«Οσο θα είμαστε εμείς δημοτική αρχή, δεν πρόκειται να επιτρέψουμε με κανένα τρόπο να μαχαιρώσουν την Πάτρα και το έχουμε διαμυνήσει με πολλούς τρόπους και προς όλες τις πλευρές».
Αυτό τόνισε χθες στην «Π» ο εκπρόσωπος Τύπου της δημοτικής αρχής Ανδρέας Αντωνόπουλος, κληθείς να σχολιάσει την απάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Πετράκη, σε ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου, με την οποία, εμμέσως πλην σαφώς, δείχνει ότι τα σχέδια για υπογειοποίηση ή μερική υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από τον αστικό ιστό της Πάτρας, «μπαίνουν σε πάγο».
Αυτό τόνισε χθες στην «Π» ο εκπρόσωπος Τύπου της δημοτικής αρχής Ανδρέας Αντωνόπουλος, κληθείς να σχολιάσει την απάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Πετράκη, σε ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου, με την οποία, εμμέσως πλην σαφώς, δείχνει ότι τα σχέδια για υπογειοποίηση ή μερική υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από τον αστικό ιστό της Πάτρας, «μπαίνουν σε πάγο».
Οπως τόνισε ο Ανδρέας Αντωνόπουλος, η δημοτική αρχή της Πάτρας έχει ταχθεί εδώ και πολύ καιρό, κάθετα αντίθετη με την επίγεια διέλευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και ποτέ δεν θα συμφωνήσει με μια τέτοια λύση. Επανέλαβε ακόμα, ότι η χάραξη της γραμμής για να συμβαδίζει με τις σύγχρονες απαιτήσεις και τις ανάγκες της πόλης, θα πρέπει να ακολουθεί την Περιμετρική οδό και να οδηγείται μέσω των παραγλαύκειων οδών στο νέο λιμάνι, τη ΒΙΠΕ και τον Πύργο.
Με αυτό τον τρόπο, η γραμμή δεν θα τεμαχίζει την πόλη σε μήκος πολλών χιλιομέτρων, όπως θα γίνει με την επίγεια διέλευση, τόνισε ο κ. Αντωνόπουλος και πρόσθεσε ότι «μια σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων και ηλεκτροδοτούμενη, σημαίνει ότι θα είναι πλήρως περιφραγμένη για λόγους ασφαλείας, κάτι που θα δημιουργήσει τεράστια εμπόδια και προβλήματα στην καθημερινή ζωή των κατοίκων, στην πρόσβαση προς την παραλιακή ζώνη και εν τέλει θα αποτελέσει μια μαχαιριά στην καρδιά της Πάτρας για τις επόμενες δεκαετίες».
Πηγή: pelop.gr