Σάββατο 2 Ιουνίου 2018
Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018
Άρνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για στάση λεωφορείων της στο Αίγιο…
ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ
Την… ελπίδα ότι σύντομα, με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων και την σιδηροδρομική σύνδεση, η πόλη του Αιγίου θα εξυπηρετηθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισημαίνει η εταιρεία, απαντώντας αρνητικά επί του παρόντος, στο αίτημα που είχε καταθέσει το Επιμελητήριο Αχαΐας για στάση λεωφορείου της στο Αίγιο, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες.
Κατηγορίες:
Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
Μεταφορές: Μπαράζ επαφών στην Ελλάδα του κλιμακίου Διευρωπαϊκών Δικτύων.
Σειρά επαφών με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη και στελέχη του υπουργείου θα έχει την επόμενη εβδομάδα κλιμάκιο των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών με επικεφαλής τον κ. Mathieu Grosch, Coordinator of the Orient /East – Med Corridor of TEN-T, (Συντονιστή του Διαδρόμου Ανατολή/ Ανατολική Μεσόγειος των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών), για να συζητήσουν και να δουν στο πεδίο τα ολοκληρωμένα και υπό εξέλιξη έργα Υποδομών των Μεταφορών.
Κατηγορίες:
Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΡΓΟΣΕ.
Όταν μια ομάδα κάνει συνεχώς ήττες, αυτός που απολύεται είναι ο Προπονητής. Εκτός κι αν έχει προλάβει να παραιτηθεί!
Στις συζητήσεις μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών του Ομίλου ΟΣΕ (και όχι μόνο), όλο και
συχνότερα το τελευταίο διάστημα, ακούγεται μεγαλόφωνα και χωρίς περιστροφές, ότι
δρομολογείται Κ Λ Ε Ι Σ Ι Μ Ο Τ Η Σ Ε Ρ Γ Ο Σ Ε μέσα στην επόμενη 5ετία!!!
Κατηγορίες:
Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
«Η επίλυση του Σκοπιανού προϋπόθεση για την ευρωπαϊκή συνδεσιμότητα».
"Εμείς ως Ελλάδα, μπορούμε να συνεισφέρουμε με τα λιμάνια που διαθέτουμε στην έξοδο στη Μεσόγειο, στη σύνδεση με τα λιμάνια στη Μαύρη Θάλασσα, μπορούμε να συμβάλουμε, όπως το κάνουμε μέχρι τώρα με τη Βουλγαρία, για τους οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες όμως πρωτίστως θα πρέπει να συνταιριάξουμε και τις πολιτικές σε μία στρατηγική αποδοτική για όλους".
Κατηγορίες:
Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
Ανοικτή επιστολή προς Γαιαοσέ, ΟΣΕ, Υπουργείο Υποδομών, Τρενοσέ και κάθε ενδιαφερόμενο και σχετιζόμενο.
Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης
Διαβάσαμε στον πολύ καλό ιστότοπο των Σιδηροδρομικών Νέων
και μάλιστα σε διπλή ανάρτηση http://sidirodromikanea.blogspot.com/2018/05/24-7.html και http://sidirodromikanea.blogspot.com/2018/05/blog-post_182.html
ότι η Γαιαοσέ προχωρά στην ανάταξη μιας σειράς από συρμούς και μηχανές έλξης,
καθότι η παράδοση των νέων σιδηροδρομικών τμημάτων, η επέκταση της
ηλεκτροκίνησης και η εγκατάσταση συστήματος τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης σε
συνδυασμό με την χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από ιδιωτικές σιδηροδρομικές
εταιρίες επιτάσσουν την χρησιμοποίηση του συνόλου του ενεργού σιδηροδρομικού
τροχαίου υλικού για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.
Κατηγορίες:
Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
Yπέργηρες οι συγκοινωνίες στην πόλη της Αθήνας, υποστηρίζει ο ΣΕΑΑ.

Σε μία εποχή που γίνεται μία παγκόσμια προσπάθεια μείωσης των ρύπων και των επιπτώσεων τους, η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά στις τελευταίες θέσεις, με στόλο που ξεπερνάει τα 25 χρόνια ζωής και φτάνει πλέον τα 27, αναφέρει ο Σύνδεσμος.
Κατηγορίες:
Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
Η «πόλη κάτω από την πόλη» αποκαλύπτεται…
Εκδήλωση στο κτήριο της "Ξύλινης Αποθήκης" |
Η εκδήλωση στο κτήριο της "Ξύλινης Αποθήκης" στον περιβάλλοντα χώρο των "Αστικών Πυλών" του Πειραιά, έδωσε την ευκαιρία σε όλους μας να γνωρίσουμε την εξέλιξη του αρχαιολογικού έργου στο πλαίσιο της επέκτασης της Γραμμής 3 του metro και της Δυτικής Επέκτασης του Τραμ.
Κατηγορίες:
Μετρό-Ειδήσεις
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)