Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Ερώτηση του κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη σχετικά με κακοδιαχείριση από τη σημερινή διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με τίτλο «Συνεχίζεται το πάρτι της κακοδιοίκησης και κακοδιαχείρισης στον ΕΔΙΣΥ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ» ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης υποβάλει προς τους αρμόδιους υπουργούς ερώτηση σχετικά με τη λήψη μέτρων προκειμένου να εξετάσουν έαν έχουν γίνει παραβιάσεις του γενικού κανονισμού προσωπικού και των διατάξεων της εργατικής νομοθεσίας
Αναλυτικότερα η ερώτηση του κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη έχει ως εξής:
«Η κυβέρνηση έχει βάλει στο στόχαστρο την ιδιωτικοποίηση τον ΟΣΕ γιατί, όπως η ίδια ισχυρίζεται, ο ΟΣΕ παρουσιάζει αλλά και συνεχίζει να δημιουργεί ελλείμματα, εμφανίζει όργιο κακοδιαχείρισης και υπάρχει "πλεονάζον" προσωπικό. Παρ' όλα αυτά, οι νέες Διοικήσεις που διόρισε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στον ΕΔΙΣΥ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαχειρίζονται το προσωπικό των δύο αυτών εταιρειών αλλά και τα χρήματα του ελληνικού λαού, με την ίδια λογική κακοδιαχείρισης και κακοδιοίκησης που εφάρμοσαν οι προηγούμενες, διορισμένες κι αυτές από τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, διοικήσεις.
Σε μια εποχή που οι εργαζόμενοι της χώρας και ειδικά οι σιδηροδρομικοί, έχασαν ένα σημαντικό ποσό από το εισόδημα τους εξαιτίας των νόμων της κυβέρνησης. Σε μια εποχή που λόγω του πληθωρισμού το εισόδημα συρρικνώνεται καθημερινά, οι διορισμένες από την κυβέρνηση Διοικήσεις της ΕΔΙΣΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πρόσχημα την κακοδιαχείριση και την ευνοιοκρατία των προηγούμενων διοικήσεων, χορηγούν παράνομες αυξήσεις 500-1000 ευρώ σε ευνοούμενούς τους.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων:
1.- Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσέλαβε υπάλληλο για το γραφείο του με αμοιβή 2000 ευρώ το μήνα. Επίσης, προσέλαβε με σύμβαση και σε εφαρμογή νόμου του κ. Κ. Χατζηδάκη, εν ενεργεία σιδηροδρομικό με το βαθμό του Διευθυντή και αμοιβή 5.856 ευρώ.
2.- Και στις δύο εταιρείες υπογράφονται καθημερινά δεκάδες αποφάσεις μεταθέσεων, μετακινήσεων, αποσπάσεων προκειμένου στις θέσεις των αποχωρούντων να τοποθετούνται ημέτεροι. Επειδή αυτός που αποχωρεί από τη θέση, συνεχίζει να αμείβεται με την ίδια αμοιβή, παρουσιάζεται το γεγονός να πληρώνονται περισσότεροι του ενός για τη μία θέση.
3.- Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΔΙΣΥ έχει υπογράψει τουλάχιστον 7 αποφάσεις με τις οποίες ανατίθενται σε υπαλλήλους καθήκοντα ανωτέρου βαθμού. Από τις αναθέσεις αυτές προκύπτουν αυξήσεις 500 - 1000ευρώ. Ανάμεσα σε αυτές υπάρχουν, αναθέσεις σε συνδικαλιστικά στελέχη της ΠΑΣΚ, μέλη της Διοίκησης της ΠΟΣ και πρωτοβάθμιων σωματείων, υπάλληλοι που προσλήφθηκαν μόλις το 2005 ενώ πολλές από αυτές είναι και αντίθετες με τον ισχύοντα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού αφού αφορούν ανάθεση όχι στον επόμενο αλλά στον μεθεπόμενο βαθμό.
Επειδή όλα τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η κυβέρνηση "βολεύει" τους "κολλητούς" της πριν ξεπουλήσει τον ΟΣΕ.
Επειδή όλες αυτές οι πράξεις παραβιάζουν διατάξεις του κανονισμού του ΟΣΕ, αλλά κυρίως προσβάλλουν κάθε αίσθημα δικαίου, γιατί δημιουργούν σιδηροδρομικούς διαφορετικών δικαιωμάτων και επιβαρύνουν την ήδη επιβαρημένη κατάσταση στον ΟΣΕ.
Επειδή η χώρα έχει όσο ποτέ ανάγκη από ένα ενιαίο, δημόσιο, ανασυγκροτημένο ΟΣΕ, που δεν θα λειτουργεί με πελατειακές σχέσεις, θα βρίσκεται μακριά από σκάνδαλα και βολέματα και θα υπηρετεί την ανάπτυξη της χώρας, με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, προσιτού και γρήγορου σιδηροδρομικού δικτύου.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1. Θεωρούν θεμιτές και νόμιμες αποφάσεις και ενέργειες σαν αυτές που καταγράφουμε στην ερώτησή μας; Σκοπεύουν να παρέμβουν προκειμένου να σταματήσουν άμεσα αυτές οι ενέργειες της διορισμένης από την κυβέρνηση διοίκησης του ΟΣΕ και να μην ξανασυμβούν παρόμοιες στο μέλλον;
2. θα διερευνήσουν εάν η διορισμένη από την κυβέρνηση διοίκηση του ΟΣΕ έχει παραβιάσει τον Γενικό κανονισμό προσωπικού και τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας; Θα αναζητηθούν ευθύνες, σε επίπεδο των διορισμένων από εσάς διοικήσεων (Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Γενικοί Διευθυντές); Τι άμεσα μέτρα προτίθεται να πάρει για να ακυρωθούν οι συγκεκριμένες αποφάσεις της Διοίκησης;»
Κέρδος online

Αναγνώστης επιχαίρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την δρομολόγηση τρένου μεταξύ Πάτρας και Ρίου αλλά διαμαρτύρεται για την στάση των τοπικών φορέων της Πάτρας.

Ο Αναγνώστης, που τα στοιχεία του είναι στην διάθεση μας γράφει: « Από 1.Ιουλίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογησε -επιτέλους- τοπικά τρενα από Πάτρα για Ρίον, έπειτα με λεωφοερεία εξυπηρετείται το νοσοκομείο και το πανεπιστήμιο. Τα τρένα κάνουν μόνο 2 στάσεις αν και θα μπορούσαν να είναι πιο πολλές αφού όλη η διαδρομή είναι σε αστική περιοχή. Τέλος πάντων αν και είναι κατακαλόκαιρο και δεν έγινε καμία διαφήμιση η γραμμή έχει τεράστια απήχηση. Οδηγός μου ανέφερε ότι στον μήνα έκοψαν 7000 εισητήρια και έχουν και 200 διαρκείας! Ο χρόνος διαδρομής είναι μόλις 10 λεπτά ενώ με το αυτοκίνητο τουλάχιστον 20, ενώ με το ΚΤΕΛ μια πονεμένη ιστορία με χρόνους άνω των 45 λ. ακριβό εισητήριο, βρώμικα και πανάθλια οχήματα, αραιά δρομολόγια! Παρ'ολα αυτά κλιμάκιο της Νομαρχίας ,αφού έλυσε όλα τα προβλήματα των μεταφορών,έκανε έλεγχο στα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα σταμάτησε για δυο μέρες και τους απαγόρευσε να επιβιβάζουν/αποβιβάζουν επιβάτες στην διαδρομή προς πανεπιστήμιο! Καταγγέλω δημόσια τον νομάρχη Αχαίας κ. Κατσικόπουλο(ΠΑΣΟΚ) για μεροληπτική συμπεριφορά υπέρ του ΚΤΕΛ και αντισιδηροδρομικό μένος. Καταγγέλω τους δημάρχους Ρίου κ. Λιακόπουλο(ΠΑΣΟΚ) και Πατρέων κ. Φουρα (ΠΑΣΟΚ) ΔΙΟΤΙ ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΣΤΗΡΙΞΑΝ αυτό το χρήσιμο για εμάς τους πολίτες έργο. Η Πάτρα γνωρίζει ότι πολλοί τοπικοί προύχοντες έχουν στενούς δεσμούς με το ΚΤΕΛ αλλά είμαστε και εμείς εδώ!!! Δεν αναφέρομαι επώνυμα γιατί δεν έχω στοιχεία αλλά το πράγμα μιλά από μόνο του, τα έργα του καθενός είναι η πιο τρανή απόδειξη! ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ! Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ»!



