Η βόλτα στον Σ.Σ Λιανοκλαδίου είναι μια συνεχής εναλλαγή του παλιού με το νέο. Του παραδοσιακού με το μοντέρνο. Ένας συνδυασμός από πέτρα, ξύλο, μέταλλο, που σε ταξιδεύει με ένα ανοιγόκλειμα των ματιών από τον έναν αιώνα στον άλλο. Από τη μία τα παλιά ξύλινα παγκάκια δίπλα στον πετρόκτιστο σταθμό και στο επόμενο βήμα τα μοντέρνα αστραφτερά καθίσματα αναμονής.
Κυλιόμενες σκάλες και ηλεκτρονικά ρολόγια και στο επόμενο κλικ του φακού ένα τραπεζάκι πολυχρονισμένο δίπλα στα καρτοτηλέφωνα που κάποτε στέκονταν ουρά οι ταξιδιώτες. Μια βόλτα, ένα ταξίδι στο χθες και στο αύριο. Και ανάμεσα το σήμερα, που παντρεύει το παρελθόν με το μέλλον.
Όταν λέμε ότι ο Σιδηρόδρομος αλλάζει στη χώρα μας, υπάρχουν πολλοί που είναι δύσπιστοι καθώς οι τελευταίες δύο δεκαετίες υπήρξαν δυστυχώς απογοητευτικές για το δημοφιλές μέσο. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι όντως αλλάζει. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ιδιωτική και τα πρώτα της σχέδια έχουν ήδη ξεκινήσει, ακολουθεί η ΕΕΣΣΤΥ, βλέπουμε τη ΓΑΙΑΟΣΕ να είναι πολλή δυναμική και τώρα ο ΟΣΕ ο οποίος είναι η μεγάλη ομπρέλα του Σιδηρόδρομου στη χώρα βήμα-βήμα να μεταμορφώνεται και να εκμοντερνίζεται προς όφελος των επιβατών.
Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020 αναμένεται να μπουν στις ράγες τρία από τα συνολικά επτά έως εννέα πλήρως ανακαινισμένα τρένα (blocktrains) υψηλής ταχύτητας ETR 455, ενώ στο τέλος του 2021 ή στις αρχές του 2022 προβλέπεται να αφιχθούν και οι υβριδικές αμαξοστοιχίες, που θα κινούνται με ηλεκτρισμό, ντίζελ και μπαταρία. Μάλιστα, ήδη από το 2020, με το που θα μπουν στη γραμμή τα τρία ETR 455, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ευελπιστεί να διπλασιάσει τον αριθμό των δρομολογίων στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα, με το τρένο να ξεκινάει από τους σταθμούς περίπου κάθε μιάμιση ώρα.
Η απαξίωση περιέκλειε και την μεγάλη εικόνα του Σ.Σ Λιανοκλαδίου, ενός εκ των πιο εμβληματικών σιδηροδρομικών σταθμών της χώρας. Οι εξελίξεις ωστόσο έφεραν αλλαγές και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο. Οι εικόνες… φρέσκιες, λιγότερο ρομαντικές αλλά με κατάλοιπα του παρελθόντος.
Περισσότερο φωτορεπορτάζ πατήστε το σύνδεσμο