Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010

ΟΣΕ. ΑΝΤΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΣΤΟΝ … ΕΠΕΝΔΥΤΗ;;;;;;

Αντί να στείλει το σχέδιο νόμου για τον «ελλειμματικό» ΟΣΕ στην Ελληνική Βουλή και τους σιδηροδρομικούς, ο Υπουργός Υποδομών κ.α. κ Ρέππας, επέλεξε να το στείλει στον … «ΕΠΕΝΔΥΤΗ». Προηγουμένως βέβαια, είχε πάρει την έγκριση των αφεντικών τόσο του ιδίου όσο και της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, δηλαδή το ΔΝΤ, την Ε.Ε. και τους εργολάβους. Το σχέδιο, όπως παρουσιάστηκε στην εφημερίδα «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ» το Σάββατο 28/8/2010, περιλαμβάνει τα πιο εφιαλτικά σενάρια για τον ΟΣΕ. Σαράντα χρόνια από το 1970, όταν η χούντα μετέτρεψε τον ΟΣΕ από δημόσια σε Ανώνυμη εταιρεία, η «δημοκρατική» κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου διαλύει μια δημόσια επιχείρηση χάριν των προστατών της.
Το σχέδιο νόμου προβλέπει:
1.- Παράδοση στο Δημόσιο και στη συνέχεια ξεπούλημα της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, με πρόσχημα τα χρέη του προς την Πολιτεία, τα οποία στην πραγματικότητα είναι χρέη της Πολιτείας προς τον ΟΣΕ.
2.- Κλείσιμο των 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου. Με εξαίρεση τον κεντρικό άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη – Προμαχώνας, και τις Προαστιακές γραμμές, το υπόλοιπο δίκτυο, δηλαδή, το δίκτυο Πελοποννήσου (Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο – Τρίπολη – Καλαμάτα και Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα), το τοπικό δίκτυο Αθήνα – Λιανοκλάδι – Στυλίδα, το Θεσσαλικό δίκτυο (Αθήνα – Βόλος – Καρδίτσα – Καλαμπάκα), το δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Κοζάνη) και το δίκτυο Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Σέρρες – Αλεξανδρούπολη) καταργείται μέχρι να εξευρεθούν πόροι για τη λειτουργία τμημάτων του.
3.- Ιδιωτικοποιούνται σημαντικά φιλέτα που θα μπορούσαν να φέρουν σημαντικά έσοδα στο Δημόσιο. Αυτά είναι οι νέες επεκτάσεις των γραμμών του Προαστιακού για τις οποίες επιτρέπεται η κρατική χρηματοδότηση και τα εμπορευματικά κέντρα Ικονίου – Θριασίου, Θεσσαλονίκης, Βόλου, Πάτρας κ.α.
4.- Ιδιωτικοποιείται η εκμετάλλευση (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) αφαιρώντας κέρδη από το δημόσιο. Έτσι παραδίδονται και οι τεράστιες επενδύσεις που πλήρωσε ο ελληνικός λαός από το υστέρημα του, στα τρωκτικά που λυμαίνονται τόσα χρόνια τον ΟΣΕ.
5.- Παραδίδονται στις θυγατρικές ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ που ουσιαστικά λειτουργούν ως ιδιωτικές εταιρείες, αντικείμενα του ΟΣΕ και της ΕΔΙΣΥ.
6.- Καταργούνται επιπλέον οργανικές θέσεις με συνταξιοδότηση και υποχρεωτική μετάταξη 2.200 σιδηροδρομικών. Συγκεκριμένα θα αποχωρήσουν 744 εργαζόμενοι από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 1.600 από ΟΣΕ – ΕΔΙΣΥ κατεβάζοντας τις οργανικές θέσεις από 9.340 που είναι σήμερα στις 4.000.
7.- Συνεχίζεται η μείωση των μισθών, αφού τα επιδόματα τα οποία σήμερα αποτελούν το 100% του μισθολογικού κλιμακίου μειώνονται στο 10% επιδιώκοντας και τη φυσική πλέον εξόντωση των σιδηροδρομικών. Η κυβέρνηση γράφοντας στα παλιά της τα παπούτσια τις εξαγγελίες με βάση τις οποίες «έκλεψε» την ψήφο του ελληνικού λαού, επιδιώκει να βάλει την κοινωνία και τους εργαζόμενους στο «γύψο» προς χάριν των κερδών του τραπεζικού κεφαλαίου.  Οι εργαζόμενοι πρέπει να σπάσουμε το γύψο και να απαιτήσουμε μέτρα εξυγίανσης, διαφάνειας και ανάπτυξης. Η συσπείρωση και η κοινή δράση με τα άλλα συνδικάτα των μεταφορών, η ενεργοποίηση όλων των σιδηροδρομικών είναι προϋποθέσεις επιτυχίας του στόχου μας. Η ΠΟΣ, τα σωματεία, οι συνδικαλιστικές παρατάξεις η κάθε μία με τις ευθύνες της, πρέπει να οδηγήσουν τους σιδηροδρομικούς
ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΗΣ ΣΕΚ