Μήνυμα Ρέππα σε εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ: 'Η συμφωνείτε σε περικοπές ή "λουκέτο". Η μισθοδοσία των υπαλλήλων του ΟΣΕ και πάλι στο στόχαστρο.

Τελεσίγραφο για τις περικοπές στις προκλητικές ρυθμίσεις στους κανονισμούς εργασίας ώστε να μπεί φρένο στις δαπάνες για μισθούς στις ελλειμματικές ΔΕΚΟ Σαφές μήνυμα προς όλους τους εργαζόμενους στις ελλειμματικές ΔEKO του υπουργείου Yποδομών ότι θα μπει «μαχαίρι» στις προνομιακές ρυθμίσεις που απολαμβάνουν, διαφορετικά οι Oργανισμοί στους οποίους εργάζονται απειλούνται ακόμα και με «λουκέτο» στέλνει η ηγεσία του υπουργείου Yποδομών. Λίγο πριν ανοίξει και επίσημα τους φακέλους του OΣE και του OAΣA ο υπουργός Yποδομών- Mεταφορών και Δικτύων Δ. Pέππας προειδοποιεί τους εργαζόμενους για περικοπές στις «προκλητικές» -όπως τις χαρακτηρίζει- ρυθμίσεις στους κανονισμούς εργασίας τους. O μεγάλος «πονοκέφαλος» για την κυβέρνηση είναι οι ρυθμίσεις που αφορούν σε υπερωρίες και μπόνους καθώς και το γεγονός ότι στους κανονισμούς προσωπικού δεν προβλέπεται ανώτατο όριο στις απολαβές των εργαζομένων, εκτοξεύοντας κάθε χρόνο τις δαπάνες μισθοδοσίας τόσο στον OΣE όσο και στον OAΣA.
Άλλωστε η εντολή της Tρόικα ήταν ξεκάθαρη για περικοπές προνομίων και υπερωριών ώστε να μειωθούν οι ετήσιες δαπάνες των πιο προβληματικών ΔEKO της χώρας με συσσωρευμένο έλλειμμα που ξεπερνά τα 13 δισ. ευρώ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ρυθμίσεις σε συγκοινωνιακούς φορείς που θεωρήθηκαν ιδιαίτερα προκλητικοί από τους ελεγκτές, όπως στο Mετρό, όπου προβλέπεται ως ημερήσιος χρόνος απασχόλησης ομάδας εργαζομένων οι 3 ώρες και 45 λεπτά και οι υπόλοιπες ώρες μέχρι να συμπληρωθεί το 8ωρο πληρώνονται υπερωριακά.
Mάλιστα δεν είναι τυχαίο ότι στις συγκοινωνιακές εταιρείες οι υπερωρίες εργαζομένων που καταγράφονται κάθε μήνα είναι τόσες που εκτοξεύουν τις ετήσιες απολαβές για κάποιους εργαζόμενους στα 120.000 ευρώ! Παράλληλα και τα δύο νομοσχέδια για την εξυγίανσης των Oργανισμών θα γίνουν μετατάξεις προκειμένου να μειωθεί το ετήσιο κόστος μισθοδοσίας: Στον OΣE οι υπάλληλοι που θα μείνουν χωρίς αντικείμενο τόσο από το κλείσιμο γραμμών όσο και από τον εκσυγχρονισμό του δικτύου με τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση θα μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες κυρίως της Tοπικής Aυτοδιοίκησης κοντά στον τόπο εργασίας τους..
Στις εταιρείες αστικών συγκοινωνιών το σχέδιο εξυγίανσης προβλέπει τη μετάταξη από τον έναν Oργανισμό στον άλλο προκειμένου όσοι έχουν υπεράριθμο προσωπικό να το «μετακινήσουν» σε άλλη συγκοινωνιακή εταιρεία που παρουσιάζει «κενά».
Mισθοδοσία OΣE << Oι ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας στον OΣE έχουν εκτιναχθεί στα ύψη με το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο να έχει αυξηθεί το 2009, σε σχέση με το 2004 κατά 62%! Eιδικότερα το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο από 29.458 το 2004 εκτινάχθηκε σε 47.530 ευρώ. Mάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία υπάρχουν εργαζόμενοι που έχουν εξασφαλίσει μισθούς πάνω από 110.000 ευρώ, με το ετήσιο συνολικό κόστος για το 2009 να φτάνει τα 302 εκατ. ευρώ από 249 εκατ. ευρώ το 2004 έχοντας παράλληλα 2.067 λιγότερους εργαζόμενους.
Mισθοδοσία OAΣA
Oι ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας στον OΣE έχουν εκτιναχθεί στα ύψη με το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο να έχει αυξηθεί το 2009, σε σχέση με το 2004 κατά 62%! Eιδικότερα το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο από 29.458 το 2004 εκτινάχθηκε σε 47.530 ευρώ. Mάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία υπάρχουν εργαζόμενοι που έχουν εξασφαλίσει μισθούς πάνω από 110.000 ευρώ, με το ετήσιο συνολικό κόστος για το 2009 να φτάνει τα 302 εκατ. ευρώ από 249 εκατ. ευρώ το 2004 έχοντας παράλληλα 2.067 λιγότερους εργαζόμενους.
Mισθοδοσία OAΣA
Oι δαπάνες μισθοδοσίας των εργαζομένων στον OAΣA αποτελούν «κόκκινο πανί» στο υπουργείο Yποδομών καθώς, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο φτάνει στην EΘEΛ τα 48.000 ευρώ και εκτοξεύεται στα 86.000 ευρώ στον ηλεκτρικό. Για την EΘEΛ το 2009 ήταν ραγδαία η αύξηση του συνολικού κόστους μισθοδοσίας, η οποία έφτασε τα 326,8 εκατ. ευρώ για περίπου 7.500 εργαζομένους, από 310, 5 εκατ. ευρώ το 2008, ενώ σε 2,3 εκατομμύρια ανήλθαν οι αμοιβές διευθυντικών στελεχών.< στην αύξηση των το δαπάνες και οι με του σε η την στο ήταν τα στα από για p>
Tρόικα
«Έντονη συζήτηση» με την Tρόικα έχει ήδη ξεκινήσει η ηγεσία του υπουργείου Yποδομών για το σχέδιο εξυγίανσης του OΣE. «Έχουν τεθεί θέματα, τα οποία πιστεύω ότι θα τα αντιμετωπίσουμε με τρόπο που είναι ο καλύτερος για τον Oργανισμό και για τους εργαζόμενους» υποστηρίζει ο κ. Pεππας αναφερόμενος στις απολύσεις προσωπικού που ζητούν οι Eλεγκτές και οι οποίες δεν γίνονται δεκτές από την ελληνική κυβέρνηση.
«Οι εργαζόμενοι να αντιληφθούν...»
Για διακοπή λειτουργίας των ΔΕΚΟ που οι εργαζόμενοι δεν θα δεχθούν περικοπές προνομίων προειδοποίησε χθες ο υπουργός Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππα. Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ο κ. Ρέππας υποστήριξε ότι αν και η παύση λειτουργίας των Οργανισμών αυτών δεν είναι «επιλογή του», θα είναι μονόδρομος σε περίπτωση που δεν γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στους κανονισμούς εργασίας.
Ο υπουργός Υποδομών προέβλεψε ότι οι εργαζόμενοι στους συγκεκριμένους κλάδους θα συστρατευτούν με την προσπάθεια της κυβέρνησης και δεν θα υπάρξει αντιπαράθεση. Όπως είπε χαρακτηριστικά «οι εργαζόμενοι θα αντιληφθούν ότι ασφαλώς κάτι θα χάσουν -και θα χάσουν ένα μέρος το οποίο άπτεται προκλητικών ρυθμίσεων στους Κανονισμούς που διέπουν την εργασιακή τους ένταξη σε αυτόν τον Οργανισμό- από την άλλη όμως, η εξυγίανση του Οργανισμού διασφαλίζει την εργασία τους και δίνει μία αναπτυξιακή προοπτική στους φορείς που εργάζονται» και συμπλήρωσε: «Οι συνδικαλιστές στον ΟΣΕ, στις αστικές συγκοινωνίες ή άλλου δεν θα είναι αντίθετοι σε ένα σχέδιο το οποίο σώζει αυτούς τους Οργανισμούς. Αλλιώς η εναλλακτική λύση ποια είναι; Ή να συνεχίζουμε να πληρώνουμε τεράστια ελλείμματα -κάτι το οποίο δεν είναι αποδεκτό- ή να πάμε σε διακοπή της λειτουργίας τους, που κι αυτό δεν μπορεί να είναι μία επιλογή».
Φορτηγά
Καμία νέα άδεια φορτηγού και βυτιοφόρου ΔΧ δεν αναμένεται να χορηγηθεί μέσα στο 2010, καθώς το ύψος της εισφοράς θα αρχίσει να μειώνεται την 1η Ιανουαρίου 2011, κάτι που πιθανόν να οδηγήσει σε μηδενική ζήτηση.Αυτό τόνισε ο κ. Ρέππας, ο οποίος επισημαίνει ότι η άρση της επίταξης δεν μπορεί να συνδεθεί με την ψήφιση του νομοσχεδίου.
O OAΣA σε αριθμούς: οι ζημιές ανα εταιρεία για το 2009
• 3 δισ. το συσσωρευμένο έλλειμμα των φορέων αστικών συγκοινωνιών
• 830 εκατ. οι δαπάνες του OAΣA το 2009
• 220 εκατ. τα έσοδα το 2009
• 580 εκατ. ευρώ η συνολική ζημιά του Oμίλου το 2009
• 140 εκατ. ευρώ ετήσια επιδότηση για εισιτήρια
• 19 εκατ. ευρώ. οι ζημίες του Mετρό το '09.
• 327 εκατ. ευρώ οι ζημίες στην EΘEΛ το 2009.
• 105 εκατ. ευρώ oι ζημιές στον HΣAΠ.
• 37 εκατ. ευρώ oι ζημιές στο ΤΡΑΜ.
Εκτόξευση του κόστους μισθοδοσίας
• Σε έξι χρόνια 62% αυξήθυκαν οι δαπάνες από το 2004 στον ΟΣΕ.
• ΟΣΕ 47.530 € μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο.
• Τα ρετιρέ 110.000 € τον μήνα έφταναν οι μισθοί ορισμένων υπαλλήλων.
• ΟΑΣΑ 48.000 € μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο.
• ΗΣΑΠ 86.000 € μέσο ετήσιο κόστος ανά εργαζόμενο.
• GOLDEN BOYS 2,3 εκατ. € οι αμοιβές των διευθυντών στον ΟΑΣΑ.
«Ημερησία»

