Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

Ανέφικτη η εναλλακτική σιδηροδρομική διαδρομή.

Απάντηση στο ερώτημα του αναγνώστη μας κ. Σωτήρη Βενέτη για εναλλακτική σιδηροδρομική διαδρομή λόγω του κλεισίματος της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, δίνει ο πρώην αρχιμηχανικός του ΟΣΕ κ. Άγγελος Σαρήπουλος.

Παραθέτουμε την απαντητική επιστολή του κ. Σαρήπουλου.

"ΑΠΟ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ κ. ΒΕΝΕΤΗ ΣΩΤΗΡΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ. ΚΑΤ΄ ΑΡΧΗΝ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΝΕΟΣ ΚΑΥΚΑΣΟΣ - ΣΥΝΟΡΑ ΕΙΝΑΙ 202 ΧΛΜ. ΑΠΟ ΠΛΑΤΥ ΕΙΝΑΙ 164 ΧΛΜ. 

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ 145 ΧΛΜ. H ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΚΡΕΜΕΝΙΤΣΑ- ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡ. ΑΞΟΝΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗ FYROM , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Η ΓΡΑΜΜΗ,
ΕΝΤΟΣ FYROM, ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΡΕΜΕΝΙΤΣΑ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΗΣ. ΤΟ 2007 ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ Θ-Φ, ΜΕ ΜΠΕΤΟΝ ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΤΡΟΧΙΕΣ UIC 54 ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ ΠΕΡΙ ΤΑ 18 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ? ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΤΗΚΕ Η ΓΡΑΜΜΗ. ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΥΝΟΡΑ - ΚΡΕΜΕΝΙΤΣΑ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΙΔΗΡΟΤΡΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΤΥΠΟΥ Θ-Φ, ΜΕ ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 1892, 
(ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ). Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΩΤΗΡΩΝ 80 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΤΩΝ 60 ΕΚΑΤ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΤ΄ ΑΞΟΝΑ ΦΟΡΤΙΟ ΗΤΑΝ ΟΙ 16 ΤΟΝΟΙ, ΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΞΟΝΑ ΕΙΝΑΙ 20 Η΄ 22,5 ΤΟΝΟΙ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ".