Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Σύγκρουση Γ. Καρατζαφέρη - Μ. Βορίδη για τον ΟΣΕ


Τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ του προέδρου του Λα.Ο.Σ. Γιώργου Καρατζαφέρη και του βουλευτή του κόμματος και γενικού γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος, Μάκη Βορίδη πραγματοποιήθηκε σήμερα, μετά τα όσα διαδραματίστηκαν με εκατέρωθεν δηλώσεις που προκάλεσαν δυσάρεστο κλίμα στους κόλπους του Λα.Ο.Σ. Από το περιβάλλον του προέδρου του Λα.Ο.Σ. πάντως, έγινε γνωστό ότι κατά την επικοινωνία έγινε ενημέρωση από τον πρόεδρο προς τον βουλευτή για την θέση που θα κρατήσει το κόμμα στο νομοσχέδιο του ΟΣΕ. Αναφορικά με τα δημοσιεύματα του Τύπου περί κακών σχέσεων μεταξύ του προέδρου του κόμματος και του κ. Βορίδη, συνεργάτης του προέδρου δήλωνε ότι «για εμάς αυτό που προέχει τώρα είναι οι εκλογές και μόνο αυτό». Να σημειωθεί ότι ο Μάκης Βορίδης εξέφρασε σε δηλώσεις του την δυσαρέσκειά του, για τα όσα είπε ο πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Καρατζαφέρης στη συνέντευξή του στην εφημερίδα "Εθνος" της Κυριακής σχετικά με το πολιτικό του παρελθόν για το οποίο, όπως ανέφερε ο κ. Καρατζαφέρης, τον προστατεύει και για αυτόν το λόγο δεν τον στήριξε ως υποψήφιο περιφερειάρχη. Ο κ. Βορίδης μιλώντας στο ραδιοσταθμό "Flash" ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ειλικρινά, αισθάνομαι άσχημα διότι με την τοποθέτηση την οποία κάνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εμένα προσωπικά, μου δημιουργεί κι ένα αίσθημα ότι, ρε παιδί μου, μήπως αισθάνεται ότι του είμαι βάρος, μήπως τον εμποδίζω, ξέρω 'γω, σε κάτι, στην εξέλιξη την πολιτική του. Θα μου πείτε, πότε το αισθάνθηκε, γιατί αυτά, να τονίσω, είναι γνωστά επί πολύ μακρό χρονικό διάστημα, έχουν κριθεί από τους πολίτες σε δύο εκλογές, οι οποίοι αποφάσισαν αυτό το οποίο αποφάσισαν και ως προς το πρόσωπό μου». Και πρόσθεσε: «Είναι σαφές ότι θα απαλλάξω το κόμμα από το βάρος, με την έννοια ότι θα αποσυνδεθούν οι πολιτικοί μας δρόμοι. Από εκεί και πέρα το τι θα κάνω πολιτικά θα δω, αλλά είναι σαφές ότι δεν θέλω να είμαι σε ένα σχήμα στο οποίο κάποιος μου λέει ότι, ξέρεις, του δημιουργώ προβλήματα».
ΑΠΕ

«Σ.Ν». Είναι βέβαιο ότι όσοι σιδηροδρομικοί ακουσαν τις θέσεις του κ. Βορίδη κατά την συζήτηση στην βουλή για το νομοσχέδιο του ΟΣΕ σίγουρα εξοργιστήκαν. Οι θέσεις του για το πλεονάζον προσωπικό στον ΟΣΕ ήταν απαράδεκτες.