Ανοικτή επιστολή του Αρχιεπιθεωρητού του ΟΣΕ κ. Σταύρου Αβραμίδη προς τον Διευθύνον Σύμβουλο της ΕΔΙΣΥ κ. Βασίλειο Τσιαμαντή.

Ο κ. Αβραμίδης στην επιστολή του γράφει: « Κύριε Σύμβουλε, Υπηρετώ συνεχώς και αδιαλείπτως στον Ο.Σ.Ε. που προσελήφθην ως σταθμάρχης από το 1973 έως και σήμερα.Έχω προσφέρει τις υπηρεσίες μου , σε όλο μου τον εργασιακό βίο , με πίστη και επαγγελματική ευσυνειδησία κατέχοντας σήμερα τον καταληκτικό βαθμό του Αρχιεπιθεωρητού στον κλάδο μου . Δεν έχω δώσει ουδέποτε σοβαρή αφορμή για τιμωρία μου . Στις 19-1-2010 υπέβαλα αίτηση παραίτησης η οποία δεν έγινε αποδεκτή διότι εκκρεμεί εις βάρος μου κατηγορία που επιλύεται σε Δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο.Το έγγραφο που με το οποίο ενημερώθηκα για τη μη αποδοχή της παραίτησης και της παραπομπής μου , μου επιδόθηκε στις 1-3-2010. Έκτοτε και μέχρι σήμερα 2-8-2010 δεν κλήθηκα να παραστώ σε συνεδρίαση πειθαρχικού συμβουλίου , παρά τη σαφή διατύπωση του άρθρου 144 του ΓΕΚΑΠ , που ορίζει ότι ο ανώτερος χρόνος εκδίκασης είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία παραπομπής, δηλαδή μέχρι 23-2-2010. Εύλογη είναι η έντονη διαμαρτυρία μου που εκφράστηκε με την εξώδικο επιστολή που σας έστειλα τον Ιούνιο του 2010 και στην οποίο βέβαια δεν έλαβα καμία απάντηση. Αντ΄ αυτού υπήρξε προσπάθεια εκφοβισμού μου , με επίδοση εγγράφου μετάθεσής μου , σε θέση μάλιστα που δεν προβλέπεται για το βαθμό που κατέχω. Η μετάθεσή μου ανακλήθηκε μετά από δικαστική απόφαση που προκάλεσα με την προσφυγή μου στη δικαιοσύνη Υπήρξε έγγραφη πρότασή μου , εφόσον υπάρχει αδυναμία συγκρότησης του Δευτεροβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου, να συζητηθεί η υπόθεση μου στο αμέσως επόμενο δικαιοδοτικό όργανο που είναι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΙΣΥ. Αναγκάζομαι να προβώ σε αυτή τη δημόσια ανακοίνωση λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών του ασφαλιστικού και συνταξιοδοτικού νόμου , δεδομένου ότι το Νοέμβριο τρέχοντος συμπληρώνω τα 60 έτη και η υπηρεσία μου υποχρεωτικά με απομακρύνει από την εργασία μου , με σοβαρές οικονομικές απώλειες .
Κύριε Σύμβουλε ,
ευελπιστώ στην καθοριστική σας παρέμβαση για την επίλυση του προβλήματός μου. Όλα τα παραπάνω έχουν αναφερθεί διεξοδικά στην εξώδικο επιστολή μου του περασμένου Ιουνίου.
Το προσωπικό μου πρόβλημα σίγουρα είναι το ίδιο με άλλων συναδέλφων που αναμένουν και αυτοί τη συγκρότηση των αρμοδίων συμβουλίων , ώστε να μπορέσουν να συνταξιοδοτηθούν .
« Θέλουμε να φύγουμε και δε μας αφήνουν».
Με εκτίμηση
Αβραμίδης Σταύρος
Αρχιεπιθεωρητής ΟΣΕ





Πιο κοντά το Ναύπλιο, το Αργος και η Τρίπολη στην Αθήνα, με τα νέα δρομολόγια του ΟΣΕ.

Από την περασμένη Κυριακή ξεκίνησαν τα νέα δρομολόγια προς Ναύπλιο, Αργος και Τρίπολη. Το νέο πλέγμα δρομολογίων δίνει την δυνατότητα στον επιβάτη να μεταφερθεί γρήγορα και με ασφάλεια στον προορισμό του. Πιο συγκεκριμένα, συνολικά το δρομολόγιο Αθήνα – Ναύπλιο (με μετεπιβίβαση από τον Προαστιακό Αθήνας) από τις 2 ώρες και 43 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 7 λεπτά, ενώ το Αθήνα – Τρίπολη (επίσης με μετεπιβίβαση από τον Προαστιακό Αθήνας) από τις 3 ώρες και 40 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 57 λεπτά.
Αντίστοιχες βελτιώσεις σημειώνονται και στα επιμέρους δρομολόγια του πλέγματος:
• Το Κόρινθος – Άργος από τα 65 λεπτά μειώνεται στα 45
• Το Άργος – Ναύπλιο από τα 17 λεπτά μειώνεται στα 10
• Το Άργος – Τρίπολη από τα 80 λεπτά μειώνεται στα 58 λεπτά
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεπής στις εξαγγελίες της για τη δημιουργία ενός πιο λειτουργικού σιδηροδρόμου, διαμόρφωσε ένα νέο, ευέλικτο και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων για τη γραμμή Κόρινθος – Άργος / Ναύπλιο – Τρίπολη τροποποιώντας επιπρόσθετα και τις ώρες αναχώρησης και άφιξης από και προς Κόρινθο, ώστε το επιβατικό κοινό να μπορεί να εκμεταλλεύεται τις πρωινές και βραδινές ανταποκρίσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να εισέρχεται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (www.trainose.gr) ή να απευθύνεται στο τηλεφωνικό  κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό 1110.
Συνοπτικός πίνακας των νέων δρομολογίων

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Στον εισαγγελέα 24χρονος που έκλεβε καλώδια του ΟΣΕ


Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε ένας 24χρονος Πακιστανός, που συνελήφθη το πρωί της περασμένης Δευτέρας στη Λιβαδειά Βοιωτίας καθώς σύμφωνα με την αστυνομία έκλεβε μαζί με ομοεθνή του καλώδια του ΟΣΕ. Σύμφωνα με την αστυνομία αναζητείται ένας ακόμα ομοεθνής του, ηλικίας 32 ετών. Σε βάρος και των δύο σχηματίσθηκε δικογραφία για διατάραξη της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, κλοπή καλωδίων ηλεκτροκίνησης απ’ το σιδηροδρομικό δίκτυο, διακεκριμένη περίπτωση φθοράς, πλαστογραφία και παράβαση του νόμου περί αλλοδαπών. Όπως ανακοινώθηκε, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λιβαδειάς εντόπισαν Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν δύο άτομα, να κινείται πλησίον του σιδηροδρομικού δικτύου. Ακινητοποίησαν το αυτοκίνητο και τα οι δύο επιβαίνοντες τράπηκαν σε φυγή. Οι αστυνομικοί τους καταδίωξαν και συνέλαβαν τον ένα από αυτούς, ενώ ο συνεργός του κατάφερε να διαφύγει. Σε έρευνα που διενεργήθηκε στο αυτοκίνητο που επέβαιναν, εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν είκοσι κομμένα τμήματα εναερίου χάλκινου καλωδίου ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ συνολικού βάρους 400 κιλών τα οποία είχαν κόψει από το σιδηροδρομικό δίκτυο της περιοχής, στο ύψος του Χ/Σ 137,000. Σύμφωνα με την αστυνομία, κατά την προανάκριση προέκυψε, ότι ο συλληφθείς βρίσκεται παράνομα στην χώρα μας, ενώ στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα πλαστό διαβατήριο Πακιστάν. Το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν οι δράστες, είχε κλέψει ο συνεργός του συλληφθέντα από έτερο ομοεθνή του στις 28-07-2010, στην περιοχή του Αγ. Παντελεήμονα Αττικής. Σε βάρος του 24χρονου σχηματίσθηκε δικογραφία και οδηγήθηκε ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λιβαδειάς. «Ελευθεροτυπία»



Αύριο στα «Σιδηροδρομικα Νέα» ανοικτή επιστολή αρχιεπιθεωρητή του ΟΣΕ προ τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΔΙΣΥ κ. Τσιαμαντή Βασίλειο, που θα συζητηθεί.


Το σχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ


Δέσμη μέτρων για απαλλαγή του Οργανισμού από τα χρέη. Αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων καθώς και κατάργηση των μειωμένων. Διαγραφή χρεών, μείωση προσωπικού, αύξηση εισιτηρίων, περικοπή ζημιογόνων δρομολογίων και είσοδο ιδιωτών περιλαμβάνει το τελικό σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ, την πλέον χρεωμένη ΔΕΚΟ με συσσωρευμένες ζημίες που φτάνουν τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ.
Έως το τέλος της εβδομάδας θα έχει ολοκληρωθεί η ανταλλαγή απόψεων με την τρόικα για το σχέδιο, το οποίο η κυβέρνηση προτίθεται να θέσει σε εφαρμογή από το τέλος Σεπτεμβρίου. Ο φάκελος ΟΣΕ είναι το επόμενο μεγάλο θέμα, το οποίο θα "ανοίξει" το υπουργείο Υποδομών ύστερα από την απελευθέρωση των φορτηγών, καθώς το χρονοδιάγραμμα πιέζει ασφυκτικά, με την τρόικα να διαμηνύει ότι αν έως τον Μάρτιο του 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δείξει σημάδια κερδοφορίας, θα μπει λουκέτο. Δύο είναι οι "κόκκινες γραμμές" που έχει θέσει στις διαπραγματεύσεις η πολιτική ηγεσία του υπουργείου: να μην υπάρξουν απολύσεις προσωπικού και να μην κλείσει η εταιρεία έστω και για μία ημέρα. Συγκεκριμένα, το σχέδιο για τον ΟΣΕ ορίζει ξεκάθαρα την απαλλαγή του Οργανισμού από τα χρέη του, μεγάλο μέρος των οποίων θα επωμιστεί το Δημόσιο. Σε αντάλλαγμα της διαγραφής και ανάληψης των χρεών, θα μεταβιβαστεί όλη η ακίνητη περιουσία εκτός εξαιρέσεων, όπως η σιδηροδρομική υποδομή, στο Δημόσιο. Σε ό,τι αφορά την εταιρεία λειτουργίας, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προωθείται η ιδιωτικοποίηση του 49% του μετοχικού κεφαλαίου της και η παραχώρηση του μάνατζμεντ. Παράλληλα, στο νομοσχέδιο που έχει ήδη καταρτιστεί προβλέπεται:
 Αύξηση των εισιτηρίων, καθώς επίσης η κατάργηση των μειωμένων εισιτηρίων, ατελειών και κάθε είδους υφιστάμενων τιμολογιακών υποχρεώσεων από το τέλος του 2010.
 Περικοπή των ζημιογόνων δρομολογίων, στα οποία εντάσσονται τα περισσότερα πλην του βασικού άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ο οποίος έχει ικανοποιητικές πληρότητες. Για τα δρομολόγια που θα καταργηθούν προβλέπεται να κηρυχθούν άγονα και να γίνουν σχετικοί διαγωνισμοί.
 Είσοδος ιδιωτών μέσω συμβάσεων παραχώρησης ή Συμπράξεων Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα στον Προαστιακό της Αθήνας, αλλά και στις προαστιακές γραμμές Θεσσαλονίκης και Λάρισας, για τη διαχείριση μέρους της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, των προαστιακών σιδηροδρομικών δικτύων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, αλλά και των μεγάλων κεντρικών σταθμών και των εμπορευματικών κέντρων.
Δ. Ρέππας
Μετατάξεις και όχι απολύσεις
Μείωση του προσωπικού έως και κατά το ήμισυ, με μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου αλλά χωρίς απολύσεις, σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών, παρά τις έντονες πιέσεις της τρόικας για απολύσεις στις ΔΕΚΟ. "Είμαι μακράν τέτοιων προσεγγίσεων, γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν λύσεις για να επιτύχουμε τους οικονομικούς και τους λειτουργικούς στόχους του ΟΣΕ χωρίς να καταφύγουμε σε αυτά τα ακραία μέσα", δήλωσε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας σε ραδιοφωνικό σταθμό. Ο ίδιος, αν και δεν επιβεβαίωσε ότι ασκούνται σχετικές πιέσεις από την τρόικα, συμπλήρωσε πως "το σχέδιό μας έχει τεκμηριωμένες εισηγήσεις και μπορεί να πείσει ώστε να γίνει αποδεκτό ως έχει".  Βάσει του σχεδίου, το οποίο συζητείται, μελετάται ο αριθμός των εργαζομένων σε όλες τις εταιρείες του Οργανισμού να μειωθεί κατά περίπου 3.250 άτομα από τα 6.000 που αριθμεί σήμερα. Στο σχέδιο του υπουργείου Υποδομών υπάρχει πρόβλεψη για μετατάξεις περίπου 1.000 ατόμων, ενώ υπολογίζεται ότι με κανονική συνταξιοδότηση θα αποχωρήσουν περίπου 1.500 υπάλληλοι έως το τέλος της χρονιάς και κάθε χρόνο θα βγαίνουν στη σύνταξη άλλα 300-500 άτομα.  Ταυτόχρονα προβλέπεται η ενίσχυση τομέων που εμφανίζουν ανάγκες. Τα ζητήματα της διαχείρισης του προσωπικού θα αναλαμβάνει στο εξής η μητρική ΟΣΕ. Εξετάζονται, επίσης, σημαντικές περικοπές στις δευτερεύουσες απολαβές των εργαζομένων, οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούσαν και το τριπλάσιο των τακτικών απολαβών.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ «Εθνος»



Τον Σεπτέμβριο η εξυγίανση ξεκινά η εξυγίανση του ΟΣΕ


Στα τέλη Σεπτεμβρίου θα είναι έτοιμο το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για να προχωρήσει η πρωτοβουλία εξυγίανσης του ΟΣΕ, σύμφωνα με όσα είπε χθες σε ραδιοφωνικό σταθμό ο υπουργός κ. Ρέππας και προσέθεσε ότι αυτή τη στιγμή συνεχίζεται η διαπραγμάτευση με την τρόικα για τα προβλήματα του Οργανισμού.







Δρομολόγια τρένων

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Εκτροχιασμός τρένου στις Άλπεις με έναν νεκρό και 40 τραυματίες

Το δημοφιλές γραφικό ελβετικό τρένο των Άλπεων εκτροχιάστηκε με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας επιβάτης και τραυματιστούν 40. Τα αίτια του εκτροχιασμού ειναι άγνωστα . Είναι το πρώτο συμβάν εκτροχιασμού με νεκρό στα 80 χρόνια λειτουργίας του γραφικού τρένου των Άλπεων. Ο μεγαλύτερος αριθμός επιβατών ήταν Ιάπωνες τουρίστες.







