Μόλις η ηλικιωμένη γυναίκα αποχώρησε εμφανίσθηκε κάποιος από την τεχνική υπηρεσία της εταιρείας ο οποίος σε μία προσπάθεια να κατευνάσει τα πνεύματα ισχυρίστηκε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Λίγο αργότερα τον διέψευσε το ταμπελάκι με τη λέξη close (κλειστό), στο ένα από τα δύο ταμεία.
Το χάος συνεχίστηκε και ο κόσμος άρχισε να διαμαρτύρεται έντονα βλέποντας τη μία και μοναδική υπάλληλο να κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να τους εξυπηρετήσει. Η ταλαιπωρία συνεχίστηκε καθώς δεν ήταν λίγοι εκείνοι που μας έλεγαν ότι οι οδηγίες χρήσης των νέων καρτών από τους αρμόδιους δεν είναι σαφείς και ότι δεν μπορούν να καταλάβουν τι πρέπει να κάνουν αυτό το μήνα που ακόμα ισχύει η χάρτινη κάρτα.
Η ουρά μεγάλωνε όπως και τα παράπονα για καθυστερήσεις και παραλείψεις στη διαδικασία. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες της «παρέας» αναρωτιόνταν προς τι αυτή η ταλαιπωρία, ενώ κάποιοι άλλοι τα είχαν βάλει με τη διοίκηση του ΜΕΤΡΟ που είχαν λίγα άτομα για την εξυπηρέτηση του κοινού.
Όταν πλησίαζαν για να ρωτήσουν τι γίνεται με τις δικές τους περιπτώσεις, δεν έπαιρναν καμία μα καμία απάντηση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φωνάζουν και να μιλάνε επιθετικά στους υπαλλήλους οι οποίοι τους έλεγαν ότι αυτό που γνωρίζουν είναι ότι δεν έχουν υπογραφεί συμφωνίες με τα αρμόδια υπουργεία και γι΄αυτό δεν ξέρουν τι θα συμβεί με το θέμα τους.
Συντάκτης: Δέσποινα Μπαρδάκου
Πηγή: athina984.gr