Σελίδες

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Θεσσαλονίκη: Τραμ με στάσεις σε Β. Όλγας, Τσιμισκή – Ποια η διαδρομή του, το σχέδιο


«Ο Δήμος θα αναζητήσει κονδύλια και από την ΕΕ» αναφέρει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Βούγιας

typosthes.gr

Για την καθημερινότητά μας μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό στη Θεσσαλονίκη μίλησε μεταξύ άλλων στην εκπομπή ΤΑ ΛΕΜΕ στη ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και στη δημοσιογράφο Χριστίνα Τσόρμπα ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Συγκοινωνιολόγος, Ομ. Καθ. ΑΠΘ, Σπύρος Βούγιας.

Η ζωή μας θα αλλάξει αισθητά με το μετρό αλλά αυτό «δε φτάνει»

Ο κ. Βούγιας αναφέρθηκε στις ωφέλειες του μετρό στις μετακινήσεις μας αλλά και στη ψυχολογία μας σημειώνοντας πως « Η ζωή μας θα αλλάξει αισθητά με το μετρό αλλά αυτό «δε φτάνει» καθώς όπως εξήγησε η διαδρομή του μετρό σταματάει στον σιδηροδρομικό σταθμό. «ΟΙ Δυτικές συνοικίες είναι το επόμενο βήμα αλλά για το αεροδρόμιο ονειρεύομαι μία γραμμή επιφανειακού συστήματος. Δεν χρειάζεται να σκάβουμε υπογείως. Όπως και στην Αθήνα το μετρό πάει μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας επιφανειακά στο αεροδρόμιο υπενθύμισε. Δε χρειάζεται να βλέπουμε υπόγεια σχέδια για να κερδοφορούν ασκόπως οι κατασκευαστικές εταιρίες και να χάνουμε χρόνο και χρήμα».

Τραμ: Ως το τέλος της χρονιάς θα γίνει παρουσίαση του σχεδιασμού μας

Ο κ. Βούγιας μίλησε εκ νέου για το γεγονός ότι ονειρεύεται «ένα υπέροχο τραμ, επιφανειακό σύστημα, σε σταθερή τροχιά, από το αεροδρόμιο μέχρι τα ΚΤΕΛ» Αποκάλυψες ωστόσο ότι είναι κάτι που προετοιμάζουν στον Δήμο αλλά περιμένουν την έναρξη του μετρό «Το σκεφτόμαστε και το προετοιμάζουμε στο δήμο, δε θέλουμε τώρα, πριν την έναρξη του μετρό να το προβάλλουμε. Τώρα η πόλη πρέπει να χαρεί. Μετά όμως και αφού δούμε τις ωφέλειές του μετρό που θα είναι σημαντικές, θα το παρουσιάσουμε. Έως τέλος της χρονιάς θα γίνει η παρουσίαση του σχεδιασμού μας »

Τραμ από το Αεροδρόμιο έως τα ΚΤΕΛ

«Η γραμμή Εθνικής Αντιστάσεως, Όλγας, Τσιμισκή, Πολυτεχνείου μέχρι τα ΚΤΕΛ και πίσω, Γιαννιτσών ή Μοναστηρίου, είναι μια γραμμή που δεν εξυπηρετεί το μετρό. Δε χρειάζεται όμως δεύτερη γραμμή. Μπορεί να γίνει μια πολύ πιο γρήγορα, με πολύ μικρότερο κόστος, όχι με δισεκατομμύρια ευρώ αλλά με 100-120 εκ. ευρώ η οποία θα συνδέσει το αεροδρόμιο- που δεν έχει αξιοπρεπή κάλυψη για έναν τουρίστα, με τα ΚΤΕΛ. Και από τις δύο πλευρές του δρόμου με ενσωματωμένες γραμμές στο οδόστρωμα. Αυτήν μελετούμε, θα την φέρουμε στην επιφάνεια. Έχει προμελετηθεί η πρόταση και από τον σημερινό ΟΣΕΘ (πρώην ΣΑΣΘ). Εμείς σκοπεύουμε να την ολοκληρώσουμε και να αναζητήσουμε κονδύλια και ως δήμος Θεσσαλονίκης, από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με τα Ευρωπαϊκά κονδύλια για μέτρα που είναι οικολογικά και φιλικά σε περίοδο φαινομένων θερμοκηπίου και με την ευκαιρία που ο συμπολίτης μας Απόστολος Τζιτζικώστας είναι Επίτροπος και θα διαχειριστεί το χαρτοφυλάκιο των μεταφορών ανοίγεται ένας αισιόδοξος δρόμος για χρηματοδοτήσεις για τέτοιου είδους έργα».

sidirodromikanea.blogspot.com