Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Οι «προστάτες» του Μετρό.

Ένα από τα θετικά του γεγονότος πως στη Θεσσαλονίκη δεν έχουμε Μετρό, είναι πως δεν έχουμε και εργαζόμενους σε αυτό. Έτσι, διατηρούμε την ψυχική μας γαλήνη. Ελπίζω, οψέποτε αποπερατωθεί, ή οι εργαζόμενοι να έχουν αλλάξει μυαλά ή να έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση στην αταξική κοινωνία.

Κανονικά λειτουργεί σήμερα ο σταθμός του μετρό στο Περιστέρι. Ακινητοποιούνται και πάλι αύριο τα μέσα σταθερής τροχιάς

Σε νέα κινητοποίηση προχωρούν αύριο Παρασκευή οι εργαζόμενοι στις σταθερές συγκοινωνίες, το μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ. Η αυριανή απεργία τους είναι και αυτή 24ωρη κι έτσι οι συρμοί θα μείνουν ακινητοποιημένοι όλη την ημέρα.

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ «ΤΡΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ»

Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ «ΤΡΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ»Το project του Κινέζου προέδρου «One Belt- One Road» δημιουργεί μία νέα πραγματικότητα και μπορεί να φέρει πιο κοντά την Ευρώπη με την Κίνα.


Η Ελλάδα και ειδικότερα η Βόρεια Ελλάδα έχουν όφελος να αξιοποιήσει τον νέο μεταφορικό διάδρομο που η Κίνα έχει αποφασίσει να δημιουργήσει στην Ευρώπη, κι ο οποίος θα ενώνει με τον σιδηρόδρομο τον Πειραιά με την Βουδαπέστη.

Έβρος. «Αγκάθια» μπλοκάρουν την κατασκευή του κάθετου άξονα.

Αποτέλεσμα εικόνας για Έβρος: «Αγκάθια» μπλοκάρουν την κατασκευή του κάθετου άξονα.Η εξασφάλιση χρηματοδότησης , από το αρμόδιο υπουργείο, για αντικατάσταση στηθαίων ασφαλείας, η ολοκλήρωση εργασιών για τον ΟΣΕ και οι απαλλοτριώσεις, καθυστερούν την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού στον Έβρο, όπως ειπώθηκε από τους εμπλεκόμενους φορείς σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε εχθές στο Σουφλί, με πρωτοβουλία του δημάρχου, Ευάγγελου Πουλιλιού.

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Ιαπωνία: Ταξιδεύοντας με τραίνα στα χιονισμένα τοπία. Δείτε το βίντεο.

Αποτέλεσμα εικόνας για Akita Shinkansen Komachi Super Series E6 Passing through deep winter snowstorm, Jr East, Japan

15 πολύπλοκοι χάρτες Μετρό στον κόσμο!

Το Τόκιο θεωρείται το πλέον δαιδαλώδες μετρό του κόσμου, όμως δεν είναι το μόνο και σίγουρα δεν είναι το πιο πολύπλοκο.

Σε δύο χρόνια οι σταθμοί «Αγ. Βαρβάρα- Κορυδαλλός- Νίκαια» του μετρό.

Το πρώτο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να λειτουργήσει τμηματικά για τους τρεις πρώτους σταθμούς «Αγ. Βαρβάρα- Κορυδαλλός- Νίκαια», η Γραμμή 3 του μετρό προς Πειραιά.

Πάτρα. Ο Προαστιακός μετέφερε νύχτα μέρα κόσμο και κοσμάκη.

Το βασικό μεταφορικό μέσο που χρησιμοποίησαν χιλιάδες επισκέπτες…

Και σε αυτό το φετινό Καρναβάλι της Πάτρας, με τους χιλιάδες επισκέπτες που έφτασαν το τριήμερο της κορύφωσης των εκδηλώσεων, ο Προαστιακός ήταν το βασικό μεταφορικό μέσο που χρησιμοποίησε ο κόσμος για να φτάσει στον προορισμό του, μέσα στην πόλη.

Αιγιάλεια. Άλλα βλέπουν οι κάτοικοι και άλλα η ΕΡΓΟΣΕ για ζημιές, πλημμύρες και παραλείψεις.

