Αγωνιούν οι σιδηροδρομικοί για το μέλλον των μηχανοστασίων και των εργοστασίων
Έκδηληείναιη αγωνία των εργαζομένωνγια το μέλλον των εργοστασίων και μηχανοστασίων
του ΟΣΕ. Αυτό τοδιαπιστώσαμε στις συζητήσεις
που είχαμεμε τους εργαζόμενους κατά την διάρκεια της εκδήλωσης
της τελετής του μυστηρίου του Μεγάλου Ευχελαίου που πραγματοποιήθηκε χθες στις εγκαταστάσεις
του εργοστασίου οχημάτων του ΟΣΕ στην Μενεμένη.
«Καθημερινά ζούμε με την αγωνίατου αύριο» μας είπαν οι εργαζόμενοι. Ελπίζουμε και ευχόμαστε οι φόβοι τους να μην επαληθευτούνκαι οι εξελίξεις να είναι ευχάριστεςώστε να μην ζήσουν τα όσα έζησαν οι συνάδελφοι
τους την προηγούμενη χρονιά.