Εναλλακτικό τρένο λαϊκής βάσης με τη συμμετοχή τοπικών φορέων και όχι εκσυγχρονισμό του δικτύου προτείνει ο υφυπουργός μεταφορών.
Ερωτήματα του Γιάννη Γκιόλα για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και κυρίως στην Πελοπόννησο προς την πρόεδρο της ρυθμιστικής αρχής σιδηροδρόμων κ. Τσιπιαρικου και τον υφυπουργό μεταφορών κ. Μαυραγάνη.
«Αυτοί που σπατάλησαν αλόγιστα πριν 6 χρόνια τόσα χρήματα φτιάχνοντας μια σιδηροδρομική γραμμή ενός μέτρου καταδίκασαν την Πελοπόννησο να μείνει χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο» τόνισε ο υφυπουργός μεταφορών Μαυραγάνης απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ.
Ποσό θετικές ειναι οι προσδοκίες από την συνεργασία με την ιταλική ferrovia;
Πότε θα ειναι ορατά τα οφέλη από τις τωρινές επενδυτικές κινήσεις;
Το παραμελημένο δίκτυο της Πελοποννήσου πότε προβλέπεται να εκσυγχρονιστεί;