Αιγιάλεια:Αλλα βλέπουν οι κάτοικοι και άλλα η ΕΡΓΟΣΕ για ζημιές, πλημμύρες και παραλείψεις  Να μην γνωρίζει τίποτα, γι΄αυτά που επίσημα καταγγέλλουν, δημοτικοί σύμβουλοι και αιρετές τοπικές αρχές, φαίνεται η ηγεσία της ΕΡΓΟΣΕ, που δέχεται «βροχή» καταγγελιών, περί επικινδυνότητας πολλών εργασιών της -όχι αυτών καθ' αυτών- αλλά και παραλείψεων ή παρακινδυνευμένων καταστάσεων, απόρροια πάντα του μεγάλου έργου υποδομής που υλοποιεί.

Κουτσοί, στραβοί στο... πακέτο Γιούνκερ.

Μπορεί η κυβέρνηση να εξαγγέλλει πως τις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, ως κλασικό δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), αλλά την ίδια στιγμή παρουσιάζεται ως υποψήφιο έργο ΣΔΙΤ στον δικτυακό τόπο του «πακέτου Γιούνκερ»!

Πώς θα γίνει η παρακράτηση συντάξεων που υπερβαίνουν το ανώτατο όριο.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΕΦΚΑ

Οδηγίες με τις οποίες διευκρινίζονται οι ρυθμίσεις που αφορούν τον περιορισμό του ανώτατου ποσού καταβολής κάθε ατομικής μηνιαίας σύνταξης ή αθροίσματος συντάξεων, από 01.06.2016 μέχρι 31.12.2018, παρέχει ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), μέσω της εγκυκλίου που εξέδωσε.

Προαναγγελία για απεργία και την επόμενη εβδομάδα σε μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ.

Προαναγγελία για απεργία και την επόμενη εβδομάδα σε μετρό, τραμ και ΗΣΑΠΟ πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων ΗΣΑΠ Λευτ. Ρενιέρης προανήγγειλε νέες απεργίες σε μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ από την επόμενη εβδομάδα μετά και την απεργία που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή 3 Μαρτίου.

Τρικλοποδιά Κομισιόν στον κινεζικό «δρόμο του μεταξιού».

Πώς η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη συμφωνία Κίνας - Ουγγαρίας, με στόχο την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, απειλεί τις προοπτικές ανάπτυξης του λιμανιού στον Πειραιά. Η σκληρή απάντηση του Πεκίνου.

Απορρίφθηκε η προσφυγή της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ για το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο.


Γρήγορο τέλος είχε και η τελευταία προσπάθεια της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ να ανατρέψει την διαμορφωμένη κατάσταση στο σιδηροδρομικό έργο και να πάρει από τους Ιταλούς το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο.

Οδύσσεια για τους εποχούμενους λόγω απεργίας σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ.

Μεταξύ άλλων σοβαρά προβλήματα σε δύο ρεύματα της Αττικής Οδού προς τον κόμβο Κηφισίας

Tη δική τους Οδύσσεια βιώνουν οι εποχούμενοι από το πρωί, καθώς παρατηρούνται σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα σχεδόν σε όλους τους οδικούς άξονες της Αθήνας, λόγω της απεργίας των εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ.

Στις 22 Μαρτίου η Ετήσια Γενική Συνέλευση του σωματείου των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ».

Την Τετάρτη 22 Μαρτίου και ώρα 11:0 το πρωί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης , το σωματείο των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ» θα πραγματοποιήσει την ετήσια Γενική Συνέλευση του.

Πολωνία: Οδηγός παραβιάζει την ελεγχόμενη διάβαση και το τρένο παρασύρει το αυτοκίνητό του. Δείτε το βίντεο.

Οδηγός παραβιάζει την ελεγχόμενη διάβαση και το τρένο παρασύρει το αυτοκίνητό του

Ευτυχώς ο συγκεκριμένος 59χρονος δεν πλήρωσε με τη ζωή του την παραβίαση των κανόνων ασφαλείας.

Αντίστροφη μέτρηση στους Σιδηρόδρομους: 13 μήνες για τη λειτουργία Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.


 Μετά από πολλά χρόνια, φαίνεται πως πραγματικά ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα.

Που σκοντάφτει η διαπραγμάτευση για το υπερταμείο.


Παραμένουν ανοικτά μέτωπα στο ζήτημα της μεταφοράς συμμετοχών του ΤΑΙΠΕΔ στο νέο σχήμα. Τι επιδιώκει η κυβέρνηση. Καθυστερήσεις και στις αλλαγές διοικητικών συμβουλίων στις «θυγατρικές» του υπερταμείου.