικό κόστος θα φανεί βέβαια με τις μελέτες που θα γίνουν.


Απογοήτευση

Την απογοήτευση του για την κατάσταση του σιδηροδρομικού σταθμού, εξέφρασε κατά την επίσκεψη του στην Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος και Διευθύνον Σύμβουλος κ. Κώστας Σπηλιόπουλος ο οποίος περιηγήθηκε τους χώρους και ενημερώθηκε από στελέχη του Οργανισμού. Την εικόνα που απεκόμισε την εξέφρασε και ενώπιον των σιδηροδρομικών κατά την ομιλία του στην εκδήλωση κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Οργανισμού.

Ο κατάλογος των παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν είναι Μακρής.

-Ενεργειακή αναβάθμιση του συνόλου των κτιριακών εγκαταστάσεων του σταθμού
-Εκτεταμένη επισκευή της οροφής η όποια σε κάθε νεροποντή πλημμυρίζει την κεντρική αίθουσα επιβατών.



-Αλλαγή όλων των καμένων λαμπτήρων στην οροφή της κεντρικής αίθουσας, σύμφωνα με υπολογισμούς φτάνουν τις 160. Σήμερα η αίθουσα φωτίζεται από 6 προβολής.
-Πλήρη αντικατάσταση παραθύρων και θυρών.
-Βελτίωση του δαπέδου της κεντρικής αίθουσας που έχει φθαρεί μετά από πολλά χρόνια χρήσης του.


-Επισκευές στις οροφές των αποβαθρών και τους διαδρόμους αυτών.
-Μελέτη  στατικότητας του κτιρίου και ενίσχυση επισκευής όπου χρειαστεί.




Φωτορεπορτάζ: Χρήστος Γιαννακίδης