
Την παράταση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου ζητά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, με επιστολή που απέστειλε προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της THEMA, Francesco Rosella.
Στην επιστολή του προς τη διαχειρίστρια εταιρεία του Μετρό, ο δήμαρχος ζητά να εξεταστεί το ενδεχόμενο επέκτασης της λειτουργίας του μέσου σταθερής τροχιάς τουλάχιστον έως τη 1 τα ξημερώματα, προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα τόσο οι κάτοικοι όσο και οι χιλιάδες επισκέπτες που βρίσκονται στην πόλη κατά τους θερινούς μήνες.
Η πρωτοβουλία της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία η πόλη καταγράφει αυξημένη τουριστική κίνηση, ενώ παράλληλα το ιστορικό κέντρο, η παραλιακή ζώνη και οι περιοχές διασκέδασης συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό πολιτών και επισκεπτών μέχρι αργά το βράδυ.
Το αίτημα του δημάρχου έρχεται λίγες ημέρες μετά την επανέναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενός έργου που έχει ήδη μεταβάλει τον χάρτη των μετακινήσεων στην πόλη.
Υπενθυμίζεται ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης επαναλειτούργησε το περασμένο Σάββατο (20/06) έπειτα από 21 ημέρες διακοπής.
Το Μέτρο λειτουργεί πλέον κανονικά σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Νέα Ελβετία. Ωστόσο, το προσωρινό ωράριο παραμένει σε ισχύ καθώς οι νυχτερινές ώρες αξιοποιούνται για τη συνέχιση των δοκιμών που αφορούν τους νέους συρμούς και την επέκταση προς την Καλαμαριά, η οποία αναμένεται, εκτός απροόπτου, στα τέλη Ιουλίου.
Καθημερινά το πρώτο δρομολόγιο αναχωρεί από τη Νέα Ελβετία στις 05:15 ενώ το τελευταίο πραγματοποιείται στις 23:00.
makedonikanea.gr