Σε λειτουργία από την Κυριακή ο σταθμός Αγ. Αναργύρων

Δίνεται σε χρήση ο Σιδηροδρομικός σταθμός των Αγίων Αναργύρων, ο οποίος θα ενταχθεί στο πλέγμα των διαδρομών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου. Όπως ανακοινώθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ο συγκεκριμένος σταθμός θα παραδοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό την προσεχή Κυριακή 8 Αυγούστου.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ "FLASH" ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΙΚΟΛ ΛΕΙΒΑΔΑΡΗΙΚΤΥΩΝ

Απόσπασμα απο τήν συνέντευξη του κ. Ρέππα στον “FLASH”.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχετε πει να μην τους κουνάμε το δάχτυλο γιατί θα μας επιστρέψουν κι εκείνοι…
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Βεβαίως. Θα κάνουμε διάλογο αφού παρουσιάσουμε το σχέδιό μας. Για τον ΟΣΕ το σχέδιο συζητείται αυτή την περίοδο..
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εδώ είναι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο και αυτό που θ' ανοίξει το Υπουργείο σας, το θέμα του ΟΣΕ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Θα κάνουμε κάτι το οποίο θα αφορά στην ελληνική Οικονομία, θα αφορά στην ελληνική κοινωνία, θα αφορά στον ΟΣΕ και τους εργαζομένους του. Είναι δυνατό να έχουμε έναν κοινωνικό φορέα που επιτελεί έργο και τελικώς με τις ζημιές που σωρεύει, μετατρέπεται εκ των πραγμάτων σε μια αντικοινωνική μηχανή που αναγκάζει μια Κυβέρνηση να επιβάλλει φόρους ή να μειώνει το εισόδημα των εργαζομένων ή των συνταξιούχων για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις ζημιές στη λειτουργία και τα μεγάλα ελλείμματα και χρέη του ΟΣΕ; Δεν είναι στην πραγματικότητα μια πρόκληση που πρέπει .να την αντιμετωπίσουμε; Αυτό θα κάνουμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οι τεράστιες αυτές ζημιές του ΟΣΕ που όντως υπάρχουν και όλοι τις γνωρίζουμε, σημαίνουν ότι θα έχουμε επώδυνες λύσεις και σε ό,τι αφορά στο προσωπικό του ΟΣΕ; Μόλις χτες διαβάζαμε ότι η τρόικα ζητά απολύσεις στις ΔΕΚΟ. Δεν ξέρω αν το ζητάει η τρόικα ή αν σχεδιάζεται, αλλά ρωτάμε ευθέως αν θα υπάρξει μείωση του προσωπικού στον ΟΣΕ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Έχω πάρει θέση στο θέμα αυτό και σας είπα ότι είμαι μακράν τέτοιων προσεγγίσεων, γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν λύσεις για να επιτύχουμε τους οικονομικούς στόχους και τους λειτουργικούς στόχους του ΟΣΕ χωρίς να καταφύγουμε σε αυτά τα ακραία μέσα. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχει τεθεί τέτοιο θέμα από την τρόικα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Εν πάση περιπτώσει. Εμείς, αυτήν την ώρα συζητούμε επί τη βάσει του σχεδίου και πιστεύουμε ότι το σχέδιό μας έχει τεκμηριωμένες εισηγήσεις και μπορεί να πείσει ώστε να γίνει αποδεκτό ως έχει.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Λέτε δηλαδή ευθέως ότι η τρόικα έχει ζητήσει να υπάρξουν περικοπές προσωπικού.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Δεν λέω ευθέως τίποτα, γιατί είμαστε σε περίοδο διαπραγματεύσεων. Και όταν είμαστε σε περίοδο διαπραγματεύσεων επιτρέψτε μου να κρατήσω αυτές τις συζητήσεις σε εσωτερικό κύκλο και να μην προβαίνω σε ανακοινώσεις, οι οποίες μπορεί να βλάψουν αυτές τις διαπραγματεύσεις.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σεβαστό αυτό που λέτε, απλώς κατανοούμε κι εμείς κάποια πράγματα στο πλαίσιο του ρεπορτάζ. Να ρωτήσω κατ' αρχήν τι χρονοδιάγραμμα μπαίνει, πότε θα εκδηλωθεί η πρωτοβουλία της Κυβέρνησης σ' αυτό το θέμα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Νομίζω ότι μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα είμαστε έτοιμοι, προκειμένου αφού ολοκληρωθεί ο κύκλος της πολιτικής πρωτοβουλίας για τα φορτηγά Δ.Χ. να προχωρήσουμε στο μεγάλο θέμα της εξυγίανσης του ΟΣΕ. Όλα αυτά βεβαίως είναι σχετικά. Νομίζω όμως, ότι τότε θα είμαστε έτοιμοι. Είναι συνάρτηση κι άλλων παραγόντων εννοώ, γι' αυτό λέω ότι είναι σχετικά.
Εγώ σας λέω ποιος είναι ο κατ' αρχήν προγραμματισμός μας και τότε δεν θα σκεφτώ αν υπάρχει κάποια άλλη σκοπιμότητα για εκείνη τη χρονική στιγμή. Θα πω ότι τώρα είμαστε έτοιμοι και προχωρούμε, γιατί δεν κάνουμε πολιτική με επικοινωνιακούς όρους ή με τεχνάσματα. Κάνουμε μια πολιτική καθαρών όρων, αυτή είναι η πολιτική μας, τη λέμε, την εξαγγέλλουμε, την υπερασπιζόμαστε και την προωθούμε προκειμένου να εφαρμοστεί.








Έκλεψαν εισιτήρια του ΟΣΕ από σταθμό


Θα ταξιδεύουν δωρεάν για μια… ζωή με τα τραίνα του ΟΣΕ οι άγνωστοι διαρρήκτες που «χτύπησαν» τον σιδηροδρομικό σταθμό στο Διακοπτό Αχαΐας και έκλεψαν εισιτήρια για πάνω από… χίλιες διαδρομές! Οι δράστες παραβίασαν την εξωτερική πόρτα του σταθμού και όσες εσωτερικές βρήκαν μπροστά τους, αναζητώντας χρήματα. Ωστόσο, στον σταθμό δεν υπήρχαν μετρητά κι έτσι αρκέστηκαν να αρπάξουν εισιτήρια των ενός και τριών ευρώ, συνολικής αξίας 1.143 ευρώ! Οι υπεύθυνοι του σταθμού αντιλήφθηκαν την κλοπή το επόμενο πρωί, όμως καθυστέρησαν να την δηλώσουν στην Αστυνομία. Η κλοπή στο Διακοπτό ίσως συνδέεται με άλλη μια παρόμοια που είχε γίνει στις 12 Μαρτίου στην πόλη της Κορίνθου, όταν άγνωστοι περίμεναν να κάνει διάλειμμα το προσωπικό στον σταθμό του Προαστιακού σιδηροδρόμου για να εισβάλλουν με την ησυχία τους στα γραφεία. Και τότε είχαν κλέψει μεγάλο αριθμό εισιτηρίων, που σίγουρα κάπου θα έβρισκαν να εξαργυρώσουν.
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Ο τύπος γράφει για τον ΟΣΕ

