Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Το τραμ πιάνει (επιτέλους) λιμάνι. Το Μάρτιο η εμπορική λειτουργία, ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά.

Το τραμ πιάνει (επιτέλους) λιμάνι. Το Μάρτιο αναμένεται η εμπορική λειτουργία, ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια.
Ύστερα από δεκαετίες, το τραμ επανεμφανίζεται στους δρόμους του Πειραιά. Όπως όλα δείχνουν, τον επόμενο μήνα θα παραδοθεί προς εμπορική χρήση, αλλάζοντας την καθημερινότητα των Πειραιωτών.

Την περίοδο αυτή διεξάγονται τα δοκιμαστικά δρομολόγια, τα οποία αναμένεται να διαρκέσουν 2-3 εβδομάδες. Με την ολοκλήρωσή τους και, εφόσον οι σχετικές μετρήσεις δώσουν το “πράσινο φως”, ο Πειραιάς θα αποκτήσει ένα νέο συγκοινωνιακό μέσο.

Ταυτότητα του έργου

Διαδρομή Νέο Φάληρο – Μικράς Ασίας – Γρηγορίου Λαμπράκη – Βας. Γεωργίου Α΄ – Λιμάνι (Ακτή Ποσειδώνος) – Εθν. Αντιστάσεως – Ομ. Σκυλίτση – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας
Μήκος Διαδρομής Προς Πειραιά: 3,1 χλμ.
Από Πειραιά: 2,3 χλμ.
Αριθμός Στάσεων 7 νέες στάσεις στη διαδρομή εισόδου: Γηπ. Καραϊσκάκη – Μ. Ασίας – Λαμπράκη – Ευαγγελίστρια – Πλ. Δεληγιάννη – Δημαρχείο – Ακτή Ποσειδώνος

5 νέες στάσεις στη διαδρομή εξόδου: Αγ. Τριάδα – Πλ. Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος – Ανδρούτσου – Ομ. Σκυλίτση

Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση του έργου υπογράφτηκε στις 14 Ιανουαρίου 2013 μεταξύ της Αττικό Μετρό και της εταιρείας Θεμέλη, με προϋπολογισμό 61,5 εκατ. ευρώ.

Τον Απρίλιο του 2014 ξεκίνησε η κατασκευή, ωστόσο στη συνέχεια παρουσιάστηκαν σημαντικές καθυστερήσεις, εξαιτίας και των αρχαιολογικών ευρημάτων.
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, εκτός από την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, οι περιοχές του Πειραιά αναβαθμίζονται σημαντικά, καθώς η εταιρεία έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση της περιοχής διέλευσης του Τραμ, με τον εμπλουτισμό του πρασίνου, σε υφιστάμενα πάρκα με τη φύτευση νέων δένδρων, θάμνων, κ.λ.π., καθώς και με τη δημιουργία νέων χώρων πρασίνου.

Επίσης, στο πλαίσιο του έργου εγκαταστάθηκε και ένα νέο σύγχρονο σύστημα αποκομιδής απορριμμάτων, με υπόγειους κάδους συλλογής.

Με όλες τις ως άνω υποδομές, ο Πειραιάς μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο ΜΜΜ, καθώς εκεί ενώνονται λειτουργικά δύο γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και 3), το λιμάνι (ΟΛΠ), ο Προαστιακός και το Τραμ, διευκολύνοντας ουσιαστικά τους χιλιάδες επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με πλοίο.

Παράλληλα, ενισχύεται η ανταγωνιστικότητα του Τραμ, το οποίο πρόκειται να επιχειρεί στο κοντινό μέλλον με 25 νέους συρμούς.

metaforespress.gr