Σελίδες

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της Κροατίας πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του


(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)

Η HŽ Infrastruktura (Κροατική σιδηροδρομική υποδομή) δημοσίευσε νέες φωτογραφίες που δείχνουν την πρόοδο στην κατασκευή και την ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Križevci–Koprivnica–Drava στα βορειοανατολικά της χώρας.

croatiaweek.com

Το έργο, αξίας περίπου 350 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ, καλύπτοντας το 85% του κόστους. Εκτείνεται σε πάνω από 43 χιλιόμετρα, το σιδηροδρομικό τμήμα αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025, επιτρέποντας στα τρένα να φτάσουν ταχύτητες έως και 160 km/h, ανέφερε η Danica.hr .

(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)

Αυτό το τμήμα αποτελεί μέρος του κύριου διεθνούς διαδρόμου M201 DG – Botovo – Dugo Selo, ο οποίος είναι επίσης αναπόσπαστο μέρος της γραμμής Ριέκα-Ζάγκρεμπ-Βουδαπέστη στον Μεσογειακό Διάδρομο.


(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)

Το έργο στοχεύει στη σημαντική μείωση του χρόνου ταξιδιού μεταξύ Koprivnica και Ζάγκρεμπ σε περίπου 45 λεπτά. Θα φιλοξενήσει επίσης τις μεγαλύτερες συνθέσεις τρένων που έχουν δει ποτέ στην Κροατία, είπε η HŽ Infrastruktura .

(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)


Η HŽ Infrastruktura σημειώνει επίσης ότι η νέα γραμμή θα υποστηρίζει διαλειτουργικές εμπορευματικές αμαξοστοιχίες μήκους έως 750 μέτρα, με μέγιστο φορτίο άξονα 25 τόνων, καθώς και επιβατικές αμαξοστοιχίες μήκους έως 400 μέτρων.

(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)

Ο νέος σιδηρόδρομος θα διαθέτει διπλές γραμμές, αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης και επτά νέες γέφυρες. Η πιο απαιτητική από αυτές, μια χαλύβδινη γέφυρα 340 μέτρων πάνω από τον ποταμό Ντράβα, πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της. Πρόσθετες γέφυρες περιλαμβάνουν το Glogovnica, αρκετές στην Koprivnica και το Gliboki, βόρεια του Drnje.

(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)

Στην Koprivnica, ως μέρος της ανάπλασης του σταθμού σε βασικό ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό κόμβο, έχει ήδη κατασκευαστεί μια υπόγεια διάβαση πεζών μήκους 150 μέτρων κάτω από την οδό Zagrebačka.

(Φωτογραφία: HŽ Infrastruktura)


Μια υπόγεια διάβαση πεζών και ποδηλάτων ολοκληρώνεται επίσης στην Τσάρντα, ενισχύοντας περαιτέρω τη συνδεσιμότητα και την ασφάλεια.
sidirodromikanea.blogspot.com