Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011

«Αλιεύοντας» μικρά νέα από τον «μπαξέ» του σιδηροδρόμου


Κάποια πράγματα δεν θα γνωρίσουν ποτέ τα σημερινά παιδιά!
Το τρένο-«καρβουνιάρης»
Μπορεί οι εποχές που το τρένο χρειαζόταν κάρβουνα για να προχωρήσει να απέχουν πολλές δεκαετίες, αλλά ακόμη και για τις τελευταίες γενιές, η λέξη «καρβουνιάρης» επιβίωσε, περιγράφοντας το παλιό τρένο που προχωρά πιο αργά και από υπερήλικη χελώνα. Σήμερα, μπορεί το χρέος του ΟΣΕ να μετριέται σε δισεκατομμύρια και η εξυπηρέτηση να μην είναι η καλύτερη δυνατή, αλλά τα intercity, ο προαστιακός και οι συρμοί με τον κλιματισμό και τα βελούδινα καθίσματα δεν δικαιολογούν τον αναχρονιστικό όρο (ή τουλάχιστον έτσι ελπίζουμε)..
SportDog
Μετά τις καταγγελίες
Απάντηση για τη διόγκωση του ελλείμματος έδωσε και η ΕΛΣΤΑΤ
Απάντηση επιχειρεί να δώσει η Ελληνική Στατιστική Αρχή στις καταγγελίες στελεχών της για τεχνητή διόγκωση του ελλείμματος του 2009, μετά την αποπομπή, την Πέμπτη, τεσσάρων μελών του διοικητικού της συμβουλίου.Στην ανακοίνωσή της, τονίζει ότι τα στατιστικά στοιχεία προκύπτουν από το Μητρώο με τους Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, το οποίο επανεξετάζεται και αναθεωρείται περιοδικά. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι το 2010, σε συνεργασία με τη Eurostat, ξεκίνησε η διαδικασία επανεξέτασης των Φορέων, διαδικασία η οποία είναι ακόμα σε εξέλιξη.«Με προτεραιότητα την αντιμετώπιση των προβλημάτων ποιότητας των στοιχείων του δημοσίου χρέους και του ελλείμματος, λόγω της -μεταξύ άλλων- εσφαλμένης ταξινόμησης εκτός γενικής κυβέρνησης περίπου 20 μεγάλων φορέων (ΟΣΕ, ΕΛΓΑ, ΕΟΤ κλπ) που είχαν τη δυνατότητα να αναλαμβάνουν χρέη.
ΤΑ ΝΕΑ

Τα πιο παράξενα επαγγέλματα!

Σπρώχτης


Ένα επάγγελμα που δεν φανταζόσασταν καν ότι υπάρχει. Στις μεγάλες πόλεις που ο κόσμος είναι αρκετός, για να υπάρχει σωστή χωρητικότητα στα τρένα των μέσων μαζικής μεταφοράς υπάρχει ο συγκεκριμένος άνθρωπος που σπρώχνει τους υπόλοιπους μέσα στο τρένο ώστε να κλείσουν οι πόρτες και να φύγει το τρένο με όσο πιο πολύ κόσμο μπορεί να χωρέσει. Οπότε αν έρθει κάποιος και σας σπρώξει στο μετρό της Ιαπωνίας μην νευριάσετε, την δουλειά του κάνει…

Patrinorama



Να τους χαλάσουμε τα σχέδια
..Η κυβέρνηση, με βάση την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, αποφάσισε να μετατρέψει τα δρομολόγια του ΟΣΕ σε μια κερδοφόρα δραστηριότητα, ώστε ο Οργανισμός να γίνει ελκυστικός για ιδιώτες - μνηστήρες. Το αποτέλεσμα ήταν αλλεπάλληλες ανατιμήσεις στα εισιτήρια του τρένου, που σε λίγο θα στοιχίζουν όσο και οι μετακινήσεις με το αεροπλάνο..
«Ριζοσπάστης»