Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012

Νίκος Νικολόπουλος: "Ασαφές το μέλλον των αμαξοστασίων του ΟΣΕ στην Πάτρα"

Ασάφειες και γενικόλογα εξακολουθούν να καλύπτουν τις προθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών σχετικά με την αναβάθμιση και αξιοποίηση των χώρων του ΟΣΕ στον Άγιο Διονύσιο και την οδό Παπαφλέσσα της Πάτρας
«Η ΓΑΙΑΟΣΕ είναι διαθέσιμη στην εξέταση οποιασδήποτε βιώσιμης πρότασης αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ που θα λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος»
αναφέρει η γενική και αόριστη απάντηση του Υφυπουργού Μεταφορών, κ. Γιάννη Μαγκριώτη σε νέα ερώτηση του βουλευτή Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας, Νίκου Νικολόπουλου.
Ο κ. Νικολόπουλος έθεσε εκ νέου την πρόταση αξιοποίησης των σιδηροδρομικών χώρων προς όφελος της πόλης των Πατρών όπως πριν πολύ καιρό έχει ζητήσει ο δήμος (από την προηγούμενη κιόλας δημοτική Αρχή), αλλά η απάντηση που έλαβε… περί άλλων τυρβάζει, αρκούμενη να «πληροφορήσει» πως υπήρξαν επεμβάσεις της αστυνομίας για απομάκρυνση των αλλοδαπών και τοποθετήθηκε νυχτερινή φύλαξη.
               «Μετέωρη» η σιδηροδρομική σύνδεση του νέου λιμανιού της Πάτρας

Αναπάντητα ερωτηματικά αφήνει η απάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Μ.. Βορίδη σε ερώτηση του Αχαΐας της Ν.Δ. Νίκου Ι. Νικολόπουλου, σύμφωνα με την οποία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε συνεργασία με τον ΟΛΠΑ ώστε «εφόσον δοθούν οι απαραίτητες τεχνικές λύσεις να δρομολογηθούν συρμοί προς το νέο λιμάνι της Πάτρας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών».
Ο κ. Νικολόπουλος στην ερώτησή του, επεσήμανε πως η λειτουργία του νέου λιμανιού στην Πάτρα «σκοντάφτει» πάνω στην ουσιαστική ανυπαρξία σιδηροδρόμου στην Αχαΐα, τονίζοντας την ανάγκη ύπαρξης συνδυασμένων μεταφορών στο νομό.
Αντί συγκεκριμένης απάντησης, ο Υπουργός παρέθεσε την προαναφερόμενη αόριστη απάντηση δημιουργώντας νέα ερωτηματικά για το τι εννοεί για «τεχνικές λύσεις» και «δρομολόγηση συρμών».
Παράλληλα, στην απάντησή του – και σε σχέση με τον προαστιακό - ανέφερε πως υπήρξε κλοπή καλωδίου με το οποίο συνδέονται τα ΑΣΙΔ (!) με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη προς ώρας, και μέχρι την προμήθεια νέου καλωδίου, η επανασύνδεση του σταθμού Αγ. Βασιλείου με τον σταθμό Αραχωβιτίκων