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Απολύσεις χιλιάδων από τις ΔΕΚΟ... Ενοποιούνται 900 κλάδοι, καταργούνται πολλές θέσεις". Η εφημερίδα γράφει ότι "στην κλίνη του Προκρούστη μπαίνει από το φθινόπωρο, κατ΄απαίτηση των "κηδεμόνων" μας ο δημόσιος φορέας, καθώς η κυβέρνηση προετοιμάζει τον δραστικό περιορισμό χιλιάδων θέσεων εργασίας, τη συγχώνευση ή κατάργηση εκατοντάδων υπηρεσιών και διευθύνσεων, την "εξαφάνιση" δεκάδων ειδικοτήτων. Οι αλλαγές θα γίνουν μέσω της σύνταξης νέων οργανογραμμάτων σε υπουργείο, δημόσιους φορείς, δήμους, νομαρχίες και νομικά πρόσωπα από τους οποίους θα επαλειφθούν μια σειρά τμημάτων που έχουν ομοειδή αντικείμενα δράσης και την ενοποίηση 900 κλάδων".
ΑΥΡΙΑΝΗ: "Τρέμουν οι υπουργοί το πολιτικό κόστος από τις μαζικές απολύσεις στις ΔΕΚΟ που απαιτεί η τρόικα". Η εφημερίδα τονίζει ότι "τρέμουν στην κυριολεξία οι υπουργοί το πολιτικό κόστος των απολύσεων στις ΔΕΚΟ τις οποίες ζητάει επιτακτικά η τρόικα και γι' αυτό σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Χαρακτηριστική της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί είναι η κραυγή αγωνίας κορυφαίου κυβερνητικού στελέχους προς τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. "Κύριε Πρόεδρε αν κάνουμε αυτά που μας ζητάνε θα μας πάρουν με τις πέτρες και δεν θα έχουν άδικο" είπε και πρόσθεσε "ότι οι εργαζόμενοι στις δημόσιες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά του ίδιου του ΠΑΣΟΚ". Τελικά η κυβέρνηση αποφάσισε να διαπραγματευτεί σκληρά με την τρόικα ελπίζοντας σε ένα συμβιβασμό».
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Μαζικές απολύσεις σε δημόσιο - ΔΕΚΟ. Φέρνει η απογραφή και οι πικρές οδηγίες του Μνημονίου". Η εφημερίδα σημειώνει ότι "μετά την απογραφή ανακοινώθηκε "αναδιοργάνωση" του δημόσιου τομέα, με συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων, στους οποίους εργάζονται χιλιάδες υπάλληλοι, με αναδιάρθρωση οργανισμών και μετατάξεις υπαλλήλων, με την κατάργηση οργανικών θέσεων στο Δημόσιο. Παράλληλα, η Τρόικα απαιτεί εντός του φθινοπώρου να γίνει εκκαθάριση των ΔΕΚΟ με πρώτη τη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ και να ακολουθήσουν και άλλες ζημιογόνες εταιρείες, κάτι που σημαίνει απολύσεις. Το ΔΝΤ ζητά επιτακτικά την εδώ και τώρα συγχώνευση των τραπεζών και άνοιγμα των επαγγελμάτων των ταξιτζήδων, αρχιτεκτόνων, ορκωτών λογιστών, δικηγόρων, φαρμακοποιών".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Χ. Τσιόκας: «"Είναι κόκκινη γραμμή για την κυβέρνηση η διασφάλιση των θέσεων εργασίας" είπε και υπογράμμισε ότι δεν τίθεται θέμα κλεισίματος του ΟΣΕ. Ωστόσο είπε ότι θα τεθεί ζήτημα μετατάξεων και δευτερευουσών απολαβών».

Στην δημιουργία νέου Σιδηροδρομικού σταθμού στην Θεσσαλονίκη αναφέρεται με επιστολή του φίλος αναγνώστης.

Γράφει ο φίλος αναγνώστης: «Σχετικά με τον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης πρέπει νομίζω να μεταφερθεί σε άλλο σημείο γιατί είναι σε λάθος θέση και δημιουργεί καθυστερήσεις στα δρομολόγια καθόσον δεν είναι αμφίδρομος δηλαδή έρχεται από Αθήνα το τρένο για Αλεξανδρούπολη και σταματά στην Λάρισα μετά αναχωρεί για Θεσσαλονίκη . Ο σταθμός όμως Θεσσαλονίκης δεν έχει συνέχεια, το τρένο που πάει για Αλεξανδρούπολη πρέπει ξανά να βγει όταν αναχωρήσει για Αλεξανδρούπολη την ίδια διαδρομή που έκανε για να εισέρθει στον σταθμό Θεσσαλονίκης αφού περάσει η μηχανή μπροστά. Σκεφθείτε τα δρομολόγια Αλεξανδρούπολη - Αθήνας την αντίθετη πορεία το τρένο εισέρχεται στην Θεσσαλονίκη μετά περνά μπροστά η μηχανή και μετά ξανά κατεύθυνση προς τα πίσω να βγει από τον σταθμό με κατεύθυνση την Αθήνα . .ο σταθμός πρέπει να αλλάξει θέση να πάει στα βόρεια προάστια της Θεσσαλονίκης Ωραιόκαστρο η Ευκαρπία και να συνεχίζονται χωρίς πισωγυρίσματα τα δρομολόγια των τρένων . Ο σταθμός ο νέος αυτός είναι απαραίτητο να συνδεθεί με το μετρό Θεσσαλονίκης όπως προβλέπει η επέκταση του από την πλατεία Βαρδάρη κάτω από την οδό Λαγκάδα μέχρι Ευκαρπία όπως ανακοίνωσε ο κ. Ρέππας μετά την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής μετρό της Θεσσαλονίκης».





Ο σιδηροδρομικός που έζησε βίωσε το δικό του Εξπρές του Μεσονυχτίου μιλά στα «Σιδηροδρομικα Νέα».


Μια απίστευτη ιστορία, που μόνο η γνωστή συγγραφέας αστυνομικών διηγημάτων Αγκάθα Κρίστι θα μπορούσε να περιγράψει και ένας δαιμόνιος αστυνομικός ερευνητής σαν τον Ηρακλή Πουαρό θα μπορούσε να βρει και να αποκαλύψει, είναι η ιστορία αυτή που έζησε και βίωσε ο σιδηροδρομικός κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης. Ας αφήσουμε τον ίδιο να μας περιγράψει το χρονικό της δικής του απίστευτης περιπέτειας . «Εργάζομαι ως Συνοδός Κλιναμαξών-Κλινοθεσίων στον ΟΣΕ. Το Σάββατο 26 Αυγούστου 2006 με συνέλαβαν στα σιδηροδρομικά σύνορα με την Ελλάδα οι τουρκικές αστυνομικές αρχές του Ουζούν Κιοπρού, με την κατηγορία της εμπορίας και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών. Βρέθηκα κατηγορούμενος γιατί, όπως ισχυρίστηκαν οι αστυνομικοί, ο χώρος όπου βρέθηκαν οι ναρκωτικές ουσίες άνοιγε και έκλεινε μόνο με το δικό μου ΕΙΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ! Το γνωστό σε όλους μας… καρέ!! Ακόμη και αν δεχτώ πως το καρέ είναι… ΕΙΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ, γιατί δεν συνέλαβαν και τον Τούρκο προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας μαζί με τους υπόλοιπους Τούρκους υπαλλήλους του τουρκικού σιδηρόδρομου, που και εκείνοι έφεραν ΕΙΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ; Και επειδή τα "γιατί" είναι αμέτρητα, θα σας περιγράψω επιγραμματικά την πραγματική συνέχεια, γιατί μόνο ΕΓΩ την ξέρω και κανένας άλλος, χωρίς να γίνω κουραστικός. Πέρασα όλη την ημέρα του Σαββάτου 26/08/2006 και της Κυριακής 27/08/2006 περιφερόμενος στα νοσοκομεία και στις αρμόδιες υπηρεσίες για τέτοιες υποθέσεις του Ουζούν Κιοπρού, κάνοντας συνέχεια ιατρικές εξετάσεις, καταθέσεις, δίνοντας δακτυλικά αποτυπώματα… βλέποντας τα τρένα να περνούν στην Ελλάδα και εγώ να μένω εκεί! Όλα αυτά συνέβαιναν κατά την διάρκεια της ημέρας. Οι δύο νύχτες ήταν ακόμη χειρότερες, αφού κοιμήθηκα στα κρατητήρια, ξαπλωμένος στο πάτωμα, φορώντας την υπηρεσιακή μου στολή! Την Δευτέρα 28 Αυγούστου 2006 οδηγήθηκα στον εισαγγελέα μαζί με άλλους δύο κατηγορούμενους -έναν Έλληνα και έναν Ολλανδό. Ο Ολλανδός αφέθηκε ελεύθερος και εγώ με τον άλλο Έλληνα οδηγηθήκαμε στο δικαστήριο. Ο δικαστής, αφού πρώτα δεν δέχθηκε κατάθεση από τον επαγγελματία κλειδαρά που φέραμε για να πει πως το καρέ δεν είναι… ΕΙΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ, μου έδειξε τον δρόμο της ΦΥΛΑΚΗΣ! Αμέσως οι δικηγόροι κατέθεσαν αίτηση αποφυλάκισης, η απάντηση της οποίας βγήκε την Πέμπτη 31 Αυγούστου 2006. Ποια ήταν απάντηση του δικαστηρίου; Δεκτό το αίτημα αποφυλάκισης για τον άλλο Έλληνα, αρνητική για μένα! Φανταστείτε την εικόνα των δικών μου ανθρώπων που ήρθαν στο πρώτο επισκεπτήριο να με δουν, καθώς κοιτούσαν τον άλλο κατηγορούμενο να φεύγει και εμένα να είμαι ακόμη μέσα! Από εκείνη την ώρα και μετά σχεδόν κάθε εβδομάδα οι δικηγόροι κατέθεταν αίτηση αποφυλάκισης και πάντα η απάντηση ήταν αρνητική! Ήμουν συνέχεια με την ελπίδα ότι από Δευτέρα θα βγω ή ότι από την άλλη εβδομάδα θα είμαι ελεύθερος, και οι Δευτέρες περνούσαν, οι εβδομάδες με προσπερνούσαν, και εγώ ακόμη στη ΦΥΛΑΚΗ! Σε έναν χώρο με άλλους 14-15 κρατούμενους, οι οποίοι δεν μιλούσαν ελληνικά, με ένα προαύλιο 10 επί 10, με ένα κοινό μπάνιο και τουαλέτα χωρίς πάντα ζεστό νερό, με φαγητό που δεν ήταν από τα καλύτερα, με έναν εγωισμό καταρρακωμένο, με μια αξιοπρέπεια καθημερινά απειλούμενη, με έναν αβάσταχτο πόνο στην καρδιά και με ένα σωρό από αναπάντητα "γιατί", πολλά από τα οποία παραμένουν ακόμη και σήμερα δίχως απάντηση! Έπειτα από 32 μέρες στις φυλακές του Ουζούν Κιοπρού, μεταφέρθηκα την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2006 με χειροπέδες και συνοδεία στρατιωτικών και αστυνομικών με αυτόματα όπλα στις φυλακές της Ανδριανούπολης. Άλλο κλίμα, άλλοι κρατούμενοι, άλλες συνθήκες, με λίγα λόγια… πάλι από την αρχή! Μετά από 9 μέρες ήρθε και η μέρα της 2ης δίκης. Ο δικαστής πλέον είδε το παράλογο της υπόθεσης και με συνοπτικές διαδικασίες έλυσε την συνεδρίαση, αφήνοντάς με επιτέλους ελεύθερο στις 5 Οκτωβρίου 2006. Την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2007, μετά από έναν και πλέον χρόνο και 7 αναβολές της δίκης, η απόφαση του δικαστηρίου είναι οριστική τελεσίδικη  ΑΘΩΩΤΙΚΗ».
Στην προσωπική του αυτή περιπέτεια ο κ. Αναστασιάδης γνώρισε και την πραγματική αλληλεγγύη των συνάνθρωπων του αλλά γνώρισε την μικροψυχία και την κακία των ανθρώπων, που με περισσή ευκολία προσπάθησαν να σπιλώσουν την προσωπικότητα του. Δεν σεβάστηκαν ούτε το νεαρό της ηλικίας ούτε τα ψυχικά τραύματα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν σε νέο άνθρωπο. Σήμερα ο κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης περιμένει την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την αποζημίωση του από το Τουρκικό κράτος Είναι δικαίωμα το οποίο το αναφέρει ρητά και η δικογραφία που έχει στα χέρια του έπειτα από την τελεσίδικη αθωωτική απόφαση των τουρκικών δικαστηρίων. Κλείνοντας την αναφορά μας στην πραγματικά συγκλονιστική περιπέτεια του κ. Χαραλάμπου Αναστασιάδη και προκειμένου να αποφευχθεί στο μέλλον παρόμοιο περιστατικό που όλοι απευχόμαστε, είναι προτροπή του για αλλαγή στο καθεστώς εργασίας στα τρένα. Όπως χαρακτηριστικά λέει : « Εδώ και 4 ολόκληρα χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα για να αλλάξει το καθεστώς που διέπει το συγκεκριμένο δρομολόγιο! Οι συνάδελφοί μου κάνουν το ίδιο δρομολόγιο με τις ίδιες συνθήκες που επικρατούσαν και τότε, εντελώς εκτεθειμένοι στις ορέξεις οποιασδήποτε τουρκικής Αρχής»! Ευχή μας είναι να μην βρεθεί άνθρωπος στην Θέση του νεαρού Χαραλάμπου Αναστασιάδη. Προτροπή μας, αν έχουν την γενναιοψυχία εκείνοι που τον πίκραναν να ζητήσουν συγγνώμη.



















Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ΑΠΟΨΗ. Απολύσεις στον ΟΣΕ ΓΙΑΤΙ;

Όλο και περισσότερο το τελευταίο διάστημα μια φράση που άκουγε εντονότερα είναι απολύσεις στις ΔΕΚΟ και ιδιαίτερα στον ΟΣΕ. Το ερώτημα που έρχεται στα χείλη κάθε σιδηροδρομικού είναι γιατί απολύσεις στον ΟΣΕ. Η απάντηση για κάποιον που δεν γνωρίζει είναι πολύ απλή, γιατί έχετε μεγάλα ελλείμματα? Αν η απάντηση είναι από κάποιον που πραγματικά δεν γνωρίζει και αρκείται σε αυτά που ακούει από τα φερέφωνα, έχει μικρή σημασία αν αυτοί που γνωρίζουν και κάνουν πως δεν γνωρίζουν και έχουν την ευθύνη να γνωρίζουν τότε η απάντηση έχει μεγάλη αξία και μάλιστα έχει και τις συνέπειες της. Ακόμα χειρότερο, αν είναι πολιτικοί και δεν γνωρίζουν τότε το αποτέλεσμα είναι βέβαιο ότι θα είναι ολέθριο και ο λαός δεν το συγχώρηση ποτέ. Διότι είναι σε όλους γνωστό ότι τα ελλείμματα είναι χρέος εξ ολοκλήρου του κράτους, είναι ελλείμματα που προήρθαν από τις πολίτικες των κυβερνήσεων, είναι χρέος που ποτέ δεν πλήρωσε το κράτος στον ΟΣΕ. Κοντολογίς είναι φέσια του κράτους προς τον ΟΣΕ. όλα αυτά μπορεί να πληροφορηθεί κάθε ενδιαφερόμενος καλόπιστος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΣΕ και Επιστημονικούς του φορείς. Όσο για τις απολύσεις είναι ακατανόητο την ώρα που υπάρχουν ελλείψεις προσωπικού στις εξωτερικές ειδικότητες του σιδηροδρόμου, Σταθμάρχες, Μηχανοδηγοί, Κλειδούχοι, Προσωπικό σταθμών και όταν οι υπηρεσίες υπολειτουργούν, σταθμοί να κλείνουν βάρδιες να καταργούνται, το τι σημαίνει αυτό θα αναφερθούμε σε άλλο σημείωμα για λογούς ευνόητους δεν θα αναφερθούμε σήμερα, να μιλούν ελαφρά την καρδία για απολύσεις. Αν πράγματι πιστεύουν ότι υπάρχει πλεονασμός προσωπικού γιατί δεν κάνουν αναδιάρθρωση του προσωπικού και αφήνουν ακάλυπτες εξωτερικές θέσεις; Γιατί δεν μεταφέρουν προσωπικό για να δοθούν άδειες στο προσωπικό που έχει να πάρει 40 και 50 ημέρες αναπαύσεις και άδειες και δουλεύει συνεχώς χωρίς ρεπό; Έγινε ποτέ κάποια ερεύνα των υπηρεσιών για να διαπιστωθεί ποιες είναι οι θέσεις για κάλυψη και πόσο είναι το πλεονάζον προσωπικό; Αν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό η μείωση του μπορεί να γίνει πολύ απλά, με την αναγνώριση της Στρατιωτικής Θητείας, και υπολογίζεται ότι 3 χιλιάδες σιδηροδρομικοί θα απομακρυνθούν από την ενεργό υπηρεσία. Αλλά αν ακόμα αποφασιστεί το σενάριο των απολύσεων στον ΟΣΕ, θα υπάρχει υπουργός που θα βάλει την υπογραφή του σε ένα νόμο που θα είναι άδικος; Θα αντέξει στην κατακραυγή του κόσμου; Θα αντέξει το βάρος μιας τέτοιας απόφασης το κόμμα που κυβερνά και που θα στιγματιστεί για πάντα; Είναι βέβαιο ότι στο τέλος θα επικρατήσουν ψύχραιμες λογικές και δεν θα επικρατήσει κανένα από τα σενάρια που λέγονται και γράφονται και το μόνο που προκαλούν είναι ανησυχία οργή και αγανάκτηση στους σιδηροδρομικούς.



Ο τύπος έγραψε για τον ΟΣΕ.

