Σελίδες

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024

Η δοκιμή μπαταριών σε Intercity Train αποδεικνύεται επιτυχής.


Το τρένο μπαταριών Intercity ολοκληρώνει τις δοκιμές στη βόρεια Αγγλία © Hitachi Rail

Η Angel Trains, η Hitachi Rail και η TransPennine Express ανακοίνωσαν την επιτυχία της πρώτης δοκιμής τρένων μπαταριών intercity στο Ηνωμένο Βασίλειο στη Βόρεια Αγγλία.

railway-news.com

Αυτή η δοκιμή έδειξε ότι μια μπαταρία 700 kW μπορεί να μειώσει το κόστος καυσίμου έως και 50%, ενώ επιτρέπει τη μεταφορά μηδενικών εκπομπών εντός και εκτός σταθμών, μειώνοντας σημαντικά τον θόρυβο και τη ρύπανση.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το τρένο με μπαταρία πέτυχε όλες τις απαιτήσεις απόδοσης, φτάνοντας ταχύτητες πάνω από 75 mph και ευθυγραμμιζόμενο με τα πρότυπα του χρονοδιαγράμματος.

Επιπλέον, η εγκατάσταση της μπαταρίας ταιριάζει με το βάρος και το μέγεθος ενός κινητήρα ντίζελ, διασφαλίζοντας ότι δεν επηρεάζεται ο χώρος των επιβατών ή η ακεραιότητα της πίστας.

Τα βασικά ευρήματα από τη δοκιμή περιλαμβάνουν:Εξοικονόμηση καυσίμου: Η μπαταρία μειώνει το κόστος καυσίμου κατά 35%-50%, ξεπερνώντας την αρχική προβολή 30%.
Είσοδος σταθμού μηδενικών εκπομπών: Η μπαταρία επιτρέπει πιο αθόρυβα ταξίδια χωρίς εκπομπές έως και 70 km, καλύπτοντας τμήματα γύρω από σταθμούς, γέφυρες και σήραγγες.

Ο Διευθυντής Η.Β και Ιρλανδίας της Hitachi Rail, Jim Brewin δήλωσε:

«Όλοι θα πρέπει να είναι πολύ περήφανοι για τη δημιουργία τεχνολογίας μπαταριών που είχε μηδενικές βλάβες κατά τη διάρκεια ολόκληρης της δοκιμής. Χρησιμοποιώντας την παγκόσμια τεχνογνωσία μας, η Hitachi Rail δημιούργησε νέα τεχνολογία που σημαίνει ότι ο πιο πράσινος τρόπος μεταφοράς, μόλις έγινε πιο πράσινος».

Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να μειώσει την ανάγκη για εκτεταμένη ηλεκτροδότηση, προσφέροντας μια σιδηροδρομική λύση χαμηλού κόστους, χωρίς εκπομπές ρύπων.

Στην πραγματικότητα, με βάση τα δεδομένα του πραγματικού κόσμου, η δοκιμή υποδηλώνει ότι τα μελλοντικά τρένα ηλεκτρικών μπαταριών υπεραστικών θα μπορούσαν να έχουν εμβέλεια 100-150 km, καθιστώντας βιώσιμη την εξάλειψη του ντίζελ σε πολλές μη ηλεκτροκίνητες σιδηροδρομικές διαδρομές.

Ο υπουργός Σιδηροδρόμων Λόρδος Χέντι είπε:

«Ο σιδηρόδρομος είναι ήδη η πιο φιλική προς το περιβάλλον μορφή δημόσιας μεταφοράς και η επιτυχία αυτής της δοκιμής θα ανοίξει το δρόμο για ακόμη πιο πράσινα, πιο αξιόπιστα ταξίδια για εκατομμύρια επιβάτες.

«Αυτή η τεχνολογία θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο καθώς υλοποιούμε τα φιλόδοξα σχέδιά μας για τον μετασχηματισμό και την απαλλαγή των σιδηροδρόμων και θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα σε μια πιο προσιτή επέκταση του δικτύου για τις κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα».

sidirodromikanea.blogspot.com