Υποχρεώθηκαν σε έκδοση προσαυξημένου εισιτηρίου εντός του τρένου αφού ο ένας υπάλληλος στα ταμεία δεν προλάβαινε να εξυπηρετήσει την ουρά επιβατών. Επιβάτες στον ΟΣΕ Βόλου Πλήρωσαν από την τσέπη τους την έλλειψη προσωπικού. Ο ΟΣΕ. Απαντά : «Δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε την καταγγελία», δήλωσε ο προϊστάμενος της γραμμής Βόλου του ΟΣΕ, κ. Γιάννης Αντωνιάδης, «όμως υπάρχει κανονισμός στον Οργανισμό βάσει του οποίου τα εισιτήρια που εκδίδονται εντός του τρένου είναι προσαυξημένα κατά 50%». «Εφ όσον υπήρχε μεγάλη ουρά, ο σταθμάρχης δεν μπορούσε να καθυστερήσει το τρένο, λόγω και της ανταπόκρισης που έπρεπε να γίνει, γι αυτό και έδωσε την εντολή να αναχωρήσει», δήλωσε ο ίδιος.