Τα δύσκολα μέτωπα Ακόμα δυσκολότερο μέτωπο είναι αυτό που θα ανοίξει στις ΔΕΚΟ, αρχής γενομένης από τον ΟΣΕ. Η μεγαλύτερη σύγκρουση όμως θα προκύψει με τη ΔΕΗ σε περίπτωση που η κυβέρνηση υιοθετήσει τις συμβουλές της τρόικας και εφαρμόσει τις δεσμεύσεις έναντι της ΕΕ για άνοιγμα της αγοράς της ενέργειας. Οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ και κυρίως της ΔΕΗ διαμηνύουν: μην πλησιάσετε! Όμως, κυβερνητικοί παράγοντες δεν κρύβουν ότι η επιστράτευση είναι ο τρόπος για να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση πιθανές νέες κινητοποιήσεις σε οργανισμούς κοινής ωφέλειας. Στο Μέγαρο Μαξίμου είναι αποφασισμένοι να εφαρμόσουν το μέτρο της επιστράτευσης (στον ΟΣΕ ή αλλού) αν προκύψουν κινητοποιήσεις που θα δημιουργήσουν αξεπέραστα προβλήματα για τους πολίτες και την ομαλή διαβίωση στη χώρα.
«Αγγελιοφόρος»
..Τα φορτηγά τούς έφεραν κοντά Η απελευθέρωση των μεταφορών είχε ως αποτέλεσμα να έρθουν ξανά κοντά ο κ.Γ. Παπακωνσταντίνου και ο κ. Δ. Ρέππας, οι οποίοι είχαν συγκρουστεί λίγες εβδομάδες πριν με αφορμή τις ελλειμματικές ΔΕΚΟ. Ο υπουργός Οικονομικών επαίνεσε το σχέδιο του υπουργού Υποδομών. Στην πραγματικότητα ο κ. Ρέππας θα χρειαστεί όλη τη στήριξη που μπορεί να έχει από την κυβέρνηση. Το χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει τις πιο προβληματικές ΔΕΚΟ- ΟΣΕ και αστικές συγκοινωνίες- και κλειστά επαγγέλματα. Ο υπουργός και το επιτελείο του δεν έχουν να παλέψουν μόνο με το τέρας των ελλειμμάτων αλλά και με την τρόικα που ζητεί απολύσεις στον ΟΣΕ αντί για μετατάξεις υπαλλήλων...
«ΤΟ ΒΗΜΑ»
..Λουκέτα και συγχωνεύσεις δρομολογούν για τις πρώην ΔΕΚΟ πετώντας στο δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους. Η ταφόπλακα πέφτει πρώτα στον ΟΣΕ, τα φιλέτα του οποίου (ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΓΑΙΟΣΕ) εκχωρούνται σε ιδιώτες «στρατηγικούς επενδυτές», ενώ στο κράτος μένουν αμανάτι τα τραπεζικά δάνεια που ο Οργανισμός πήρε στο όνομα τoυ Δημoσίου για την ανάπτυξη των υποδομών. Συγχωνεύσεις ετοιμάζουν και στις αστικές συγκοινωνίες…
..Σχέδιο αντιλαϊκών ανατροπών. Σαρωτικό πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήσεων και αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας. Στόχος να μη μείνει τίποτα στο δημόσιο, παρά μόνο ό,τι δεν θέλει το κεφάλαιο. Το δήλωσε καθαρά ο Γ. Παπακωνσταντίνου: Το πρόγραμμα αυτό θα υλοποιηθεί «όχι με εισπρακτικό κριτήριο, αλλά με μοναδικό γνώμονα να μπορέσουν ιδιωτικά κεφάλαια να λειτουργήσουν»... Αλλωστε η τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση για να μην υπάρχει κανένας έλεγχος στην επιτροπή αποκρατικοποιήσεων, βοά ότι το ξεπούλημα δεν θα έχει προηγούμενο. Τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, η ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΑΘ, τα ΕΛΤΑ, τα καζίνο, οι ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, ΕΑΣ, θα ακολουθήσουν το μοντέλο τουΟΣΕ, ενώ θα απελευθερωθεί άμεσα η αγορά ενέργειας για να παραδοθεί στα ιδιωτικά μεγαθήρια...
«Ριζοσπάστης»
Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Διπλάσιοι των εσόδων οι τόκοι για τα δάνεια Οπως συμβαίνει σε κάθε περίπτωση παραλογισμού, έτσι και στον ΟΣΕ, κάποια στιγμή θα επερχόταν το... μοιραίο, δηλαδή ο εξορθολογισμός. Και η στιγμή αυτή δεν απέχει πολύ, καθώς, εκτός από την τρόικα και η κυβέρνηση, πλέον, «τρέχει» για να υλοποιήσει ό, τι... προλαβαίνει. Υπό το πρίσμα αυτό «τρέχει» κατ’ αρχήν ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας. Και μάλιστα γρηγορότερα απ’ ό, τι κανείς θα περίμενε. Κατά την πρόσφατη συνάντησή του με την τρόικα, αρνήθηκε να συμφωνήσει με τα στελέχη της στο σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ μετά το πέρας των θερινών διακοπών. Αντιθέτως, επέμενε ότι το θέμα της συμφωνίας θα έπρεπε να κλείσει το αργότερο μέσα σ’ αυτήν την εβδομάδα. Ετσι, δεν αποκλείεται κατά τα προσεχή 24ωρα και μετά τη γνωστοποίηση του σχεδίου, να έχουμε άλλη μια κινητοποίηση στη χώρα, αυτή τη φορά των σιδηροδρομικών. Ωστόσο και οι τελευταίοι έχουν συνειδητοποιήσει ότι η παρτίδα είναι χαμένη «από χέρι». Μία εικοσαετία σπατάλης στον Οργανισμό είναι αναπόφευκτο να την ακολουθήσει η «θεία δίκη» της... εξυγίανσης. Αλλωστε, όπως έγραφαν πρόσφατα και οι New York Times, μεταξύ των ζημιογόνων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων της Ευρώπης, ο ΟΣΕ συνιστά μια κατηγορία από μόνος του. Και αδυσώπητος υπέρμαχος του επιχειρήματος αυτού είναι τα ίδια τα μεγέθη του ΟΣΕ. Ο τελευταίος δημοσιοποιημένος ισολογισμός είναι αποκαλυπτικός. Δείχνει ότι η μισθοδοσία του προσωπικού (274 εκατ. ευρώ) ξεπερνούσε τα ενοποιημένα έσοδα του ομίλου. Οι τόκοι που κατέβαλε το 2008 ο όμιλος ΟΣΕ στα δάνεια που έχει συνάψει κατά καιρούς ξεπερνούσαν το διπλάσιο των εσόδων του. Τέλος, για να συνεχίσει τη λειτουργία του ο Oργανισμός θα πρέπει να δανείζεται το 6πλάσιο των εσόδων του, δηλαδή περίπου 1,2 δισ. ευρώ ετησίως. Το πιο σημαντικό είναι ότι ο ΟΣΕ έχει επενδύσει την τελευταία δεκαετία πάνω από 2,5 δισ. ευρώ στον εκσυγχρονισμό του δικτύου του, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να ολοκληρώσει μια γραμμή 500 χλμ. που θα συνέδεε με ταχύτητα και ασφάλεια τις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας... Το σχέδιο εξυγίανσης που αναμένεται να δει το φως της δημοσιότητας θα οδηγήσει τα συσσωρευμένα ελλείμματα του ομίλου ΟΣΕ στις πλάτες των φορολογουμένων. Παράλληλα, θα οδηγήσει στην εκκαθάριση του προσωπικού του που θα μεταταγεί σε άλλες υπηρεσίες. Τέλος, η κυβέρνηση εύχεται μέρος της περιουσίας του ν’ αναληφθεί από ιδιώτες.
«Καθημερινή»

…Ερχεται η σειρά των ΔΕΚΟ» Είναι βέβαιο ότι η κυβέρνηση θα ακολουθήσει το δρόμο των πολλαπλών επιστρατεύσεων και θα απαιτηθεί η χρήση ισχυρών κατασταλτικών δυνάμεων -ειδικά στα μέτωπα των απεργών της ΔΕΗ και του ΟΣΕ που έχουν προειδοποιήσει για καταλήψεις ηλετροπαραγωγικών μονάδων και καθήλωση τρένων -διατηρώντας ταυτόχρονα ικανή αστυνομική παρουσία στην πρωτεύουσα και τα μεγάλα αστικά κέντρα που θα κατακλυστούν από κύμα απεργών και φοιτητών με ορατό τον κίνδυνο εκτροπής ή προβοκάτσιας και τον εφιάλτη νέων "Δεκεμβριανών" να σκιάζει τον πολιτικό ορίζοντα…
«ΑΥΡΙΑΝΗ»


«Σ.Ν» Ότι νεώτερο θα αναρτηθεί στην συνέχεια.