Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης
Το ΣΚ στην πόλη της Λάρισας γίνεται το καλούμενο "Αναπτυξιακό Συνέδριο" για τη Θεσσαλία και την Κυριακή στις 12:00 είναι ομιλητές τόσο ο Υπουργός Υποδομών όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του ομίλου ΟΣΕ και ευελπιστούμε να ακούσουμε θετικές εξελίξεις στα θέματα που αφορούν τον σιδηρόδρομο στη Θεσσαλία.
Όμως, όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός στην αναμπουμπούλα χαίρεται και ο... λύκος! Ο δήμαρχος του Βόλου ετοιμάζει λοιπόν και 3ο κυκλικό κόμβο, στη διασταύρωση των οδών Πολυμέρη και Σταδίου στον Άναυρο του Βόλου (βλέπε σχετικό βίντεο μετά το 15ο λεπτό) απειλώντας εκ νέου τις γραμμές του Μουτζούρη. Υπενθυμίζω ότι ο Δήμος Βόλου, υπό τον νυν δήμαρχο, έχει κατασκευάσει ήδη δύο κυκλικούς κόμβους στο αστικό τμήμα (Τελωνείου και Δημαρχείου) οι οποίοι παρανόμως έχουν σκεπάσει τις σιδηροδρομικές γραμμές του Μουτζούρη, ενώ είναι δυνατόν αυτές να συνυπάρξουν με τους κυκλικούς κόμβους, χωρίς να απειλούνται ούτε οι κυκλικοί κόμβοι, ούτε η αισθητική τους, ούτε η ασφάλεια των πεζών ή οδηγών, αρκεί και μόνο να υπήρχε μελέτη και πρόβλεψη στην κατασκευή για κάτι τέτοιο.
Όμως, όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός στην αναμπουμπούλα χαίρεται και ο... λύκος! Ο δήμαρχος του Βόλου ετοιμάζει λοιπόν και 3ο κυκλικό κόμβο, στη διασταύρωση των οδών Πολυμέρη και Σταδίου στον Άναυρο του Βόλου (βλέπε σχετικό βίντεο μετά το 15ο λεπτό) απειλώντας εκ νέου τις γραμμές του Μουτζούρη. Υπενθυμίζω ότι ο Δήμος Βόλου, υπό τον νυν δήμαρχο, έχει κατασκευάσει ήδη δύο κυκλικούς κόμβους στο αστικό τμήμα (Τελωνείου και Δημαρχείου) οι οποίοι παρανόμως έχουν σκεπάσει τις σιδηροδρομικές γραμμές του Μουτζούρη, ενώ είναι δυνατόν αυτές να συνυπάρξουν με τους κυκλικούς κόμβους, χωρίς να απειλούνται ούτε οι κυκλικοί κόμβοι, ούτε η αισθητική τους, ούτε η ασφάλεια των πεζών ή οδηγών, αρκεί και μόνο να υπήρχε μελέτη και πρόβλεψη στην κατασκευή για κάτι τέτοιο.
Απευθύνομαι λοιπόν στις σιδηροδρομικές εταιρίες ΟΣΕ, ως γενικό επιβλέποντα του συμφέροντος των Ελληνικών Σιδηροδρόμων, της Γαιαοσέ, ως ιδιοκτήτριας της έκτασης, της υποδομής και της επιδομής των σιδηροδρομικών γραμμών και την Εργοσέ ως επιβλέπουσα αρχή κάθε σιδηροδρομικού έργου ή άλλου που σχετίζεται με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, πότε αλήθεια περιμένουν να αντιδράσουν στις αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες σκέπασαν και απειλούν εκ νέου να σκεπάσουν τις σιδηροδρομικές γραμμές στο αστικό τμήμα του Βόλου; Δεν δημιουργούν "de facto" καταστάσεις οι αυθαίρετες κατασκευές επί των σιδηροδρομικών γραμμών, όταν οι υπεύθυνοι και αρμόδιοι ολιγωρούν και δεν υπερασπίζονται τα δικαιώματα και την ιδιοκτησία του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, ως όφειλαν;
Μετά τιμής
Σ. Βενέτης