Το παλαιό τροχαίο υλικό του οδοντωτού σιδηρόδρομου Διακοπτού-Καλαβρύτων όπως και όλο το δίκτυό του, περνά στο Υπερ-ταμείο, αφού μέχρι τώρα, η ΓΑΙΑΙΟΣΕ που ανήκει, ήταν από τις ελάχιστες ΔΕΚΟ που είχε καταφέρει να μην συμπεριληφθεί στις εποπτευόμενες από τους δανειστές, μέσω του τελευταίου μνημονίου.
Οπως προκύπτει από την 4η Αναθεώρηση του ESM Programme, η ΓΑΙΑΟΣΕ εκτιμάται ότι το 2018, ο κύκλος εργασιών της θα ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ.
Ως εταιρεία που διαχειρίζεται σιδηροδρομικά ακίνητα, αλλά και τροχαίο υλικό, μεταφέρθηκε από χθες στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας,με σκοπό την πώλησή της, μαζί με ακίνητα του ΟΣΕ, εμπορευματικά κέντρα, εκτάσεις 100.000 στρεμμάτων και πλήθος κτιρίων.
Η ιστορική σιδηροδρομική γραμμή Διακοπτού-Καλαβρύτων, μήκους 22,35 χλμ., με το απαράμιλλης ομορφιάς τοπίο της προστατευόμενης περιοχής Χελμού - Βουραϊκού, συγκαταλέγεται στα περιουσιακά πλέον στοιχεία του Υπερ-ταμείου, το ίδιο και οι Σταθμοί του ΟΣΕ σε Διακοπτό, Ζαχλωρού και Καλάβρυτα.
Είχαν προηγηθεί, από πέρσι,επιστολές διαμαρτρυρίας της προς τη Διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ, με προτάσεις παραχώρησης του Οδοντωτού σε φορέα συλλογικής αποδοχής, στον οποίο θα συμμετείχαν όλοι οι θεσμικοί και μη φορείς του τόπου ή και όσοι εμπλέκονται με το τρενάκι.
Ο πρέοδρος του Συλλόγου Φίλων του Οδοντωτού Γιάννης Καραπαναγιώτης, όταν ρωτήθηκε από την «ΠτΔ», έδειξε αιφνιδιασμένος από την εξέλιξη, την οποία όμως θα μελετήσει ο φορέας, με γνώμονα τη διαφύλαξη της ιστορίας και ανεκτίιμητης αξίας της γραμμής, του αρχειακού υλικου, μα πάνω απ' όλα τη διασφάλιση της συνεχούς λειτουργίας της, με διαρκή εκσυγχρονισμό και φιλικό περιβάλλον για επισκέπτες, που το 2017 έφτασαν του 200.000.
Πηγή: pelop.gr