Σελίδες

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Αυτός είναι ο λόγος που η Κρήτη μένει χωρίς τρένα

Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, έβαλε φρένο στα σενάρια για τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου στο νησί.

Τέλος στο σενάριο ανάπτυξης μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη έβαλε, από το βήμα της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος.

newsauto.gr

Όπως ανέφερε δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τρένο στην Κρήτη στα ευρωπαϊκά δίκτυα, δεδομένου ότι ο κανονισμός 1679/2024 για το διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών, το οποίο αναπτύσσεται βαθμιαία σε τρία στάδια έως το 2050, δεν προβλέπει σιδηροδρομικές υποδομές στο νησί.

“Εάν όντως η Ευρωπαϊκή Ένωση ήθελε να υποστηρίξει τέτοια έργα υποδομής, θα έπρεπε και οι αντίστοιχοι πόροι να είναι αυξημένοι”, τόνισε ο κ. Ταχιάος.

Συμπλήρωσε ότι για να γίνει το έργο θα πρέπει να υπάρχει μια μελέτη κόστους-οφέλους, μια στρατηγική ανάπτυξης και το κατάλληλο timing.

“Ποιο είναι το timing; Ότι κάνουμε το αεροδρόμιο. Το ότι κάνουμε το αεροδρόμιο τι σημαίνει; Σημαίνει ότι ξαφνικά φύτρωσαν λεφτόδεντρα εκεί που κάναμε τις απαλλοτριώσεις για το αεροδρόμιο”.

Υπογράμμισε πως στην Κρήτη γίνονται πολλά μεγάλα έργα υποδομής, όπως ο ΒΟΑΚ, το αεροδρόμιο στο Καστέλι, αλλά και προσωρινές παρεμβάσεις, όπως αυτή στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ για την οποία δίνονται 10 εκατ. ευρώ στην Περιφέρεια.

sidirodromikanea.blogspot.com