Σε ευρεία σύσκεψη στο Υπουργείο Τουρισμού αποφασίσθηκαν μέτρα για την προβολή της Χαλκιδικής μετά τη θεομηνία
Σε σταθμούς του μετρό της Ρώμης και του Μιλάνου και σε λεωφορεία των συγκεκριμένων πόλεων θα διαφημίζεται από τις 17 Αυγούστου και για οκτώ εβδομάδες η Χαλκιδική, στο πλαίσιο προσπάθειας προώθησης και προβολής του νομού μετά τη θεομηνία της περασμένης Τετάρτης, η οποία στοίχισε τη ζωή σε εφτά άτομα και προκάλεσε τεράστιες καταστροφές.
Η εν λόγω διαφήμιση περιλαμβάνεται στο πλαίσιο δέσμης μέτρων για την ενίσχυση της προβολής της Χαλκιδικής στο εξωτερικό, η οποία αποφασίσθηκε σε ευρεία σύσκεψη, που συμμετείχαν η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, η διοίκηση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, αλλά και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γρηγόρης Τάσιος. Η σύσκεψη είχε ως θέμα την ενίσχυση της επισκεψιμότητας στην περιοχή.
Αποφασίσθηκαν τα εξής:
Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για τη Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, για να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για τη Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά μέσα ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο του 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου και μέχρι το τέλος του έτους.
Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019, μέσω του δικτύου OATH – Verizon Media, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.
Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/1,9 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ, θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.
ethnos.gr